.

AlinShin

Thursday, December 4, 2014

ထင္လင္းဦး NLD ကို စြဲဆိုထားေသာ အမႈအားေျခပလႊာလိုရင္း

(၁)
ထင္လင္းဦး ။ ။ “အခု ျမတ္စြာဘုရားရဲ႕ တပည့္သား သံဃာေတာ္ေတြက
ျမတ္စြာဘုရားရဲ႕ သကၤန္းေတာ္ႀကီးကုိ ၿခဳံၿပီးေတာ့ ငါေျပာတာအမွန္၊ 
ငါေျပာတာလုပ္လုိ႔ေျပာေနတာ မွန္သလား”
(၂)
ထင္လင္းဦး။ ။ “အခု ျမတ္စြာဘုရားရဲ႕ တပည့္သား သံဃာေတာ္ေတြက
ျမတ္စြာဘုရားရဲ႕ သကၤန္းေတာ္ႀကီးကုိ ၿခဳံၿပီးေတာ့ ငါေျပာတာအမွန္၊ ငါေျပာ
တာလုပ္လုိ႔ေျပာေနတာ မွန္သလား” ဟုလည္းေကာင္း၊ “ျမတ္စြာဘုရား 
ဘာလူမ်ဳိးလဲ၊ ရွမ္း/ကခ်င္/ကယား/ကရင္/ခ်င္း စတဲ့ အဲဒီလူမ်ဳိးေတြေရာ
ဟုတ္လား၊ မဟုတ္ဘူးေနာ္၊ေသခ်ာတာက ျမတ္စြာဘုရားသည္ ကၽြန္ေတာ္
တုိ႔ႏုိင္ငံထဲက တုိင္းရင္းသားလူမ်ဳိး ဟုတ္လုိ႔လား၊ မဟုတ္ဘူးေနာ္ ေကာင္းၿပီ 
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဒီကေန႔ကစၿပီး မကုိးကြယ္ၾကနဲ႔ ဗ်ာ၊ မကုိးကြယ္နဲ႔ ခင္ဗ်ားတုိ႔ 
အမ်ဳိးခ်စ္ရင္ ျမတ္စြာဘုရားကုိ မကုိးကြယ္နဲ႔၊က်ဳပ္တုိ႔ အမ်ဳိးမဟုတ္ဘူး”
(၃)
ထင္လင္းဦး ။ ။
“ကတုံးႀကီးတုံးလားၿပီး သကၤန္းပတ္လာတုိင္း ဖင္ကုန္းဦးခ်ၾကတာပဲ”
“ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဗုဒၶဘာသာကုိ အဲဒီသကၤန္းဝတ္ေတြ ဖ်က္ဆီးေနတယ္”
“အဲဒီကတုံးနဲ႔ သကၤန္းပတ္လာတဲ့သူကေျပာတုိင္း မင္းတုိ႔ ယုံစရာလား”
“သကၤန္းႀကီးပတ္လာၿပီးေတာ့ ေျပာေနတုိင္း ခင္ဗ်ားတုိ႔က အမွန္လုိ႔ ယုံမွာလား”
အထက္ပါ နံပါတ္(၃) တြင္ ထင္လင္းဦးေျပာေသာစကားမ်ားက ၀ါက်တာ
ကြဲျပားတာပါ။အဓိပၸါယ္ကေတာ့ တူေနပါတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ နံပါတ္စဥ္ 
(မခြဲ)ေတာ့တာပါ။

ထင္လင္းဦးအတြက္အလင္းရွင္မွ ထုေခ်လႊာ (၁) . . .
(၁) ျမတ္စြာဘုရားကိုယ္ေတာ္တုိင္ အရာရာကုိ မိမိသေဘာက်ခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာ၍
နားလည္ႏိုင္ပါရန္ ၀ိဘဇၨ၀ါဒကိုလက္ကိုင္ျပဳခဲ့သည္ဟု ဆိုသည္။
“ထိုရဟန္းႀကီးေျပာတုိင္းအမွန္ဟု မယူဆသင့္” ေၾကာင့္ ဗုဒၶစာေပကိုေလ့
လာဖူးသူတိုင္းေကသမုတၱိသုတ္တြင္ ဗုဒၶျမတ္စြာေဟာထားသည့္အတြက္
မ်က္ေမွာက္ေခတ္ျဖစ္ေစ ေနာက္လာတၱံ႕ေသာကာလတြင္ျဖစ္ေစ ရဟန္း
တိုင္းပိဋကတ္ကိုမကၽြမ္းက်င္ေသာေၾကာင့္ ရဟန္းတုိင္းေျပာေသာေဟာ
ေသာစကားရပ္တို႔ကို ပိဋကတ္စာေပျဖင့္ညွိႏိႈင္းတိုက္ဆိုင္ၿပီးမွသာ
မွန္သည္/မွားသည္ဟု ဆင္ျခင္သံုုးသပ္ရမည္ျဖစ္သည္။ ဓမၼပဒတြင္
လာေသာစိတၱသူၾကြယ္ရဲ႕အေၾကာင္းကိုေလ့လာရင္ဒီအေျဖကိုသိႏိုင္
ပါတယ္။ ရဟန္းတုိ႔သည္ စိတၱသူၾကြယ္ထံလာ၍ ပိဋကတ္ကိုသင္ၾကား
ရသည္။ထုိ႔ေၾကာင့္ ထင္လင္းဦးေျပာေသာ စကားသည္ ၾကမ္းသ
ေယာင္ေယာင္ရွိေသာ္လည္း သကၤန္း၀တ္/ဘုရားသားေတာ္ဟုအမည္ခံ/
ကတံုးတုံးထားေသာ္လည္းထုိရဟန္း၏ ေျပာဆိုဆံုးမမႈကို ပိဋကတ္ျဖင့္ေ၀
ဖန္ရဦးမည္ျဖစ္သည္ ။
မေ၀ဘန္ေလာေသာ္ ဘုရားရွင္၏ အလုိကိုေျဖာင့္ေျဖာင့္ႀကီးဆန္႔က်င္ရာ
ေရာက္သည္။ေကသမုတၱိသုတ္ကို ေျခဖ်က္ရာေရာက္သည္။
(အက်ယ္၀ိတၳာရႏွင့္ အျခားက်မ္းမ်ား၊သုတ္ေထာက္သုတ္ကိုးလုပ္ရမည္။)
ထင္လင္းဦးအတြက္ အလငး္ရွင္၏ ထုေျခလႊာ(၂) . .
(၂) အပိုဒ္(၂) ပါထင္လင္းဦးရဲ႕စကားရပ္သည္လည္း ယထာဘူတက်သည္။ ရုိင္း
သည္ဟူ၍ မယူဆႏုိင္ပါ။ ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ တုိင္းရင္းသား (၁၃၅)မ်ိဳးထဲတြင္ 
နိေပါႏိုင္ငံသားဗုဒၶျမတ္စြာမပါ၀င္ပါ။ မပါ၀င္တဲ့အတြက္ ဒီကေန႔မ်က္ေမွာက္ေခတ္
ႏိုင္ငံေရးကုိ သာဓကေဆာင္၍ေျပာျခင္းသာျဖစ္သည္။
ဥပမာ။ ဗုဒၶကိုယ္ေတာ္တိုင္သည္ပင္ နိဗၺာန္ကို မဟာသမုဒၵရာႀကီးႏွင့္
ခုိင္းႏိႈင္းပံုျပဳေလ့ရွိသည္။ တစ္ဖန္ သတၱေလာကအစရွိေသာေလာက
သံုးပါးသတၱ၀ါအမ်ားတို႔၏ ဘ၀ျဖစ္စဥ္အနမတဂၢခရီးစဥ္ကိုလည္း
မဟာသမုဒၵရာႏွင့္ပင္ပံုခိုင္းျပန္ပါသည္။
ဗုဒၶျမတ္စြာသည္ ရံခါတြင္ သူ႔ကိုယ္သူ ေကသရာဇာျခေသၤ့မင္းႏွင့္
ပံုႏိႈင္းသည္။ကရ၀ိတ္ငွက္ႏွင့္လည္းပံုျပဳသည္။ စသည္ျဖင့္  . ..
ထို႔ေၾကာင့္ ထင္လင္းဦးေျပာေသာစကားသည္ လံုး၀မွလြန္က်ဴးေသာ
စကားမပါအသံထြက္ျပင္းထန္ျခင္းသာျဖစ္သည္။ ဗုဒၶဘာသာကိုကုိး
ကြယ္ၾကေသာသူတို႔အား မကုိးကြယ္နဲ႔ဟု တုိက္ရိုက္ေဆာ္ကားဟန္႔တား
သည္မဟုတ္။ လူမ်ိဳး(၁၃၅)မ်ိဳးကိုသာ တုိင္းရင္းသားဟု ဆိုလွ်င္ ၊
ဗုဒၶျမတ္စြာသည္ တိုင္းရင္းသာလူမ်ိဳးစာရင္းတြင္မပါ၀င္ေသာေၾကာင့္  .. ဟုေသာျပယုဂ္ကိုေထာက္ျခင္းသာျဖစ္သည္။
အကယ္၍ ထင္လင္းဦးက မကိုးကြယ္ပါနွင့္ဦးေျပာတုိင္း လက္ခံ
ရမည္ေလာ။ထင္လင္းဦးက ကိုးကြယ္ပါဟုဆိုတုိင္း လက္ခံရမည္ေလာ။
ထို႔ေၾကာင့္ ထိုစကားရပ္သည္ ဗုဒၶဘာသာအားျပင္ထန္စြာေဆာ္ကား
သည္မမည္ဗုဒၶႏွင့္ ယေန႔မ်က္ေမွာက္ေခတ္ႏိုင္ငံေရး/တိုင္းရင္းသားအေရး/
ကုိ သာဓကေဆာင္ျခင္းသာျဖစ္သည္။
(အက်ယ္၀ိတၳာရႏွင့္ အျခားက်မ္းမ်ား၊သုတ္ေထာက္သုတ္ကိုးလုပ္ရမည္။)
ထင္လင္းဦးအတြက္ အလင္းရွင္၏ထုေျခလႊာ (၃)
အပိုဒ္ (၃)သည္လည္း တကယ္ဖတ္ၾကည့္ေတာ့ အဓိပၸါယ္၀ိေသသသည္
အပုဒ္ (၁)ႏွင့္မထူးပါဘူး။
“ကတုံးႀကီးတုံးလားၿပီး သကၤန္းပတ္လာတုိင္း ဖင္ကုန္းဦးခ်ၾကတာပဲ”
“ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ဗုဒၶဘာသာကုိ အဲဒီသကၤန္းဝတ္ေတြ ဖ်က္ဆီးေနတယ္”
“အဲဒီကတုံးနဲ႔ သကၤန္းပတ္လာတဲ့သူကေျပာတုိင္း မင္းတုိ႔ ယုံစရာလား”
“သကၤန္းႀကီးပတ္လာၿပီးေတာ့ ေျပာေနတုိင္း ခင္ဗ်ားတုိ႔က အမွန္လုိ႔ ယုံမွာလား”
ဒီေမးခြန္းေတြပါပဲ . .။
ျဖည့္စြပ္ၿပီး ထုေျခရရင္ ၊ အခုလက္ရွိ အျပင္မွာျမင္ေနရတဲ့ သကၤန္း၀တ္ၿပီး
မေတာ္တေရာ္လုပ္ေနတဲ့ လမ္းမွအလွဴခံေနတဲ့ သကၤန္း၀တ္ေတြကို
ဓာတ္ပံုရိုက္ရမည္။ Vdo ရိုက္ရမည္။
တရားရံုးေတာ္တြင္ ယင္းဓာတ္ပံုဗြီဒီယိုဖိုင္မ်ားကိုျပၿပီး ဒီသကၤန္း၀တ္ႀကီး
ေတြကိုရည္ရြယ္၍ေျပာျခင္းသာျဖစ္သည္ဟု ေျခပရမည္။ ေသာႏုတၳိဳရ္မုဆိုး
သကၤန္းပတ္ကို ဖင္ကုန္းဦးခ်မထုိက္သကဲ့သို႔  .. စသည္ျ့ဖင့္ ကိုးကား
ရမည္။ အဓကကေတာ့သမုတိပရမတ္ႏွစ္ရပ္ေသာသံဃာကိုရည္ရြယ္၍
ေျပာဆိုျခင္းမဟုတ္ဘဲ မေတာ္တေရာ္လုပ္ေနေျပာေနေသာ ယင္းဓာတ္ပံု
ပါရုပ္သံပါတုိ႔ကိုရည္ရြယ္၍ ေျပာဆိုမိျခင္းသာျဖစ္သည္ဟု ထြက္ဆိုရမည္။
ထိုသို႔ဆိုလွ်င္ ထင္လင္းဦးေျပာဆိုေသာ အထက္ပါသံုးခြန္းေသာစကားရပ္တို႔
သည္ သမုတိပရမတ္ႏွစ္ရပ္ေသာေထရ္သံဃာတို႔ကိုတုိက္ရိုက္လက္ညိႈးထိုး
ေဆာ္ကားသည္မဟုတ္ေသာေၾကာင့္ လံုး၀ လံု၀ ကြင္းလံုးကၽြတ္လြတ္ႏိုင္ပါ
သည္။ သို႔ေသာ္ ေနာက္ေနာင္ ထိုကဲ့သို႔ အစြန္းႏွစ္ခြျဖစ္ေသာ ဂုိဏ္းသံဃာ
တို႔ႏွင့္ႏြယ္ေသာစကားမ်ားကိုမေျပာဆုိရန္ ခံ၀န္ကတိေတာ့ျဖင့္ ထိုးရႏိုင္
သည္။ဒီကေန႔ မ်က္ေမွာက္ေခတ္ ဗုဒၶဘာသာသည္ အားႀကီးသူႏိုင္သည္/
မွန္သည္၀ိနိစၧယခံုရံုးဆုိတာလည္း အမ်ားသိၾကတဲ့အတိုင္းပါပဲ။
ဒါ့ေၾကာင့္ ထင္လင္းဦးကဲ့သို႔ “မမွားသို႔ေသာ္ မမွန္” စကားမ်ိဳးကိုမေျပာမိ
မေရးမိၾကေစရန္ ဆင္ျခင္သင့္ပါသည္။
ထင္လင္းဦးကို တရားစြဲဆိုလို႔ရရင္  . . .. 
လယ္တီသိမ္ေတြေစတီေတြဖ်က္တဲ့ မီးေလာင္ဗံုးနဲ႔ပစ္သတ္တဲ့
သူေတြကိုေတာ့ ဘာလို႔တရားစြဲဆိုလို႔မရတာလဲ။
ထင္လင္းဦးမွန္သည္မွားသည္ဟု မေျခပါဘူးေနာ္။ အလင္းရွင္
ကေမးခြန္းေလးပဲ ေမးတာပါ။ ေျဖၾကည့္ပါ။ 
ထင္လင္းဦးက သံဃာကို ပါးစပ္နဲ႔ေစာ္ကားတယ္၊ဒါ့ေၾကာင့္တရား
စြဲဆိုတယ္။ ဒါဆိုရင္ သံဃာကို မီးေလာင္ဗံုးနဲ႔ပစ္သတ္တဲ့ ကိစၥၾက
ေတာ့ ဘာလို႔တရားစြဲဆိုလို႔မရတာလည္း  . .
ကဲ  .. . ဒါဆိုရင္ ထင္လင္းဦးမွားသလား မမွားဘူးလားဆိုတဲ့အေျဖ
ထက္ အလငး္ရွင္ေမးလုိက္တဲ့ေမးခြန္းေလးေၾကာင့္သည္ပင္ 

စာဖတ္သူမ်ား အလင္းမွန္ရႏိုင္ပါသည္။
မည္သုိ႔ပင္ဆိုေစကာမူဟူေသာ ျမန္မာစစ္အာဏာရွင္တို႔၏ လက္သံုးအရ 
င္လင္းဦးသည္  . . ေထာင္က်ႏုိင္ဖြယ္ရာရွိပါသည္။
မွတ္ခ်က္။ 
ထင္လင္းဦးရုပ္သံဖိုင္ကိုမၾကည့္ရ၍ အျပည့္အစံုအတိအက်မေခ်ပႏိုင္ပါ။
ဘဒၵ ႏၱေကာ၀ိဒ (အလင္းရွင္)

No comments :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget