.

AlinShin

Monday, August 25, 2014

ဇီ၀လြန္ျပႆနာမဟုတ္ေသာ . . အယူတိမ္းမႈမ်ား . . .။



Photo: ဇီ၀လြန္ျပႆနာမဟုတ္ေသာ . . 
☀ ☀ ☀ ☀ ☀ ☀ ☀ ☀ ☀ အယူတိမ္းမႈမ်ား
ဟုိတစ္ေလာဆီကေတာ့ “ဘုရားဘာ့ေၾကာင့္ေရေလာင္းတယ္” ဆိုတဲ့

ေဆာင္းပါးေလးဓမၼဒါနေ၀ငွလိုက္ပါတယ္ ။ အဲဒီတုန္းကေတာ့ အလင္း
ရွင္အားေမးေလွ်ာက္သူရွိလို႔ျပန္ေျဖၾကားလုိက္တာပါ။ အခုကေတာ့ အြန္
လိုင္းေပၚမွာေတြ႕လို႔ အယူမသည္း/အယူမတိမ္းမိၾကေစရန္အတြက္ျဖစ္
ပါတယ္။
ပါဠိလိုေတာ့အယူကို “ဒိ႒ိ”လို႔သံုးပါတယ္။ အယူအဆေတြမွားတယ္ဆိုရင္
“မိစၦာ” ဆိုတဲ့ပါဠိေလးတြဲၿပီး “မိစၦာဒိ႒ိ”လို႔သံုးပါတယ္။ ကိုယ့္အယူအဆ
ေတြက မွန္ေနတယ္ဆိုရင္ေတာ့ “သမၼာဒိ႒ိ” လို႔သံုးပါတယ္။
ဒီေတာ့က ဘုရားမွာပ်ားေကာင္ေတြဆြဲတယ္ဆိုတာဟာ သဘာ၀သ
ေဘာတရားတစ္ခုပါ။ ပ်ားရွိတဲ့ေနရာ ဘုရားရွိလို႔ ပ်ားဆြဲတာပဲေလ။ ပ်ား
သတၱ၀ါေတြေနလို႔မရတဲ့ ေအာက္ဆီဂ်င္မရွိတဲ့ေနရာ(သက္ရွိေနလို႔မရ
ေသာေနရာမွာ)ဆိုရင္ေတာ့တစ္မ်ိဳးေပါ့။ဒါဟာလည္းပဲ “ဇီ၀လြန္ျပႆနာ”
ေပါ့။ ဥပမာ  . . 
ေရငန္ထဲက ငါးပုစြန္ေတြဟာ ေရခ်ိဳထဲေရာက္တဲ့အခါမွာလည္းအသက္
ရွင္ေနၾကတယ္။ ေရခ်ိဳထဲက ငါးပုစြန္ေတြကလည္း ေရငန္ထဲမွာ ေနလို႔
ရၾကတယ္။ ဒါဟာ ဘယ္နည္းနဲ႔မွမျဖစ္ႏိုင္ဘူးေလ။ ေရခ်ိဳသတၱ၀ါဟာ 
ေရငန္ထဲေရာက္ရင္ေသသလို ေရငန္သတၱ၀ါမ်ားဟာလည္းေရခ်ိဳထဲ
ေရာက္တဲ့အခါ ေသၾကတယ္။
မျဖစ္ႏိုင္တဲ့အရာေတြ ျဖစ္ေလ့ျဖစ္ထမရွိတဲ့အရာေတြကျဖစ္ေနတယ္ဆို
ရင္ေတာ့ “ဇီ၀လြန္တစ္မ်ိဳး” မုိ႔ လက္ခံရေပဦးမယ္။
အခုေတာ့ ဘုရားပ်ားဆြဲတာနဲ႔ ကံေကာင္းတယ္ဘာေကာင္းတယ္ညာ
ေကာင္းတယ္ဆိုတဲ့အယူအဆေတြဟာ ဟိုး  . ျဗဟၼဏေတြရဲ႕ အတိတ္
တေဘာင္အယူအဆေတြပါ။ 
ဗုဒၶ၀ါဒဟာ ျဗဟၼဏေတြၾကားထဲမွာ ထုိးပြင့္လာခဲ့ၿပီး ယင္းတုိ႔ရဲ႕ဇာတ္နိမ့္
ဇာတ္ျမင့္ စတဲ့ အတိတ္ဆြဲနိမိတ္ဆြဲ၀ါဒေတြကို ေလွ်ာ္ဖြတ္ေတာ္မူခဲ့တဲ့
၀ါဒပါ။ အခုေတာ့ ထိုဗုဒၶ၀ါဒကို ယင္းျဗဟၼဏ၀ါဒမ်ားက သင္းကြပ္ေနၾက
တာေတြဟာ“ေရႊတိဂံုဘုရားကစလို႔ ကိုယ့္အိမ္ဘုရားေက်ာင္းေဆာင္ထဲ
အထိေရာက္ေနၾကပါၿပီ”
အညစ္အေၾကးမရွိတဲ့ ေက်ာက္ဆင္းတုရုပ္ပြားေတာ္ကိုလည္း လူတကာ
ေရေလာင္းေနၾကၿပီ  . . .။
ပ်ားဆြဲ  .. ယားဆြဲ တဲ့အတိတ္အယူအဆေတြကိုလည္း လူတကာဇန
ပုတ္သားတို႔ လက္ခံယံုၾကည္ေနၾကၿပီ  . . .။
စေနနံ ၊တနဂၤေႏြေထာင့္ဆိုေသာ အရပ္ေလးမ်က္ႏွာအယူအဆေတြကို
လည္း သိဉာဏ္ထံုထိုင္း ဇနပုတ္ဂိုဏ္းသားတို႔ လက္ခံေနၾကၿပီ  . . . ။
ဒါေတြဟာ ျဗဟၼဏတို႔ရဲ႕ အယူ၀ါဒမ်ားဆိုတာကို စာေပဗဟုသုတ နည္း
ပါးေလေတာ့ ဘုရား၀ါဒအျဖစ္ ပူေဇာ္ေနၾကသည္ကား  ..  ရင္ထုမနာ
ျဖစ္လွသည္။
အို  . .  အသင္ေလာက  .. 
ယခုအခါဗုဒၶဘာသာ၀င္ဟုေခၚဆိုအပ္ေသာ အေယာင္အ၀ါတို႔၏ ႏွလံုး
သားတြင္မူ  . . . . . .
“ကမၼႆကထာဒႆန” 
ေၾကာင္းက်ိဳးဆက္ယွက္ေတြးေခၚႏိုင္ေသာဉာဏ္အျမင္အယူအဆ
ေကာင္းတုိ႔ကြယ္ပေနေလၿပီ  . . . .
“ကမၼသကထာသမၼာဒိ႒”
ဘုရားေဟာၾကားသည့္ ကံသာလွ်င္မိမိဥစၥာျဖစ္ေသာအယူမွန္တို႔ 
ခ်ဳပ္ၿငိမ္းကုန္ေလၿပီ  . .
စကားၾကြင္း  . .. 
ဤဓမၼအလင္းကုသိုလ္ကို ဖခင္ႀကီးဆရာစံႏွင့္ (၃၁)ဘံုသားမ်ားအား
ေ၀ငွမိပါသည္  . .။
█ ░ အလင္းရွင္ ░ █



ဘုရားဘာ့ေၾကာင့္ ေရေလာင္းတယ္ ?

ေမးထားသူက ေမးေလွ်ာက္ထားတာလအေတာ္အတန္ပင္ၾကာခဲ့
ပါၿပီ သို႔ေသာ္လည္း အျခားအေၾကာင္းအရာေတြေရးေနရတာနဲ႔အခုမွ
ပဲွဓမၼဒါနျပဳခြင့္ရပါေတာ့တယ္။လိုရင္းတိုရွင္းပဲေျပာပါမယ္။
ဗုဒၶဘာသာ၀င္ေတြဟာ လူႀကီးမိဘသက္ႀကီးရြယ္အိုမ်ားကအစထားၿပီး
ေစတီပုထိုးဂူေက်ာင္းစတာေတြကို သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ျခင္းဟာ ေသနာသ
န၀တ္အေနနဲ႔ အထူးကုသိုလ္ရသည္ဟု ယံုၾကည္ၾကတယ္။
ပိဋကတ္စာေပမွာလည္းပဲ ကုဋီအိပ္သာတို႔ေဆးေၾကာျခင္းဟာ ဘ၀
သံသရာအတြက္ လုပ္သင့္လုပ္ထိုက္သည္ဟုဆိုတယ္။ ပိဋကတ္အ
ေက်ာ္အေမာ္“မင္းကြန္းဆရာေတာ္”ႀကီးသည္ပင္ ေက်ာငး္မွာ အား
လံုးအသံုးျပဳၾကေသာ ကုဋီအိပ္သာမ်ားကိုယ္တိုင္ေဆးေၾကာေသာအ
လုပ္ကိုလုပ္ပါတယ္။ “ဤသို႔ေသာအညစ္အေၾကးမ်ားကိုေျပာင္စင္
ေအာင္ေဆးေၾကာရေသာေၾကာင့္ ငါသည္ ဘ၀သံသာရာအဆက္
ဆက္က ပါလာခဲ့ေသာ ကီေလသာအညစ္အေၾကးတုိ႔သည္လည္း
ေျပာင္စင္ပါေစ” ဆႏၵျပဳျခင္းသည္ ဗုဒၶဘာသာ၀င္တို႔၏ စစ္မွန္ေသာ
ပုညကုသလဟု ယံုၾကည္ၾကပါသည္။
ဒါ့ေၾကာင့္ ဗုဒၶဘာသာ၀င္တို႔သည္ အတာၾကဴးေသာလတန္ခူးကာလ
တြင္ မိမိတို႔ရပ္ရြာေဒရွိသက္ႀကီးရြယ္အိုမ်ားအား လက္သည္းေျခသည္း
ညွပ္ေပးျခင္း မွအစျပဳ၍တကိုယ္ရည္သန္႔ရွင္းေရးကုသိုလ္ကိုျပဳလုပ္ၾက
သကဲ့သို႔ ရြာဦးဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာငး္သို႔စုေပါငး္သြားေရာက္ကာကုဋီ
အိပ္သာေဆးသူကေဆး ေစတီေတာ္မ်ားရွိအညစ္အေၾကးေရညွီေရ
ေမွာ္မ်ားကို သံဘရတ္မ်ားျဖင့္ပြတ္တိုက္ေဆးေၾကာကာ ထံုးသကၤန္း
မ်ားကပ္လွဴၾကပါသည္။
ဒီလိုကုသိုလ္မ်ားကို မိမိတို႔ရပ္ရြာရွိ “ကလသားေခါင္းေဆာင္” မွဦးစီး
ဦးေဆာင္ျပဳကာ ရပ္သူရြာသားမ်ားကလည္း သန္႔ရွင္းေရးသမားမ်ား
အား ေက်းရြာျဖစ္ မုန္႔မ်ား၊ သာကူ ၊ မုန္႔လံုးေရေပၚ ၊ မုန္႔လက္ေဆာင္း
အစရွိေသာ စားဖြယ္ရာမ်ားျဖင့္ အလွဴဒါနျပဳၾကျပန္ပါသည္။
ဒါကို “ေလာကီေဗဒင္က်မ္း” မ်ားအလိုအရ ယင္းကုသိုလ္ရွင္မ်ားသည္
အကုသိုလ္အညံမ်ားေပ်ာက္ကင္း၍ ေစတီပုထိုးဂူေက်ာငး္မ်ားသန္႔ရွင္း
ေတာက္ေျပာင္သကဲ့သို႔ ကုသိုလ္ရွင္မ်ားသည္လည္း ထိုကုသိုလ္အက်ိဳး
ကိုျပန္လည္ခံစားရသည္ဟု ဆိုသည္။ ယင္းကိုပင္ “ယၾတာ” ေျခသည္
ဟုဆိုသည္။ 
Photo: ဘုရားဘာ့ေၾကာင့္ ေရေလာင္းတယ္ ?
♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  
ေမးထားသူက ေမးေလွ်ာက္ထားတာလအေတာ္အတန္ပင္ၾကာခဲ့
ပါၿပီ သို႔ေသာ္လည္း အျခားအေၾကာင္းအရာေတြေရးေနရတာနဲ႔အခုမွ
ပဲွဓမၼဒါနျပဳခြင့္ရပါေတာ့တယ္။လိုရင္းတိုရွင္းပဲေျပာပါမယ္။ 
ဗုဒၶဘာသာ၀င္ေတြဟာ လူႀကီးမိဘသက္ႀကီးရြယ္အိုမ်ားကအစထားၿပီး
ေစတီပုထိုးဂူေက်ာင္းစတာေတြကို သန္႔ရွင္းေရးလုပ္ျခင္းဟာ ေသနာသ
န၀တ္အေနနဲ႔ အထူးကုသိုလ္ရသည္ဟု ယံုၾကည္ၾကတယ္။
ပိဋကတ္စာေပမွာလည္းပဲ ကုဋီအိပ္သာတို႔ေဆးေၾကာျခင္းဟာ ဘ၀
သံသရာအတြက္ လုပ္သင့္လုပ္ထိုက္သည္ဟုဆိုတယ္။ ပိဋကတ္အ
ေက်ာ္အေမာ္“မင္းကြန္းဆရာေတာ္”ႀကီးသည္ပင္ ေက်ာငး္မွာ အား
လံုးအသံုးျပဳၾကေသာ ကုဋီအိပ္သာမ်ားကိုယ္တိုင္ေဆးေၾကာေသာအ
လုပ္ကိုလုပ္ပါတယ္။ “ဤသို႔ေသာအညစ္အေၾကးမ်ားကိုေျပာင္စင္
ေအာင္ေဆးေၾကာရေသာေၾကာင့္ ငါသည္ ဘ၀သံသာရာအဆက္
ဆက္က ပါလာခဲ့ေသာ ကီေလသာအညစ္အေၾကးတုိ႔သည္လည္း
ေျပာင္စင္ပါေစ” ဆႏၵျပဳျခင္းသည္ ဗုဒၶဘာသာ၀င္တို႔၏ စစ္မွန္ေသာ
ပုညကုသလဟု ယံုၾကည္ၾကပါသည္။ 
ဒါ့ေၾကာင့္ ဗုဒၶဘာသာ၀င္တို႔သည္ အတာၾကဴးေသာလတန္ခူးကာလ
တြင္ မိမိတို႔ရပ္ရြာေဒရွိသက္ႀကီးရြယ္အိုမ်ားအား လက္သည္းေျခသည္း
ညွပ္ေပးျခင္း မွအစျပဳ၍တကိုယ္ရည္သန္႔ရွင္းေရးကုသိုလ္ကိုျပဳလုပ္ၾက
သကဲ့သို႔ ရြာဦးဘုန္းေတာ္ႀကီးေက်ာငး္သို႔စုေပါငး္သြားေရာက္ကာကုဋီ
အိပ္သာေဆးသူကေဆး ေစတီေတာ္မ်ားရွိအညစ္အေၾကးေရညွီေရ
ေမွာ္မ်ားကို သံဘရတ္မ်ားျဖင့္ပြတ္တိုက္ေဆးေၾကာကာ ထံုးသကၤန္း
မ်ားကပ္လွဴၾကပါသည္။ 
ဒီလိုကုသိုလ္မ်ားကို မိမိတို႔ရပ္ရြာရွိ “ကလသားေခါင္းေဆာင္” မွဦးစီး
ဦးေဆာင္ျပဳကာ ရပ္သူရြာသားမ်ားကလည္း သန္႔ရွင္းေရးသမားမ်ား
အား ေက်းရြာျဖစ္ မုန္႔မ်ား၊ သာကူ ၊ မုန္႔လံုးေရေပၚ ၊ မုန္႔လက္ေဆာင္း
အစရွိေသာ စားဖြယ္ရာမ်ားျဖင့္ အလွဴဒါနျပဳၾကျပန္ပါသည္။ 
ဒါကို “ေလာကီေဗဒင္က်မ္း” မ်ားအလိုအရ ယင္းကုသိုလ္ရွင္မ်ားသည္
အကုသိုလ္အညံမ်ားေပ်ာက္ကင္း၍ ေစတီပုထိုးဂူေက်ာငး္မ်ားသန္႔ရွင္း
ေတာက္ေျပာင္သကဲ့သို႔ ကုသိုလ္ရွင္မ်ားသည္လည္း ထိုကုသိုလ္အက်ိဳး
ကိုျပန္လည္ခံစားရသည္ဟု ဆိုသည္။ ယင္းကိုပင္ “ယၾတာ” ေျခသည္
ဟုဆိုသည္။ 
ဒီအခါ ေဘာဘသမ်ား လူ႔အႏၶမ်ားက ေစတီေတာ္တို႔တြင္ ေန႔နံေထာင့္
မ်ားတြင္ရွိေသာ ေက်ာက္ဆင္းတုေတာ္မ်ားအား သက္ေစ့ေရေလာင္း
ျခင္း သက္ေစ့ထက္တစ္ခြက္ပို၍ေလာင္းျခင္းစသည့္ အယူအစမ်ားကုိ
ျပဳလုပ္ၾကပါသည္။ 
ထိုအခါ အစေကာင္းလာခဲ့ေသာ ပုညကုသလေသနာသန၀တ္တို႔ကို
အယူအဆေျပာင္းလည္းပံုေဖၚလုိက္ၾကသည္။ ယင္းေက်ာင္းဆင္းတု
ေတာ္မ်ားတြင္ အညစ္အေၾကးရွိသည္မရွိသည္ထက္ ေရေလာင္းလုိက္
ရံုမွ်ပင္ ထိုေရေလာင္းသူအတြက္ ကံဇာတာအညံ့မ်ားေပ်ာက္သည္ဟု
အယုံအၾကည္လြဲသြားၾကသည္။ 
ကုသုိလ္၏သရုပ္သ႑ာန္ကို ေျပာင္းလဲပစ္လုိက္ၾကသည္။ ထုိသို႔ျဖင့္
အခ်ိန္ကာလာၾကသည္ႏွင့္အမွ် ယခုကာလတုိင္ေအာင္ တန္ခုိးႀကီး
ဘုရားမ်ားရွိ ေထာင့္မ်ားတြင္ရွိေသာ ေက်ာက္ဆင္းတုေတာ္မ်ားအား
အခ်ိဳ႕ေသာဗုဒၶဘာသာ၀င္တို႔သည္ ေရေလာင္းေသာဓေလ့အား
ကုသိုလ္အျဖစ္ ယံုၾကည္ကာ ျပဳလုပ္ေနၾကသည္။ 
ဟိုး  .. လြန္ခဲ့ေသာႏွစ္မ်ားကဆိုလွ်င္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိေရႊတိဂံုေစတီေတာ္
ျမတ္ႀကီးရွိ ေန႔နံေထာင့္မ်ားတြင္ကိန္း၀ပ္စံပါယ္သီတင္းသံုးလွ်က္ရွိေသာ
စက်င္ေက်ာက္သားဆင္းတုေတာ္မ်ားအား ေရေလာင္းသူသည္ ပိုက္ဆံ
ေပး၍ေလာင္းရပါသည္။ (အခ်ိဳ႔မွတ္မိၾကပါဦးမည္) 
ဒါ့ေၾကာင့္ ဘုရားမွာေရေလာင္းျခင္းဟာ  . . .
ဘယ္လိုေလာင္းသင့္တယ္ ၊ ဘယ္လိုမေလာင္းသင့္ဘူး ၊ 
ဘယ္လိုေလာင္းထိုက္တယ္ ၊ ဘယ္လိုမေလာင္းထုိက္ဘူး ၊ဆိုတာမိမိ
တို႔ကိုယ္ပိုင္ဉာဏ္ျဖင့္ေတြးႏိုင္ေလာက္ပါၿပီ။
တကယ္အညစ္အေၾကးရွိေသာ ေစတီပုထိုဂူုေက်ာင္းစသည္မ်ားကို
ေရ၊တံျမက္စည္း၊ စသည္တို႔ျဖင့္သုတ္သင္ေဆးေၾကာသင့္ေသာ္လည္း
အညစ္အေၾကးမရွိေသာ ဘုရားေထာင့္ရွိေက်ာက္ဆင္းတုေတာ္မ်ားကို
“ဦးတစ္ကိုယ္” “ေန႔စဥ္” ေရေလာင္းေနၾကျခင္းသည္ ေက်ာက္ဆင္းတု
ေတာ္မို႔သာေတာ္ေတာ့သည္ သက္ရွိဘုရားဆုိလွ်င္ အေအးပတ္၍
ပရိနိဗၺာန္စံလြန္ေတာ့မည္ဟုပင္ အျခားေသာဘာသာျခားတို႔က ကြယ္ရာ
တြင္ ပ်က္ရယ္ျပဳေကာင္းျပဳႏိုင္ပါေသးသည္။ 
သာဓကေဆာင္ရေျခေသာ္  . . 
ျပည့္ေသာအုိးထဲသို႔ ေရမ်ားဦးတစ္ကိုယ္ေလာင္းထည့္ေနျခင္းထက္ 
တကယ္လိုအပ္ေသာ မျပည့္ေသးေသာအိုးထဲသို႔ ေရေလာင္းထည့္
ျခင္းသည္သာ အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ားဖြယ္ရာရွိပါသည္။ 
ထုိနည္းတူစြာ တကယ္ပင္ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္သင့္လုပ္ထိုက္ေသာ ေစတီ
ပုထိုးဂူေက်ာင္း ဘုရားတို႔အား ေဆး၊ ဆပ္ျပာ၊ေရစေသာ သန္႔ရွင္းဖြယ္
ရာမ်ားျဖင့္ ေျပာင္စင္ေအာင္ျပဳလုပ္ျခင္းသည္ စစ္မွန္ေသာေရေလာင္း
ျခင္းျဖစ္သည္။ 
ထိုသို႔ဆိုလွ်င္ မစစ္မွန္ေသာေရေလာင္းျခင္းကိုသိႏိုင္ပါသည္။ 
ကဲ  . .ဒီမွ်ေလာက္ ေရးျပလွ်င္  . .
(၁)ဘယ္လိုဘုရားမ်ိဳးကိုသာေရေလာင္းသင့္တယ္  . .
(၂)ဘုရားကိုဘာ့ေၾကာင့္ေရေလာင္းတယ္  .. . 
(၃)ဘယ္လိုစိတ္ျဖင့္ ေရေလာင္းသင့္တယ္  . . 
ဆိုတာကို သိႏုိင္ေလာက္ၿပီျဖစ္၍ “နိ႒ိသိ ၍ နိ႒ာတိ ”လုိက္ပါၿပီ။
ဘဒၵ ႏၱေကာ၀ိဒ (အလင္းရွင္)

ဒီအခါ ေဘာဘသမ်ား လူ႔အႏၶမ်ားက ေစတီေတာ္တို႔တြင္ ေန႔နံေထာင့္
မ်ားတြင္ရွိေသာ ေက်ာက္ဆင္းတုေတာ္မ်ားအား သက္ေစ့ေရေလာင္း
ျခင္း သက္ေစ့ထက္တစ္ခြက္ပို၍ေလာင္းျခင္းစသည့္ အယူအစမ်ားကုိ
ျပဳလုပ္ၾကပါသည္။
ထိုအခါ အစေကာင္းလာခဲ့ေသာ ပုညကုသလေသနာသန၀တ္တို႔ကို
အယူအဆေျပာင္းလည္းပံုေဖၚလုိက္ၾကသည္။ ယင္းေက်ာင္းဆင္းတု
ေတာ္မ်ားတြင္ အညစ္အေၾကးရွိသည္မရွိသည္ထက္ ေရေလာင္းလုိက္
ရံုမွ်ပင္ ထိုေရေလာင္းသူအတြက္ ကံဇာတာအညံ့မ်ားေပ်ာက္သည္ဟု
အယုံအၾကည္လြဲသြားၾကသည္။
ကုသုိလ္၏သရုပ္သ႑ာန္ကို ေျပာင္းလဲပစ္လုိက္ၾကသည္။ ထုိသို႔ျဖင့္
အခ်ိန္ကာလာၾကသည္ႏွင့္အမွ် ယခုကာလတုိင္ေအာင္ တန္ခုိးႀကီး
ဘုရားမ်ားရွိ ေထာင့္မ်ားတြင္ရွိေသာ ေက်ာက္ဆင္းတုေတာ္မ်ားအား
အခ်ိဳ႕ေသာဗုဒၶဘာသာ၀င္တို႔သည္ ေရေလာင္းေသာဓေလ့အား
ကုသိုလ္အျဖစ္ ယံုၾကည္ကာ ျပဳလုပ္ေနၾကသည္။
ဟိုး .. လြန္ခဲ့ေသာႏွစ္မ်ားကဆိုလွ်င္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိေရႊတိဂံုေစတီေတာ္
ျမတ္ႀကီးရွိ ေန႔နံေထာင့္မ်ားတြင္ကိန္း၀ပ္စံပါယ္သီတင္းသံုးလွ်က္ရွိေသာ
စက်င္ေက်ာက္သားဆင္းတုေတာ္မ်ားအား ေရေလာင္းသူသည္ ပိုက္ဆံ
ေပး၍ေလာင္းရပါသည္။ (အခ်ိဳ႔မွတ္မိၾကပါဦးမည္)
ဒါ့ေၾကာင့္ ဘုရားမွာေရေလာင္းျခင္းဟာ . . .
ဘယ္လိုေလာင္းသင့္တယ္ ၊ ဘယ္လိုမေလာင္းသင့္ဘူး ၊
ဘယ္လိုေလာင္းထိုက္တယ္ ၊ ဘယ္လိုမေလာင္းထုိက္ဘူး ၊ဆိုတာမိမိ
တို႔ကိုယ္ပိုင္ဉာဏ္ျဖင့္ေတြးႏိုင္ေလာက္ပါၿပီ။
တကယ္အညစ္အေၾကးရွိေသာ ေစတီပုထိုဂူုေက်ာင္းစသည္မ်ားကို
ေရ၊တံျမက္စည္း၊ စသည္တို႔ျဖင့္သုတ္သင္ေဆးေၾကာသင့္ေသာ္လည္း
အညစ္အေၾကးမရွိေသာ ဘုရားေထာင့္ရွိေက်ာက္ဆင္းတုေတာ္မ်ားကို
“ဦးတစ္ကိုယ္” “ေန႔စဥ္” ေရေလာင္းေနၾကျခင္းသည္ ေက်ာက္ဆင္းတု
ေတာ္မို႔သာေတာ္ေတာ့သည္ သက္ရွိဘုရားဆုိလွ်င္ အေအးပတ္၍
ပရိနိဗၺာန္စံလြန္ေတာ့မည္ဟုပင္ အျခားေသာဘာသာျခားတို႔က ကြယ္ရာ
တြင္ ပ်က္ရယ္ျပဳေကာင္းျပဳႏိုင္ပါေသးသည္။
သာဓကေဆာင္ရေျခေသာ္ . .
ျပည့္ေသာအုိးထဲသို႔ ေရမ်ားဦးတစ္ကိုယ္ေလာင္းထည့္ေနျခင္းထက္
တကယ္လိုအပ္ေသာ မျပည့္ေသးေသာအိုးထဲသို႔ ေရေလာင္းထည့္
ျခင္းသည္သာ အက်ိဳးေက်းဇူးမ်ားဖြယ္ရာရွိပါသည္။
ထုိနည္းတူစြာ တကယ္ပင္ သန္႔ရွင္းေရးလုပ္သင့္လုပ္ထိုက္ေသာ ေစတီ
ပုထိုးဂူေက်ာင္း ဘုရားတို႔အား ေဆး၊ ဆပ္ျပာ၊ေရစေသာ သန္႔ရွင္းဖြယ္
ရာမ်ားျဖင့္ ေျပာင္စင္ေအာင္ျပဳလုပ္ျခင္းသည္ စစ္မွန္ေသာေရေလာင္း
ျခင္းျဖစ္သည္။
ထိုသို႔ဆိုလွ်င္ မစစ္မွန္ေသာေရေလာင္းျခင္းကိုသိႏိုင္ပါသည္။
ကဲ . .ဒီမွ်ေလာက္ ေရးျပလွ်င္ . .
(၁)ဘယ္လိုဘုရားမ်ိဳးကိုသာေရေလာင္းသင့္တယ္ . .
(၂)ဘုရားကိုဘာ့ေၾကာင့္ေရေလာင္းတယ္ .. .
(၃)ဘယ္လိုစိတ္ျဖင့္ ေရေလာင္းသင့္တယ္ . .
ဆိုတာကို သိႏုိင္ေလာက္ၿပီျဖစ္၍ “နိ႒ိသိ ၍ နိ႒ာတိ ”လုိက္ပါၿပီ။
ဘဒၵ ႏၱေကာ၀ိဒ (အလင္းရွင္)

လြတ္ေအာင္ေျပးေတာ့ . . ဓမၼေစတီ

ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းရွာေဖြေရးအဖြဲ႔ ေရေအာက္တြင္ ေခါင္းေလာင္း ႏွစ္လံုးရွာေဖြ ေတြ႔ရွိထား
==========================================
ရန္ကုန္တုိင္းမ္ ဂ်ာနယ္ အတြဲ(၁၀) အမွတ္(၃၂)
သူသူထက္လြင္ | ရန္ကုန္၊
ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းရွာေဖြ ေရးအဖြဲ႕ဝင္မ်ားသည္ ေရေအာက္တြင္ ေခါင္းေလာင္းႏွစ္လံုး ရွာေဖြေတြ႕ရွိထား ၿပီး ယင္းေခါင္းေလာင္း ဆယ္ယူေရးလုပ္ ငန္းမ်ား ေအာင္ျမင္ေစရန္ မြန္ဘုရင္မ ႀကီးရွင္ေစာပုအား ပြဲေပးဆုေတာင္းမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
နတ္စင္တစ္ရာဆရာေတာ္ မိန္႔ၾကား မႈျဖင့္ ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းအား ေန ရာေျပာင္းရွာရာမွ ေခါင္းေလာင္းႏွစ္လံုး ေတြ႕ရွိခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ဓမၼေစတီေခါင္း ေလာင္း ဟုတ္၊ မဟုတ္ အတည္ျပဳရန္ ေစာေနေသးေၾကာင္း ေခါင္းေလာင္းဆယ္ ယူေရး အေထာက္အကူျပဳ ဆပ္ေကာ္မ တီမွ သိရသည္။
''ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္း ဆယ္ယူ ေရးအဖြဲ႕ေတြက နတ္စင္တစ္ရာ ဆရာ ေတာ္ရဲ႕ မိန္႔ၾကားခ်က္နဲ႔ အစကသေဘၤာ ေအာက္မွာ ေခါင္းေလာင္းရွာေနရာက သေဘၤာေဘးမွာ ရွာၾကည့္ပါတယ္။ ၾသ ဂုတ္ ၁၅ ရက္မွာ ေတြ႕တယ္။ ေတြ႕တယ္ ဆိုတာက ေရငုပ္သမားေတြ ေျပာတာပါ။ တို႔အဖြဲ႕(ေခါင္းေလာင္းဆယ္ယူေရး အ ေထာက္အကူျပဳေကာ္မတီ)ေတြက ဓမၼ ေစတီေခါင္းေလာင္းလို႔ အတည္ျပဳေပး လို႔မရေသးဘူး။ ေခါင္းေလာင္းက ေရ ငုပ္သမားေတြေျပာတဲ့ စကားအရ ႏွစ္လံုး ေတြ႕တယ္။ အႀကီးတစ္လံုး၊ အေသးတစ္ လံုး။ သူတို႔ေျပာတာကေတြ႕ၿပီ။
ေတြ႕ေတာ့ ႀကိဳးေတြခ်ည္ၿပီး ေဗာေတြတင္ထားၿပီ။ အခု ေလာေလာဆယ္ ေသာင္တူးစက္နဲ႔ တူးေနတယ္။ သဲေတြစုပ္ေနတုန္းပဲ။ အ တည္ျပဳေပးဖို႔ အခ်ိန္ယူရမယ္''ဟု ဓမၼ ေစတီေခါင္းေလာင္းေတာ္ ဆယ္ယူေရးအ ေထာက္အကူျပဳဆပ္ေကာ္မတီမွ ဒုဥကၠ႒ ဦးႏိုင္မင္းေအာင္(ခ)ႏိုင္ဝဲ့က ေျပာသည္။
နတ္စင္တစ္ရာဆရာေတာ္ႀကီးက ''ေခါင္းေလာင္းေတြ ေတြ႕ထားတယ္။ ၾသ ဂုတ္ ၁၉ ရက္ မနက္ ၉ နာရီမွာ တူးေန ၾကတယ္။ ဘဘုန္း အဲဒီေနရာမွာ ရွိေန တယ္။ ၿပီးရင္ ဘဘုန္းတို႔သြားစရာေလး ရွိတယ္။ လုပ္စရာေလးေတြရွိတယ္''ဟု ေျပာသည္။
ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းရွာေဖြေရးအဖြဲ႔ ေရေအာက္တြင္ ေခါင္းေလာင္း ႏွစ္လံုးရွာေဖြ ေတြ႔ရွိထား
==========================================
ရန္ကုန္တုိင္းမ္ ဂ်ာနယ္ အတြဲ(၁၀) အမွတ္(၃၂) 

သူသူထက္လြင္ | ရန္ကုန္၊ 

ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းရွာေဖြ ေရးအဖြဲ႕ဝင္မ်ားသည္ ေရေအာက္တြင္ ေခါင္းေလာင္းႏွစ္လံုး ရွာေဖြေတြ႕ရွိထား ၿပီး ယင္းေခါင္းေလာင္း ဆယ္ယူေရးလုပ္ ငန္းမ်ား ေအာင္ျမင္ေစရန္ မြန္ဘုရင္မ ႀကီးရွင္ေစာပုအား ပြဲေပးဆုေတာင္းမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

နတ္စင္တစ္ရာဆရာေတာ္ မိန္႔ၾကား မႈျဖင့္ ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းအား ေန ရာေျပာင္းရွာရာမွ ေခါင္းေလာင္းႏွစ္လံုး ေတြ႕ရွိခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ဓမၼေစတီေခါင္း ေလာင္း ဟုတ္၊ မဟုတ္ အတည္ျပဳရန္ ေစာေနေသးေၾကာင္း ေခါင္းေလာင္းဆယ္ ယူေရး အေထာက္အကူျပဳ ဆပ္ေကာ္မ တီမွ သိရသည္။

''ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္း ဆယ္ယူ ေရးအဖြဲ႕ေတြက နတ္စင္တစ္ရာ ဆရာ ေတာ္ရဲ႕ မိန္႔ၾကားခ်က္နဲ႔ အစကသေဘၤာ ေအာက္မွာ ေခါင္းေလာင္းရွာေနရာက သေဘၤာေဘးမွာ ရွာၾကည့္ပါတယ္။ ၾသ ဂုတ္ ၁၅ ရက္မွာ ေတြ႕တယ္။ ေတြ႕တယ္ ဆိုတာက ေရငုပ္သမားေတြ ေျပာတာပါ။ တို႔အဖြဲ႕(ေခါင္းေလာင္းဆယ္ယူေရး အ ေထာက္အကူျပဳေကာ္မတီ)ေတြက ဓမၼ ေစတီေခါင္းေလာင္းလို႔ အတည္ျပဳေပး လို႔မရေသးဘူး။ ေခါင္းေလာင္းက ေရ ငုပ္သမားေတြေျပာတဲ့ စကားအရ ႏွစ္လံုး ေတြ႕တယ္။ အႀကီးတစ္လံုး၊ အေသးတစ္ လံုး။ သူတို႔ေျပာတာကေတြ႕ၿပီ။ 
ေတြ႕ေတာ့ ႀကိဳးေတြခ်ည္ၿပီး ေဗာေတြတင္ထားၿပီ။ အခု ေလာေလာဆယ္ ေသာင္တူးစက္နဲ႔ တူးေနတယ္။ သဲေတြစုပ္ေနတုန္းပဲ။ အ တည္ျပဳေပးဖို႔ အခ်ိန္ယူရမယ္''ဟု ဓမၼ ေစတီေခါင္းေလာင္းေတာ္ ဆယ္ယူေရးအ ေထာက္အကူျပဳဆပ္ေကာ္မတီမွ ဒုဥကၠ႒ ဦးႏိုင္မင္းေအာင္(ခ)ႏိုင္ဝဲ့က ေျပာသည္။

နတ္စင္တစ္ရာဆရာေတာ္ႀကီးက ''ေခါင္းေလာင္းေတြ ေတြ႕ထားတယ္။ ၾသ ဂုတ္ ၁၉ ရက္ မနက္ ၉ နာရီမွာ တူးေန ၾကတယ္။ ဘဘုန္း အဲဒီေနရာမွာ ရွိေန တယ္။ ၿပီးရင္ ဘဘုန္းတို႔သြားစရာေလး ရွိတယ္။ လုပ္စရာေလးေတြရွိတယ္''ဟု ေျပာသည္။

အဆိုပါေခါင္းေလာင္းမ်ား ေအာင္ျမင္ စြာဆယ္ယူႏုိင္ရန္ နတ္စင္တစ္ရာ ဆရာေတာ္ ႏွင့္ ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းေတာ္ ဆယ္ယူေရး အေထာက္အကူျပဳဆပ္ေကာ္မတီမွ လပြတၱာ ၿမိဳ႕နယ္တြင္ မြန္ဘုရင္မရွင္ေစာပုအား ပြဲေပး ၍ ဆုေတာင္းသြားမည္ျဖစ္သည္။

''နတ္စင္တစ္ရာဆရာေတာ္ႀကီးက ၁၉ ရက္ ၂ နာရီမွာ ခရီးထြက္မယ္။ လပြတၱာမွာရွိ တဲ့ ဘုရင္မႀကီးရွင္ေစာပုရဲ႕ဘုရား ရွင္ေစာျမတ္ ေစတီမွာ ပြဲေပးဖို႔ ဆရာေတာ္ႀကီးနဲ႔အတူ ကြၽန္ ေတာ္တို႔သြားမယ္။ ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္း က ဘုရင္မႀကီးရွင္ေစာပုနဲ႔လဲ ပတ္သက္ပါ တယ္။ ဓမၼေစတီမင္းက ရွင္ေစာပုရဲ႕ သမက္ပါ။ ဘုရင္မႀကီးရွင္ေစာပုက သမက္ကို နန္းလႊဲၿပီး ဘုရား၊ တရားပဲလုပ္ေနတယ္။ ဦးစံလင္းေျပာ တာက ျမဳပ္ေနတဲ့ထဲမွာ ဘုရင္မႀကီးရွင္ေစာပု ႐ုပ္တုႏွစ္ခုပါတယ္လို႔ ေျပာတယ္။ ေတြ႕ရွိတာ ေတြအားလံုး ေရႊတိဂံုဘုရားကို လွဴဒါန္းဖုိ႔ရွိပါ တယ္''ဟု ဦးႏိုင္မင္းေအာင္(ခ)ႏိုင္ဝဲ့က ဆက္ ေျပာသည္။

ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းေတာ္ႀကီးကို ဦးစံလင္း၊ ဦးဝင္းျမင့္(ေရႊအုန္းပင္)တို႔မွ ဆယ္ ယူခြင့္ရရွိၿပီး သေဘၤာပ်က္ေအာက္တြင္ ရွာေဖြ ေနရာမွ နတ္စင္တစ္ရာဆရာေတာ္၏ မိန္႔ ၾကားခ်က္ျဖင့္ သေဘၤာႏွင့္ မိုင္ ၂ဝ၊ မုိင္ ၃ဝ အကြာတြင္ ရွာေဖြရာ ဆယ္ယူေရးအဖြဲ႕ဝင္ မ်ားသည္ ေခါင္းေလာင္းႏွစ္လံုး စတင္ရွာေဖြ ေတြ႕ရွိျခင္းျဖစ္ၿပီး ေတြ႕ရွိထားေသာ ေခါင္း ေလာင္းမ်ားသည္ ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္း ဟုတ္၊ မဟုတ္ ဆယ္ယူေလ့လာရန္ အခ်ိန္ ႏွစ္ပတ္၊ သံုးပတ္ခန္႔လိုေၾကာင္း ဆယ္ယူေရး အေထာက္အကူျပဳ ဆပ္ေကာ္မတီထံမွ သိရ သည္။
==========================================
#YangonMediaGroup ™ | #MZK | www.yangonmedia.com


အဆိုပါေခါင္းေလာင္းမ်ား ေအာင္ျမင္ စြာဆယ္ယူႏုိင္ရန္ နတ္စင္တစ္ရာ ဆရာေတာ္ ႏွင့္ ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းေတာ္ ဆယ္ယူေရး အေထာက္အကူျပဳဆပ္ေကာ္မတီမွ လပြတၱာ ၿမိဳ႕နယ္တြင္ မြန္ဘုရင္မရွင္ေစာပုအား ပြဲေပး ၍ ဆုေတာင္းသြားမည္ျဖစ္သည္။
''နတ္စင္တစ္ရာဆရာေတာ္ႀကီးက ၁၉ ရက္ ၂ နာရီမွာ ခရီးထြက္မယ္။ လပြတၱာမွာရွိ တဲ့ ဘုရင္မႀကီးရွင္ေစာပုရဲ႕ဘုရား ရွင္ေစာျမတ္ ေစတီမွာ ပြဲေပးဖို႔ ဆရာေတာ္ႀကီးနဲ႔အတူ ကြၽန္ ေတာ္တို႔သြားမယ္။ ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္း က ဘုရင္မႀကီးရွင္ေစာပုနဲ႔လဲ ပတ္သက္ပါ တယ္။ ဓမၼေစတီမင္းက ရွင္ေစာပုရဲ႕ သမက္ပါ။ ဘုရင္မႀကီးရွင္ေစာပုက သမက္ကို နန္းလႊဲၿပီး ဘုရား၊ တရားပဲလုပ္ေနတယ္။ ဦးစံလင္းေျပာ တာက ျမဳပ္ေနတဲ့ထဲမွာ ဘုရင္မႀကီးရွင္ေစာပု ႐ုပ္တုႏွစ္ခုပါတယ္လို႔ ေျပာတယ္။ ေတြ႕ရွိတာ ေတြအားလံုး ေရႊတိဂံုဘုရားကို လွဴဒါန္းဖုိ႔ရွိပါ တယ္''ဟု ဦးႏိုင္မင္းေအာင္(ခ)ႏိုင္ဝဲ့က ဆက္ ေျပာသည္။
ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္းေတာ္ႀကီးကို ဦးစံလင္း၊ ဦးဝင္းျမင့္(ေရႊအုန္းပင္)တို႔မွ ဆယ္ ယူခြင့္ရရွိၿပီး သေဘၤာပ်က္ေအာက္တြင္ ရွာေဖြ ေနရာမွ နတ္စင္တစ္ရာဆရာေတာ္၏ မိန္႔ ၾကားခ်က္ျဖင့္ သေဘၤာႏွင့္ မိုင္ ၂ဝ၊ မုိင္ ၃ဝ အကြာတြင္ ရွာေဖြရာ ဆယ္ယူေရးအဖြဲ႕ဝင္ မ်ားသည္ ေခါင္းေလာင္းႏွစ္လံုး စတင္ရွာေဖြ ေတြ႕ရွိျခင္းျဖစ္ၿပီး ေတြ႕ရွိထားေသာ ေခါင္း ေလာင္းမ်ားသည္ ဓမၼေစတီေခါင္းေလာင္း ဟုတ္၊ မဟုတ္ ဆယ္ယူေလ့လာရန္ အခ်ိန္ ႏွစ္ပတ္၊ သံုးပတ္ခန္႔လိုေၾကာင္း ဆယ္ယူေရး အေထာက္အကူျပဳ ဆပ္ေကာ္မတီထံမွ သိရ သည္။
https://www.facebook.com/yangonmediagroup/photos/a.335477406471186.83922.334119789940281/827196367299285/?type=1&fref=nf

ညေနစာ

ခရိုနီေတြက ေမာ္ဒယ္မေလးေတြနဲ႔ . .
လကမၻာေပၚကိုတက္ေနခ်ိန္မွာ
ေဒသခံျပည္သူေတြက ..
လယ္ေပ်ာက္ ၊ ယာေပ်ာက္ ၊ အိမ္ျခံေျမေပ်ာက္ ခဲ့ရတယ္ဆိုတာ
မင္းသိလား?

မင္းတို႔က အျမဳတ္ထေနတဲ့ ဘီယာခြက္ကို
တစ္ခြက္ၿပီးတစ္ခြက္ေသာက္ေနခ်ိန္မွာ
လက္ပေတာင္းေတာင္ေဒသခံျပည္သူေတြခမ်ာ
ေထာင္နန္းစံေနရတယ္ဆိုတာ . .
မင္းသိလား ?
Photo: ညေနစာ
☀ ☀ ☀ 
ခရိုနီေတြက ေမာ္ဒယ္မေလးေတြနဲ႔  . .
လကမၻာေပၚကိုတက္ေနခ်ိန္မွာ
ေဒသခံျပည္သူေတြက  .. 
လယ္ေပ်ာက္ ၊ ယာေပ်ာက္ ၊ အိမ္ျခံေျမေပ်ာက္ ခဲ့ရတယ္ဆိုတာ
မင္းသိလား?

မင္းတို႔က အျမဳတ္ထေနတဲ့ ဘီယာခြက္ကို 
တစ္ခြက္ၿပီးတစ္ခြက္ေသာက္ေနခ်ိန္မွာ 
လက္ပေတာင္းေတာင္ေဒသခံျပည္သူေတြခမ်ာ
ေထာင္နန္းစံေနရတယ္ဆိုတာ  . . 
မင္းသိလား ?

မသိရင္  . . .
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ေျပာသလို 
ျပည္သူေတြ စာဖတ္ပါ  . .

ေရာ့  . . ဖတ္လိုက္ေတာ့  . .
http://aungminkhoung.blogspot.com/2014/08/blog-post_23.html
မင္းအတြက္  . ..  ကဗ်ာ  . .
မင္းအတြက္  . . မဟာ  .. 
မင္းအတြက္  ..  သူရဲေကာင္းစစ္စစ္
မင္းအတြက္  . . ရဲရဲင့္တဲံ့ ဓားတစ္ေခ်ာင္း
မင္းအတြက္  . . ခ်ိဳးျဖဴငွက္တစ္ေကာင္
မင္းအတြက္  . .. . ေရသန္႔တစ္ပုလင္း
မင္းအတြက္  .   ..  ညေနစာတစ္ထုတ္
မင္းအတြက္  . . (၂၀၀၀)တန္တစ္ေန႔စာ
မင္းအတြက္  . . .  . . . .  . . . . . .  .။
█ ░ အလင္းရွင္ ░ █

မသိရင္ . . .
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ေျပာသလို
ျပည္သူေတြ စာဖတ္ပါ . .

ေရာ့ . . ဖတ္လိုက္ေတာ့ . .
http://aungminkhoung.blogspot.com/2014/08/blog-post_23.html
မင္းအတြက္ . .. ကဗ်ာ . .
မင္းအတြက္ . . မဟာ ..
မင္းအတြက္ .. သူရဲေကာင္းစစ္စစ္
မင္းအတြက္ . . ရဲရဲင့္တဲံ့ ဓားတစ္ေခ်ာင္း
မင္းအတြက္ . . ခ်ိဳးျဖဴငွက္တစ္ေကာင္
မင္းအတြက္ . .. . ေရသန္႔တစ္ပုလင္း
မင္းအတြက္ . .. ညေနစာတစ္ထုတ္
မင္းအတြက္ . . (၂၀၀၀)တန္တစ္ေန႔စာ
မင္းအတြက္ . . . . . . . . . . . . . .။
█ ░ အလင္းရွင္ ░ █

သူယုတ္တို႔ ဗိုလ္လုပ္တဲ့ေခတ္

Photo: သူယုတ္တို႔ ဗိုလ္လုပ္တဲ့ေခတ္
♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥   
စစ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးေတြက  . . 
သမၼတျဖစ္ၿပီး . . .
ဗိုလ္ခ်ဳပ္ကေလးေတြက. . .
လႊတ္ေတာ္အမတ္တို႔၀န္ႀကီးတို႔ျဖစ္သလို  .
ခရိုနီေတြကေတာ့  . .. 
“ေဘာ/ဥကၠဌ” 
“ေယာ/ဥကၠဌ” ဆိုတဲ့ ဆိုင္းဘုတ္ႀကီးေတြတပ္ထားမွေတာ့
အဲဒီႏိုင္ငံ / အဲဒီႏိုင္ငံသား / အဲဒီဘာသာ၀င္ေတြ .  . .
ဆြဲႀကိဳးခ်ေသရတာထက္ ဆိုးသေပါ့။
ဘဒၵ ႏၱေကာ၀ိဒ (အလင္းရွင္)

သူယုတ္တို႔ ဗိုလ္လုပ္တဲ့ေခတ္

စစ္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးေတြက . .
သမၼတျဖစ္ၿပီး . . .
ဗိုလ္ခ်ဳပ္ကေလးေတြက. . .
လႊတ္ေတာ္အမတ္တို႔၀န္ႀကီးတို႔ျဖစ္သလို .
ခရိုနီေတြကေတာ့ . ..
“ေဘာ/ဥကၠဌ”
“ေယာ/ဥကၠဌ” ဆိုတဲ့ ဆိုင္းဘုတ္ႀကီးေတြတပ္ထားမွေတာ့
အဲဒီႏိုင္ငံ / အဲဒီႏိုင္ငံသား / အဲဒီဘာသာ၀င္ေတြ . . .
ဆြဲႀကိဳးခ်ေသရတာထက္ ဆိုးသေပါ့။
ဘဒၵ ႏၱေကာ၀ိဒ (အလင္းရွင္)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget