မွ်ေၾကာခိုင္းရင္း “ ကမၻာ့စာအုပ္တုိက္” ႀကီးသို႔ ခရီးထြက္ခဲ့ပါသည္။
ခရီးဟုဆိုေသာ္လည္း လွည္းတစ္တန္ကားတစ္တန္ေလယာဥ္ပံ်တို႔
ျဖင့္သြားရသည္မဟုတ္ မိမိ၏လက္ကိုင္ဖုန္းမွ Mobile data ကို on
ကာ Lte ေလးကို လက္ကေလးျဖင့္ေထာက္လိုက္ရံုမွ်သာ။
ထိုမွ်ေလာက္ႏွင့္ ကၽြႏ္ုပ္သြားလိုေသာ “ကမၻာ့စာအုပ္တိုက္” ႀကီးသို႔
ေရာက္သည္။ ေအာက္တိန္းဆီထည့္စရာမလိုေသာ္လည္း Mpt
Prepaid 10000 တန္ေလာက္ေတာ့ ထည့္ထားရသည္။
ထိုသို္ေမာင္းႏွင္လုိက္ရံုျဖင့္ ကၽြႏ္ုပ္ေရာက္လိုေသာ ကမၻာ့စာအုပ္
တိုက္ႀကီးသို႔ ဆိုက္ဆိုက္ၿမိဳက္ၿမိဳက္ ေဘးရန္ကင္းရွင္းစြာျဖင့္ေရာက္
ပါသည္။
“အဲ . . ”
“အ၀ိုင္းလည္တာေလာက္ေတာ့ ခႏၱီရမည္”
“ေတြ႕ၿပီ”
“ ဦးဖိုးက်ားေရးသည့္ . . . ၃၇ မင္းစာအုပ္”
ထိုစာအုပ္ကို ကၽြႏ္ုပ္အလင္းရွင္သည္ ဟိုးလြန္ခဲ့ေသာႏွစ္ေတြကပင္
http://alinshin.blogspot.com/2014/12/blog-post_963.html
တြင္ တင္ထားေပးခဲ့ဖူးပါသည္။
“စကားၾကြင္း”
အကယ္၍ ဖတ္ရႈ႕လိုေသာ္ အထက္ပါလင့္တြင္၀င္ေရာက္ေဒါင္းယူႏိုင္သည္။
ယင္းစာအုပ္ကို ျပန္လည္ဖတ္ရႈ႕လုိသည္ကား အျခားမဟုတ္ပါ။
ေတာင္ျဗဳန္းနတ္ကနားပြဲမ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ သိရွိလိုေသာေၾကာင့္
တစ္ဖန္ျပန္ရွာဖတ္ရျခင္းျဖစ္ပါသည္။ စာေပေရးသားေသာ စာေရး
ဆရာဟူသည္ မိမိကိုယ္တုိင္ စာဖတ္အားေကာင္းရသည္။ စာမဖတ္
မမွတ္ႏိုင္ပါက ဘယ္လိုနည္းႏွင့္မွစာေရးဆရာေကာင္းမျဖစ္ႏိုင္ေပ။
ယုတ္စြအဆံုး ညစ္ညမ္းစာမ်ား ေရးသားသူပင္လွ်င္ ဆိုင္ရာညစ္ညမ္း
စာမ်ားကို ဖတ္ရေပလိမ္မည္။ ထိုစာအုပ္မ်ားမွ ဖတ္သားရလာေသာ
အခါ မိမိသည္လည္း ညစ္ညမ္းစာေရးဆရာတစ္ေယာက္ျဖစ္ႏိုင္ပါ
သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ စာေရးဆရာမွန္သမွ်သည္ မိမိႏွင့္ဆီေလွ်ာ္ရာစာေပကို
ဖတ္ရႈျမတ္ႏို္းႏိုင္သူမ်ားျဖစ္သည္။ မိမိဖတ္ေသာ စာသည္ ကိေလ
သာမွ ထြက္ေျမာက္ေၾကာင္းျဖစ္အံ့။ ထိုသူသည္ ကိေလသာေခါငး္
ပါးေသာ စာမ်ားကို ေရးသားေသာ စာေရးဆရာပင္ျဖစ္လိမ့္မည္။
မိမိဖတ္ေသာစာသည္ တဏွာထၾကြ ေမထုန္သံ၀ါသမ်ားျဖစ္ေလ
ေသာ္ အႏွီသူသည္လည္း ရာဂေသာင္းက်န္း ကိေလသာအရူးအ
ႏွမ္းစာေရးဆရာပင္ျဖစ္မည္။
သို႔ပါ၍ ကၽြႏ္ုပ္တို႔သည္ မည္သည့္စာအုပ္ကိုဖတ္၍ မည္သည့္စာမ်ား
ကိုေရးသားမည္နည္း . . . .
ပိဋကတ္ကိုဖတ္၍ ကုသိုလ္ကိုရွာငင္သိမ္းဆည္းတက္ၾကသလို
ယင္းပိဋကတ္ကုိဖတ္၍ အကုသိုလ္အထုတ္အပိုးႀကီးမ်ားကို တနင့္
ထမ္းပိုးသြားၾကသည္လည္းရွိသည္။
“ေစတီ” ဟူသည္၊ ဗုဒၶဘာသာ၀င္တို႔၏ အထြဋ္အျမတ္ျဖစ္သည္။
“ဗလီ” ဆိုသည္ ၊ မြတ္ဆလင္ဘာသာ၀င္တို႔၏ အထြဋ္အျမတ္ပင္။
“ခ်က္စ္” ေက်ာင္းသည္လည္း ခရစ္ယာန္ဘာသာ၀င္တို႔၏ အျမတ္
တႏိုးပူေဇာ္ရာပါ။
ထိုကဲ့သို႔ ဘာသာေရးအေဆာက္အဦမ်ားသည္ ဆိုင္ရာဘာသာ၀င္
တို႔၏ အသည္းႏွလံုးပင္ျဖစ္သည္။
သို႔ေသာ္လည္း . .. လက္ပံေတာင္းေတာင္ လယ္တီသိမ္ႏွင့္ေစတီ
ေတာ္တို႔ကို အျခားဘာသာ၀င္မ်ားျဖစ္ေသာ မြတ္ဆလင္၊ခရစ္ယာန္
စသည့္တို႔က မဖ်က္ခဲ့ မၿဖိဳခဲ့ ေသာ္လည္း ဗုဒၶဘာသာဘုန္းေတာ္ႀကီး
မ်ားသည္ပင္ ဖ်က္ေကာင္းသည္၊ ၿဖိဳေကာင္းသည္ဟု ၾသ၀ါဒေပးခဲ့
ၾကသည္။ ယင္းေနာက္ bulldoze တို႔ျဖင့္ ဖ်က္ဆီးလုိက္ၾကသည္မွာ
ကြယ္ပခဲ့ေလသည္။
အထက္စာကိုျပန္ေကာက္ရေျခေသာ္ . ..
ကုသိုလ္စာဖတ္၍ တက္ေသာ္လည္း အကုသိုလ္ကိုယူခဲ့ေသာ
(မဟန)ေခၚ ႏိုင္ငံေတာ္သံဃမဟာနာယကဥကၠဌ ဦးကုမာရ
(ဗန္းေမာ္) သည္ ျမန္မာႏိုင္ငံအ၀ွမ္းၿမိဳ႕တကာလွည့္၍ ကုသိုလ္
တရားကိုေဟာေၾကားေနခဲ့သည္မဟုတ္ပါေလာ။
ထို႔ေၾကာင့္ကုသိုလ္စာကိုဖတ္၍လည္း ကုသိုလ္အလုပ္ကိုမလုပ္
ျဖစ္ဘဲ အကုသိုလ္အလုပ္ကိုလုပ္မိသည္လည္းရွိသည္။ သို႔လွ်င္
အကုသိုလ္စာကိုဖတ္၍ အကုသိုလ္အလုပ္ကိုမလုပ္ဘဲကုသိုလ္
အလုပ္ကိုလုပ္သူလည္း ရွိေကာင္းသည္။
အခုလို သာဓကယုတၱိ ေဒသနာယုတၱိတို႔ျဖင့္ အရေကာက္ၿပီး
ေသာ္ ဘ၀ကို ဘာစာေတြဖတ္လို႔ ဘာေတြယူသြားမည္နည္း
ညစ္ညမ္းစာညစ္ညမ္းဓာတ္ပံုေတြၾကည့္၍ မညစ္ညမ္းေသာအေတြး
ကုသိုလ္မ်ားယူမည္ေလာ . . .။
မညစ္ညမ္းေသာစာ မညစ္ညမ္းေသာ ပံုေတြပါသည္ ပိဋကတ္ေတြ
ဖတ္ကာ ညစ္ညမ္းေသာအေတြးအကုသိုလ္မ်ားကိုယူမည္ေလာ. .။
ထိုသို႔ျဖင့္ ကိုယ့္ကိုယ္ကုိ ေမးခြန္းထုတ္သင့္သည္ဟု ထင္ပါသည္။
ဘဒၵ ႏၱေကာ၀ိဒ (အလငး္ရွင္)
No comments :
Post a Comment