.

AlinShin

Saturday, November 1, 2014

ကိုးပြင့္ဆိုင္ေတြ႕ဆံုမႈက ဂဂ်ိဳးဂဂ်င့္ဆုိင္ ျဖစ္ေနလို႔ အုိဘားမားေတာင္ဘုန္းႀကီး၀တ္သြားတယ္

ထိပ္သီးေခါင္းေဆာင္မ်ား ေဆြးေႏြးပြဲတက္ခဲ့ေသာ ဦးခြန္ထြန္းဦးႏွင့္ ေတြ႕ဆံုျခင္း 
ႏုိင္ငံေရး ထိပ္သီးေခါင္းေဆာင္ မ်ားေဆြးေႏြးပြဲကို ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတ အိမ္ေတာ္တြင္
ေအာက္ တိုဘာ ၃၁ ရက္က က်င္းပျပဳ လုပ္ခဲ့ရာ ေဆြးေႏြးပဲြသို႔ တက္ ေရာက္ခဲ့သူ 
တုိင္းရင္းသားေခါင္း ေဆာင္တစ္ဦးျဖစ္သည့္ ရွမ္းတုိင္း ရင္းသားမ်ားဒီမိုကေရစီအဖဲြ႕ခ်ဳပ္
ဥကၠ႒ဦးခြန္ထြန္းဦးအား ေဆြး ေႏြးပြဲအၿပီး 7Day Daily က သီး သန္႔ေတြ႕ဆံုေမးျမန္း
ခဲ့ပါသည္။
ယခုေဆြးေႏြးပြဲကို မည္သည့္ရည္ရြယ္ခ်က္ျဖင့္ ျပဳလုပ္က်င္းပသည္ဟု ရွမ္းတုိင္းရင္း
သားမ်ား ဒီမိုကေရစီ အဖဲြ႕ခ်ဳပ္ အေနျဖင့္ မခန္႔မွန္းႏုိင္ေသာ္လည္း စိတ္ ရင္းေစတနာ
ေကာင္းျဖင့္ ရည္ ရြယ္ျပဳလုပ္သည္ဟုသာယူဆလုိ ေၾကာင္  ပါတီဥကၠ႒ ဦးခြန္ထြန္းဦး
က ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ဦးခြန္ထြန္းဦးႏွင့္ ေတြ႕ဆံုေမးျမန္းထားသည္မ်ားမွ
ေကာက္ႏုတ္ေဖာ္ျပလုိက္ပါသည္။

ေဆြးေႏြးပြဲကို အားရမႈရိွပါသ လား။
မရိွဘူးေပါ့။


ေဆြးေႏြးပြဲမွာ အခ်က္ ငါးခ်က္ေဆြးေႏြးတယ္ဆိုၿပီး သိရပါတယ္။
တင္ၾကတာပဲေလ။ သူဂုိက္ လုိင္းေပးတာ သံုးခုေပါ့။ ၿငိမ္းခ်မ္း ေရးအတြက္ပဲေလ။ 

ဒါေပမဲ့ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးကေန ေခ်ာ္ၿပီးေတာ့ ပညာေရးတုိ႔၊ က်န္းမာေရးတို႔၊ လူ မႈေရးတုိ႔
ဘာတို႔လည္း လုိက္သြား တယ္ေလ။

အဓိကက်တဲ့ ဖဲြ႕စည္းပံုျပင္ဆင္ ေရးနဲ႔ ၿငိမ္းခ်မ္းေရးလုပ္္ငန္းစဥ္ အေပၚမွာေကာ 
ေဆြးေႏြးပြဲက ဘယ္ေလာက္အထိ ေဆြးေႏြးႏုိင္ခဲ့လဲ။
အဓိကကေတာ့ ဖဲြ႕စည္းပံု က ျပင္ခုိင္းတဲ့သူလည္းရိွတယ္ေလ။ မျပင္တျပင္

ျပင္ခ်င္တဲ့သူလည္းရိွတာပဲ။ ဖဲြ႕စည္းပံုက ေတာ့ လက္မွတ္ထုိးမွပဲ သိရေတာ့
မယ္ထင္တယ္။ ဒီဟာကလည္း လႊတ္ေတာ္ထဲမွာ သြားမဲခဲြမယ္ဆုိ ရင္ ျပႆနာက
ျပန္စမွာပဲ။ လႊတ္ ေတာ္ထဲမွာ မဲခဲြမွေတာ့ အျပင္မွာ ဘာေၾကာင့္ သံုးႏွစ္သံုးမိုး
ျပန္စေနမလဲ။
ဦးရဲထြဋ္က အေျခခံဥပေဒကို လႊတ္ေတာ္အထဲမွာ ျပင္ဖုိ႔ အားလံုး သေဘာတူေဆြးေႏြးခဲ့တယ္လို႔ ေျပာသြားတယ္။ တကယ္ပဲ သေဘာတူခဲ့တာလား။
ကြၽန္ေတာ္သိရသေလာက္ ဆိုရင္ေတာ့ သူတို႔ဒါကိုေျပာတာ မၿပီးျပတ္ေသးဘူးပဲ။ 

အဲဒီေတာ့ သူတုိ႔ျပန္ေတြ႕ၿပီး ေျပာၾကလိမ့္ မယ္ထင္တယ္။ တခ်ိဳ႕ကေတာ့ ျပင္ေစ
ခ်င္တယ္။ တခ်ဳိ႕ကေတာ့ မျပင္ေစခ်င္ဘူး။ ဘယ္သူေတြ မျပင္ေစခ်င္တာလဲဆို
တာေတာ့ အဲဒါေတာ့ စံုေနတာပါပဲ။ နာမည္နဲ႔ ေျပာတာမေကာင္းပါဘူး။ တပ္
မေတာ္ကေတာ့ ဘာမွ သိပ္မေျပာပါဘူး။ ဦးေရႊမန္းကေတာ့ ဒီ ၂၅ ရာခိုင္ႏႈန္းေတာ့
မျပင္နဲ႔၊ တျခားဟာျပင္ဆုိၿပီး နည္းနည္းပါးပါးေတာ့ ေျပာတာေပါ့။ ၄၃၆ က ဒီေန႔ေဆြး
ေႏြးတဲ့အထဲမွာ မပါပါဘူး။ ေခၚကတည္းက ျပင္ဖို႔ ေဆြးေႏြးတာ မဟုတ္ဘူး။ၿငိမ္းခ်မ္း
ေရးက ရပ္ ေနတာ အဲဒါပဲေလ။

ႏုိင္ငံေရးဆုိင္ရာအပစ္အခတ္ရပ္ စဲေရး သေဘာတူညီခ်က္စာခ်ဳပ္ (NCA) ကုိ ၂၀၁၅ မွာ 
ထုိးဖို႔ရည္ရြယ္ထားတယ္လို႔ ေျပာသြားတယ္။ အဲဒါကိုေကာ သေဘာတူညီခ်က္ 
ရခဲ့တာမ်ိဳးရိွလား။
NCA ကိုထိုးၿပီးေတာ့ လႊတ္ ေတာ္ထဲကို သြားၿပီး သေဘာတူညီခ်က္ယူမယ္ဆုိရင္ 

သူတို႔ ေဆြးေႏြးခဲ့တာေတြက အလကား ျဖစ္သြားမွာေပါ့။ တကယ္လို႔ လႊတ္ေတာ္က 
သေဘာမတူခဲ့ဘူး ဆုိရင္ လႊတ္ေတာ္က အတည္ျပဳ ခ်က္ယူတယ္ဆုိတာမ်ိဳးပဲျဖစ္ႏုိင္မယ္။

ဒီေတာ့ ဒီေန႔ေဆြးေႏြးပြဲက ၿငိမ္း ခ်မ္းေရးမွာလည္း ဘံုသေဘာတူ ညီခ်က္မရခဲ့
ဘူး။ ဘယ္ အေၾကာင္းအရာကုိမွ သေဘာတူ ညီခ်က္မရဘူးေပါ့။
မရဘူး။ ဟုိတို႔တိ၊ ဒီတို႔တိ ေပါ့။ တစ္ေယာက္ကို ၇ မိနစ္၊ ၁၀ မိနစ္ေပးတယ္။ 

အဲဒါကို မဆီ မဆုိင္ေတြလည္း ေလွ်ာက္ေျပာ တယ္။ ဘယ္ခုႏွစ္က ဘာေျပာ 
တယ္တုိ႔၊ ဘာတို႔။ ေဒၚစုကလံုး၀ ကို မၾကည့္ေတာ့တာ။ သူ႔မွာ မန္း ဒိတ္မပါဘူးတဲ့။ 
ဒါေတြ ကြၽန္မ မေဆြးေႏြးႏုိင္ဘူးတဲ့ ဒါပဲ။ ေျဗာင္ ေျပာတယ္ေလ။ စာရတာ ေနာက္ 
က်တယ္တဲ့။ ဗဟုိေကာ္မတီနဲ႔ ကြၽန္မမေဆြးေႏြးရဘူးတဲ့။ တျခား ဟာပဲေျပာတယ္။

ေနာက္တစ္ေခါက္ထပ္ေတြ႕ဆံု မယ္လို႔ေျပာခဲ့ေသးလား။
ေတြ႕မယ္ေျပာတယ္။ ေဆြး ေႏြးပဲြကို မၾကာမၾကာလုပ္မယ္ ေျပာတယ္။ သူေျပာတဲ့ 

သံုးခ်က္ ထဲကဟာကို တခ်ဳိ႕လည္း မေဆြး ေႏြးပါဘူး။ သူတို႔ကြၽမ္းတဲ့ ဘာ သာရပ္မွ 
မဟုတ္တာ။ ဘယ္မွာ သြားၿပီး ထိပ္တိုက္ေတြ႕ေနလဲ မသိ။ ေယဘုယ်ဆန္ဆန္ေမးတဲ့ အခါက်ေတာ့ ေယဘုယ်ဆန္ဆန္ ပဲ ျပန္ေျဖၾကတာေပါ့။ ေဆြးေႏြး တယ္ဆိုတာ 
မဟုတ္ေတာ့ တင္ျပ ပါတယ္ပဲေျပာရတယ္။ အခုက ေဆြးေႏြးတာမဟုတ္ဘူး။ ေတြ႕ဆံု 
တာ၊ ေတြ႕ဆံုထမင္းစားပြဲပါပဲ။
ေေးေေက်းဇူးတင္ပါတယ္။
http://www.7daydaily.com/story/24034#.VFTR1EDDWHQ

စြန္းလြန္းဆရာေတာ္မွ ဦးႏုေမးေလွ်ာက္ခ်က္မ်ားကိုေျဖၾကားခ်က္ (အခန္းဆက္ ေဆာာင္းပါး)(၃)


      
       
ဦးႏုအေမး . . 
     စြန္းလြန္းအေျဖ(အပိုင္း ၃)
ေမး◄►လူတို႔ၿပည္တြင္ သစ္ေလးပင္၊ ေသေစလို ေရေအးေလာင္း ၊ 
ရွင္ေစလို ေရေႏြးေလာင္း၊ ဟူေသာအေမးကို ေၿဖႀကားေတာ္မူ ပါဘုရား၊
ေၿဖ◄► (လူတို႔ၿပည္တြင္ သစ္ေလးပင္) “ဆိုရာ၌ လူ႔ၿပည္ နတ္ၿပည္ 
ၿဗဟၼာ႔ၿပည္ ရယ္လို႔ ေလာကေ၀ါဟာရ အားၿဖင္႔ ရွိေသာ္လည္း ဘယ္
ၿပည္မွာမ်ား ဘုရားပြင္႔တယ္လို႔ ႀကားဖူးသတုံး”
“လူ႔ျပည္မွာလို႔ၾကားဖူးပါတယ္္ဘုရား”
“အဲ ဂဂၤါ ၀ါဠဳ သဲစုမက ပြင္႔ေတာ္မူႀကတဲ႔ ဘုရားရွင္မ်ားမွာသစၥာေလး
ပါးနွင္႔သာ ပြင္႔ၿခင္းေႀကာင္႔ လူတို႔ၿပည္တြင္ သစ္ေလးပင္ ဟုဆိုတယ္ 

ဒါကာႀကီး”(ေသေစလို ေရေအးေလာင္း) ဆိုရာ၌ မဂၢင္ေရ ကို ဆိုလို
သည္။ရွင္ေစလို ေရေႏြးေလာင္း ဆိုရာ၌ ေလာဘ ေဒါသ ေမာဟ
ေရေႏြးကို ဆိုလိုသည္။

ေမး◄► မထိုင္ခင္က ေၿခဆင္း၊ မလင္းခင္က ေရာင္နီလာ၊ မခ်က္ခင္

က ထမင္း၊ မက်က္ခင္က စားၿပီးၿပီ၊ မရက္ခင္က ပုဆိုး၊ မခ်ဳပ္ခင္က 
၀တ္ၿပီးၿပီ၊ ၎အေမးကို ေၿဖေတာ္မူပါဘုရား၊
ေျဖ ◄► ေအး အဲဒါ ၀ိတက္ လို႔ေခၚတယ္၊


စကားခ်ပ္။ ၀ိတက္ ဆိုသည္မွာ ႀကံစည္ စဥ္းစား စိတ္ကူးယဥ္ၿခင္းပဲ
ျဖစ္ပါတယ္ အက်ယ္သိခ်င္ရင္ေတာ့ အခုတြဲေပးလုိက္တဲ့လင့္မွာ၀င္
ဖတ္ပါ။
http://alinshin.blogspot.com/2014/08/blog-post_27.html

ေမး◄►အေႀကာင္းၿပ ဘုရားတစ္ဆူ တစ္ဆူလွ်င္ သေခ်ၤ နွစ္ဆယ္ 
ကုုေဋ ရွစ္ဆယ္ ဗိုလ္ေၿခတသိန္း ကၽြတ္တမ္း၀င္သြားတယ္လို႔ ၾကား
ဖူးပါတယ္၊ က်န္ေသာ သတၱ၀ါ ဟာ ေရာ႔သလား မေရာ႔ဘူးလား
ဘုရား၊
ေျဖ◄► “ဒကာႀကီးေမးတဲ႔ အတိုင္းပဲ ေရာ႔သလား ဆို ေရာ႔တယ္၊ 

မေရာ႔ဘူးလားဆိုရင္လဲမေလ်ာ႔ဘူးေပါ႔၊”

ေမး◄►“ေရာ႔တာ ဘယ္လို မေရာ႔တာ ဘယ္ပုံ ဆိုတာ သိလိုပါ
တယ္ပါဘုရား၊”
ေျဖ◄► “ေရာ႔တယ္ ဆိုတာက ဥပမာ ဒကာႀကီးအိမ္မွာ လူဆယ္
ေယာက္ ရွိတယ္ဆိုပါေတာ႔။ ငါးေယာက္ဆင္းသြားလ်ွင္ ဆင္းသြားတဲ႔
ပုဂၢိဳလ္သတၱ၀ါ ေရာ႔တာေပါ႔၊ မေရာ႔ဘူးဆိုတာက စိတ္ ေစတသိက္ 
ရုပ္ နိဗၺာန္ ဆိုတဲ႔ ပရမတၳတရား မေရာ႔ဘူး။”

ေမး◄► (ထင္းမရွိ ေတာသုံးေထာင္၊ ေရမရွိ ၿမစ္လယ္ေခါင္၊ ႏွမ 

မရွိ ေၿခာက္ေယာက္ေမာင္)ကို ေၿဖရွင္းေတာ္ မူပါဘုရား။
ေျဖ ◄► “ဘုရား အစရွိေသာ အရိယာ သူေတာ္ေကာင္းတို႔မွာ 
ကာမ ရူပ အရူပ ဆိုတဲ႔ ေတာသုံးေထာင္ထဲတြင္ ေနၿငားေသာ္လည္း
၎ပုဂၢိဳလ္မ်ားမွာ ေလာင္စာ မရွိေသာေႀကာင္႔ ထင္းမရွိ ေတာသံုး
ေထာင္ ဟုေခၚသည္။ 
သတၱ၀ါတို႔၏ အာရုံအစဥ္မွာ ၿမစ္ေရအယဥ္ကဲ႔သို႔ တသြင္သြင္စီးဆင္း
ေနၿငားေသာ္လည္း ဘုရားစေသာ အရိယာသူေတာ္ေကာင္းတို႔မွာ
အာရုံယိုစီးၿခင္း မရွိတာကို ေရမရွိ ၿမစ္လယ္ေခါင္ဟုေခၚသည္။
ဘုရားစေသာ အရိယာ သူေတာ္ေကာင္းတိိုမွာ မ်က္စိ နား နွာေခါင္း
ပါးစပ္ ကာယ မန တံခါး ေၿခာက္ေပါက္ပင္ ရွိေသာ္လည္း အာရံုလိုက္
စားၿခင္း မရွိတာကို ႏွမ မရွိ ေၿခာက္ေယာက္ေမာင္ လို႔ ေခၚသည္။

ေမး◄► အရွင္ဘုရားတို႔ ရဟန္းမ်ားမွာ မိမိကိုယ္ကို မိမိ ေသြးထြက္
ေအာင္ လုပ္ရုံမွ်နွင္႔ ဒုကၠဋ္အာပတ္ တပ္သလား မတပ္ဘူးလား။
ေျဖ ◄► တပ္တယ္။

ေမး◄► ဒါၿဖင္႔လ်င္ ဘုရားလက္ထက္က ရဟန္းတပါးဟာ မိမိ
လည္ပငး္ကို ဓါးနွင္႔လွီးၿပီး ေ၀ဒနာရွဳ႕တာနဲ႔ အရဟတၱဖိုလ္ ဆိုက္ၿပီး
ပရိနိဗၺာန္ၿပဳသြားတယ္လို႔ ႀကားဖူးပါတယ္။ ၄င္း ရဟန္းဟာ အာပတ္
ႏွင္႔တကြ မဂ္ဖိုလ္သို႔ ဆိုက္ပါသလား ဘုရား။
ေျဖ ◄► ဆိုက္တာ မွန္တယ္၊ ဒုကၠဋ္ အာပတ္ မရွိလို႔ ဆိုက္တာ။

ေမး ◄► ဒါၿဖင္႔ ဘုရား ၊ အရွင္ဘုရားတို႔မွာ ေသြးထြက္ရုံမွ်နွင့္ အာ-
ပတ္သင္႔တာ၊ အခုဟာက ေသြးထြက္ရုံ မက ကိုယ္႔ကိုယ္ကို အေသ
ေတာင္ သတ္တာ ဒုကၠဋ္ အာပတ္ မသင္႔ေပဘူးလားဘုရား။

ေျဖ ◄► မသင္႔ဘူး ၊ ဥပမာ - ဒကာႀကီး ပစၥည္းမကိုုင္နွင္႔ လို႔ မတား
ၿမစ္ခင္ ဘုန္းႀကီးက ကိုင္လိုက္ရင္ ဘုန္းႀကီးမွာ အၿပစ္မ်ား ရွိမလား။
မရွိပါဘုရား။ တားၿမစ္ၿပီးမွ ကိုင္ေတာ႔ေကာ --အၿပစ္ရွိပါတယ္ ဘုရား၊
အဲသည္ ဥပမာ အတိုင္းပဲ ထိုပုဂၢိဳလ္မွာ အၿပစ္ မရွိတာလဲ မွန္တယ္၊

 မဂ္ဖိုလ္ဆိုက္တာလဲမွန္တယ္။ေက်နပ္၀မ္းေၿမာက္လွပါသည္ဘုရား။
“ယင္း ရဟန္းကား” လူ႔ဘ၀ ကို ၿငီးေငြ႔လြန္းေသာေႀကာင္႔ ထြက္
ေပါက္ ရွာသည္႔ အေနၿဖင္႔ ရၿပီးသား ေလာကီစ်ာန္ကို မေလ်ာက် ခင္
ၿမစ္ကမ္းနားသြားကာ မိမိကိုုယ္ကို ဆံရိတ္ေသာ သင္ဓုန္း ဓားၿဖင္႔
လည္ပင္းကို လွီးၿဖတ္မည္ ႀကံရြယ္စဥ္ ရဟန္းဘ၀ တေလ်ာက္လုံး
ေစာင္႔စည္း ထိမ္းသိမ္းလာခဲ႔ေသာ မိမိ၏ စင္ႀကယ္ သန္႔ရွင္းေသာ
သီလကို ေတြ႔ၿမင္ရေသာအခါ အဆင္႔ဆင္႔ ၀မ္းသာမွဳ႕ ပီတိသည္
ခႏၶာကိုယ္ တခုလုံးသို႔ ပ်ံ႕ နွံ႕ ေသာ ဖရဏာ ပီတိအၿဖစ္သို႔
ေရာက္ေလ၏။၄င္း ပီတိ ေ၀ဒနာကို ခြာ၍ ၀ိပႆနာ ရွဳ႕ မွတ္ေသာ
အခါ ကိေလသာကုန္ၿခငး္ အရဟတၱမဂ္ အရဟတၱဖိုလ္သို႔ ဆိုက္ၿခငး္္
အသက္ဇီ၀ိတိေၿဒ ကုန္ခန္းၿခင္းသည္လည္း တၿပိဳင္နက္ၿဖစ္ကာ တ-
ခဏအတြင္း အလြန္လ်င္ၿမန္ကာ ပရိနိဗၺာန္စံၿခင္းကိစၥ ၿပီးသြားေသာ
ေႀကာင္႔ သတၱ၀ါတို႔ တဘ၀မွ တဘ၀ သို႔ ကူးေၿပာင္းတိုင္း ၿဖစ္ရာ
ဘုံဘ၀ကို စုံစမ္းေထာက္လွမ္းေလ႔၇ွိေသာ မာနတ္ သည္ပင္ မ်က္ေစ့
လည္သြား ဟူ ၏ ။ထိုမာနတ္ကား ( ၃၁ ) ဘုံးအတြင္း ဘယ္ေနရာ
ၿဖစ္ၿဖစ္ ေရာက္သြားလ်င္ သူ႔ပိုင္နက္အတြင္း ၿဖစ္ေသာေႀကာင္႔ ေက်
ေနေလ႔ ရွိသတဲ႔ ။မာနတ္ရွာေဖြေနေႀကာင္းသိေသာ ဘုရားရွင္က . . 
“ဟယ္ မာနတ္ ”
“သင္က ” “ငါ႔ ဘုရားတပည္႔ကို အထင္ေသးသကိုး၊”
“သင္ မေက်နပ္လို႔ ၃၁ ဘုံအတြင္း ႀကိဳက္သေလာက္ရွာ”
“ဘယ္ေတာ႔မွ ေတြ႔မွာ မဟုတ္ေတာ႔ဘူး၊”
“ငါ႔သားေတာ္ ေဂါဓိက ရဟန္းဟာ နိဗၺာန္ ၀င္သြားၿပီ”
အဲလိုမိန္႔လိုက္ေတာ႔မွ ရွက္ကိုးရွက္ကန္းနဲ႔ သူ႔ေနရာ နတ္ၿပည္ကိုျပန္
သြားသတဲ႔ ။
♥စကားခ်ပ္♥ထိုအရွင္ေဂါဓိကအေၾကာင္းကို အက်ယ္သိမွန္လိုပါက။
သုတၱန္ပိဋကတ္၊သံယုတၱနိကာယ္၊သဂါထာ၀ဂၢသံယုတ္ပါဠိေတာ္၊ ႏွာ၊
၁၂၁ ၊ပါဠိေတာ္နိႆ၊မုိးထိမူ၊ႏွာ၊၂၇၉ တို႔တြင္ေလ့လာႏုိင္သည္။

ေမး◄► တခုေလာက္ ေလ်ာက္ပါရေစ၊ သုတ္မဟာ၀ါ ပါဠိေတာ္
မဟာ ပရိနိဗၺာနသုတ္ထဲမွာ ဘုရား၏ ဓာတ္ေတာ္ ေ၀ခဏ္းေတြ႕ပါ
တယ္၊ ၄င္းသုတ္ကိုပင္ ဘုရားေဟာ လို႔ ဆိုပါတယ္၊ ဓါတ္ေတာ္မ်ား
ကို ဘုရား ပရိနိဗၺာန္မၿပဳမီက ေ၀ခဲ႔ ပါသလား၊ သို႔တည္းမဟုတ္
ဘယ္သူ ေ၀ခဲ႔ သတုံး ဘုရား။
ေျဖ ◄► ဧ၀ံ ေမ သုတံ ကို ဘယ္သူေဟာသတုံး။
ေက်နပ္လွပါ၏ ဘုရား။

ေမး◄► နိဗၺာန္ ၏ အေႀကာင္းကို အမိန္႔ရွိေတာ္မူပါ ဘုရား။
ေျဖ ◄► နိဗၺာန္အေႀကာင္း သိခ်င္သလား ၊ သိခ်င္လွ်င္ ဘင္ စြန္း

 ၿမင္ေအာင္ ႀကည္႔က သိလိမ္႔မည္၊

ေမး◄►ဘယ္လိုဘင္စြန္း ဘယ္လိုၿမင္ေအာင္ ႀကည္႔ရမွာတံုးဘုရား။
ေျဖ ◄► ေယာဂီ ပုဂၢိဳလ္ တေယာက္သည္ မိမိခႏၶာကိုယ္ကုိ သတိ
ႏွင္႔ သုံးသပ္လွ်က္ သမာဓိ အားေကာင္းလာေသာ္ စိတ္ ေစတသိက္ 
ရုပ္ ဆိုတဲ႔ တရားသုံးပါးကို ပုိင္းပုိငး္ၿခားၿခား ၿမင္ေသာအခါ ဒီဒုကၡႀကီး
ဟာ ဘယ္သူ႔ေႀကာင္႔လဲ လို႔ စိစစ္လိုက္ေတာ႔ လုပ္ေပးတတ္တဲ႔ေလာ
ဘဆိုတဲ႔ သမုဒယ ကိုၿမင္ေတာ႔ မဂ္က အႏုသယ ကို ပယ္သတ္
လိုက္တာႏွင္႔ ဥပါဒ္ ႒ီ ဘင္ ဆိုတဲ႔ အေႀကာင္း အက်ိဳး ၿပတ္တာကို 
ဘင္စြန္း ဟု ေခၚတယ္။ အဲဒီ ဘင္စြန္း ကို ေၿပာတာ။

ေမး◄►မိမိ ခႏၶာကိုယ္ကုိ ထိေတာ႔ သိတယ္ လို႔ေၿပာတယ္၊ သိ-
တယ္ ဆိုတာ သူခ်ည္းပဲ သိတာလား ၊ သို႔မဟုတ္ သူတကာ ( ၿခား-
တရား ) နွင္႔ ေရာစပ္မွ သိတာလားဘုရား။
ေျဖ ◄► ေရာစပ္မွ သိတယ္၊

ေမး◄► ေရာစပ္သူ ထည္႔ေပးပါဘုရား။
ေျဖ ◄► ေ၀ဒနာ သညာ ၀ိညာဏ္ ထိုသုံးခ်က္စုမွ သိမွဳ႕ ၿဖစ္တယ္။

ေမး◄► စု ေပးသူမ်ား ရွိရင္ ထည္႔ေပးပါဘုရား။
ေျဖ◄► ထုိသုံးခ်က္ကို သခၤါရက ေၿမ ေရ ေလ မီးဓါတ္္ႀကီး ေလးပါး
ကို တံခါးမွာ စုေပးေတာ႔ သိၿခင္း မွတ္ၿခင္း ခံစားၿခင္း ျဖစ္ေပၚလာ-
သည္ကိုု သိမွဳ႕ ၿဖစ္တယ္ ( သိတယ္ ) လို႔ ေခၚတယ္။

ေမး◄► တေထာင္႔ငါးရာတည္းဟူေသာ ကိေလသာဟာ ခႏၶာကိုယ္
ႀကီးတြင္ ဘယ္ေနရာမွာ ကိန္းပါသတုံး ဘုရား။
ေျဖ ◄► သိခ်င္သလား၊ သိခ်င္လ်င္ ဇာတိၿမင္ေအာင္ႀကည္႔ ၊ 

ဇာတိ ကိန္းတယ္။

ေမး◄► ဘယ္လို ဇာတိ ဘယ္လို ၿမင္ေအာင္ ႀကည္႔ရမွာတုံး ဘုရား။
ေျဖ◄► ေၿမ ေရ ေလ မီး ဓာတ္ႀကီး ေလးပါး ရွိတယ္ မဟုတ္လား၊ 
၎ ဓာတ္ႀကီးေလးပါးကို သခၤါရက ၿပဳၿပင္ေပးေတာ႔ သိမွဳ႕ မွတ္မွဳ႕ 
ခံစားမွဳ႕ ၿဖစ္ေပၚ၍ လာတယ္။ အဲတာ ဇာတိပဲ။ အဲဒီ ဇာတိကို ျမင္
ေအာင္ႀကည္႔က သိလိမ္႔ မယ္။

ေမး◄► ရဟန္းမ်ား၌ သိအပ္ေသာ တရားငါးပါးကိုအမိန္႔ရွိေတာ္
မူပါဘုရား။
ေျဖ◄►
( ၁ ) အလိုရွိၿခင္း၊
( ၂ ) က်က္စားၿခင္း၊
( ၃ ) ေထာက္တည္ၿခင္း၊
( ၄ ) ႏွလုံးသြင္းၿခင္း၊
( ၅ ) ၿပီးဆုံးၿခင္း၊
အလိုရွိတာက ဘာကို အလိုွရွိတာတုံး ဆိုလ်င္သုခခ်မ္းသာကို အလို
ရွိိတယ္၊ပညာ ကို က်က္စားတယ္၊သီလ သမာဓိ ပညာကို ေထာက္
တည္တယ္။ေႀကာင္႔ႀကမွဳ႕ ေတာင္႔တမွဳ႕ ကင္းတာကိုႏွလုံးသြင္းတယ္
နိဗၺာန္ကိုၿပီးဆုံးတယ္၊အဲဒါ ရဟန္းမ်ား၌ သိအပ္ေသာ တရားငါးပါးပဲ။ 
ပူတြဲပါေဆာင္းပါး၏ အခန္း(၁) (၂)တုိ႔၏လင့္မ်ားျဖစ္သည္ အကယ္
၍မဖတ္ရေသးပါက ကလစ္ေခါက္၍ ဖတ္ရႈ႕ႏုိင္သည္။
(၁)
http://alinshin.blogspot.com/2014/10/blog-post_54.html
(၂)
http://alinshin.blogspot.com/2014/10/blog-post_99.html
ေ၀မွ်Shareယူသူမ်ားသည္လည္း မိမိႏွင့္ထပ္တူကုသိုလ္ညီမွ်
ရႀကပါေစကုန္ေသာ္ . . .
ဘဒၵႏၱေကာ၀ိဒ (အလငး္ရွင္)
အေရွ႕ဥယ်ာဥ္တုိက္ ၊ စမ္းေခ်ာငး္ၿမိဳ႕နယ္
ရွမ္းလမ္း။
ရန္ကုန္
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget