.

AlinShin

Saturday, September 14, 2013

ေသြးနဲ႔ေရးတဲ့ သံေ၀ဃ

မိုးကုတ္ဆ၇ာေတာ္ဘုရားႀကီးက ခႏၶာမရွိေတာ့တဲ့အခ်ိန္ေတာင္
အဓမၼ၀ါဒေတြအျဖစ္တရားစြဲဆိုခံရရွာတယ္။ ခႏၶာရွိခ်ိန္တုန္းကလည္း
မႏၱေလးမွာတရားစြဲခံရျပန္ေတာ့ အဲဒီတုန္းက မင္းကြန္း
တိပိဋကႀကီးက ရွိတယ္ေလ . .
ေျပာခ်င္တာကေတာ့ မွန္တာမွားတာထက္ ေလာကဓံဆိုေလာကဓမၼေတြဟာ
လူ႔ေလာကထဲမွာသာ တြင္က်ယ္ေနတာပါဆိုတဲ့ အေတြးပါ။ ေနာက္အေတြး
တစ္ခုက မွားတယ္လို႔ေ၀ဖန္သူေတြကိုယ္တုိင္လည္း အမွန္ေတြကိုလုပ္ေနလို႔လား?
သူတို႔ကေတာ့ေျပာမွာေပါ့ေလ ဆ႒သဂၤါယနာတင္ထားတဲ့ ပိဋကတ္ကို references
လုပ္ၾကတာေပါ့။
ကဲ . . ကဲ . . . ကဲ . . လုိက္ဆုိၾက . . လိုက္ဆိုၾက
" ဟုတ္ပေလ ၊ ႏႈတ္ေခၽြကာဟရာမွျဖင့္ ၊ ပုေဗၺစ ထင္ရဲ႕ေလ ၊
ေကာသလရယ္ ၊ ဘ၀မွာအသေရလႊမ္းပါတဲ့ ၊ ေရႊနန္းစံနရိန္မွာလ ၊
ခါခ်ိန္တက္ပ်က္စၿမဲဟာမို႔ ၊ စြဲမိသံေ၀ ၊ အကုသိုလ္ အာဃတက္ရယ္က ၊
အခုလိုလာလို႔ဖ်က္တာေၾကာင့္ ၊ ဇရပ္သို႔ေျပးရေလ ၊
ေခြးေသသုိ႔ေသရျငား၊ သိလွ်က္ႏွင့္ပင္၊ ၀ိပါတ္ၾကမၼာငင္ေတာ့ ၊
ေရႊဉာဏ္ရွင္မေ၀ခြဲႏိုင္ဘု၊ ပြဲေတြ႕အမွား ။
ဆိုၿပီး ပညာေက်ာ္ဦးပုညႀကီးေသအံ့ဆဲဆဲမွာ ေရးခဲ့တဲ့ ေသြးနဲ႔ေရးတဲ့သံေ၀ဃ
လို႔ေျပာရမယ့္ ကဗ်ာပါပဲ။
အဲဒီေတာ့ ဒီကဗ်ာက ေကာသလမင္းႀကီးရဲ႕ အေၾကာင္း ကိုသိထားရင္ ကဗ်ာ
ရွင္ရဲ႕ ဆိုလိုရင္းအနက္ကိုေကာက္ခ်က္ခ်ႏိုင္တာမို႔ အားရင္၊စိတ္ပါရင္
အလင္းရွင္ေရးတင္ေပးပါဦးမယ္။
အလင္းရွင္
Photo: ေသြးနဲ႔ေရးတဲ့ သံေ၀ဃ
....................................
မိုးကုတ္ဆ၇ာေတာ္ဘုရားႀကီးက ခႏၶာမရွိေတာ့တဲ့အခ်ိန္ေတာင္ 
အဓမၼ၀ါဒေတြအျဖစ္တရားစြဲဆိုခံရရွာတယ္။ ခႏၶာရွိခ်ိန္တုန္းကလည္း 
မႏၱေလးမွာတရားစြဲခံရျပန္ေတာ့ အဲဒီတုန္းက မင္းကြန္း
တိပိဋကႀကီးက ရွိတယ္ေလ . .
ေျပာခ်င္တာကေတာ့ မွန္တာမွားတာထက္ ေလာကဓံဆိုေလာကဓမၼေတြဟာ
လူ႔ေလာကထဲမွာသာ တြင္က်ယ္ေနတာပါဆိုတဲ့ အေတြးပါ။ ေနာက္အေတြး
တစ္ခုက မွားတယ္လို႔ေ၀ဖန္သူေတြကိုယ္တုိင္လည္း အမွန္ေတြကိုလုပ္ေနလို႔လား?
သူတို႔ကေတာ့ေျပာမွာေပါ့ေလ ဆ႒သဂၤါယနာတင္ထားတဲ့ ပိဋကတ္ကို  references
လုပ္ၾကတာေပါ့။
ကဲ .  . ကဲ . . . ကဲ . . လုိက္ဆုိၾက . .  လိုက္ဆိုၾက 
" ဟုတ္ပေလ ၊ ႏႈတ္ေခၽြကာဟရာမွျဖင့္ ၊ ပုေဗၺစ ထင္ရဲ႕ေလ ၊
ေကာသလရယ္ ၊ ဘ၀မွာအသေရလႊမ္းပါတဲ့ ၊ ေရႊနန္းစံနရိန္မွာလ ၊
ခါခ်ိန္တက္ပ်က္စၿမဲဟာမို႔ ၊ စြဲမိသံေ၀ ၊ အကုသိုလ္ အာဃတက္ရယ္က ၊
အခုလိုလာလို႔ဖ်က္တာေၾကာင့္ ၊ ဇရပ္သို႔ေျပးရေလ ၊
 ေခြးေသသုိ႔ေသရျငား၊ သိလွ်က္ႏွင့္ပင္၊ ၀ိပါတ္ၾကမၼာငင္ေတာ့ ၊
 ေရႊဉာဏ္ရွင္မေ၀ခြဲႏိုင္ဘု၊ ပြဲေတြ႕အမွား ။ 
ဆိုၿပီး ပညာေက်ာ္ဦးပုညႀကီးေသအံ့ဆဲဆဲမွာ ေရးခဲ့တဲ့ ေသြးနဲ႔ေရးတဲ့သံေ၀ဃ
လို႔ေျပာရမယ့္ ကဗ်ာပါပဲ။
အဲဒီေတာ့ ဒီကဗ်ာက ေကာသလမင္းႀကီးရဲ႕ အေၾကာင္း ကိုသိထားရင္ ကဗ်ာ
ရွင္ရဲ႕ ဆိုလိုရင္းအနက္ကိုေကာက္ခ်က္ခ်ႏိုင္တာမို႔ အားရင္၊စိတ္ပါရင္ 
အလင္းရွင္ေရးတင္ေပးပါဦးမယ္။
အလင္းရွင္


မဂၤလာအေပါင္းနဲ႔ျပည့္စံုၾကပါေစ .

ဘုရားေဟာ ဘုရားေျပာဆိုတာ ဘယ္ေတာ့မွမွားရိုးလြဲရုိးထံုးစံမရွိဘူး
"အေသ၀နာစ ဗာလနံ လူမိုက္ကိုမေပါင္းနဲ႔ " ကိုယ္ဘုရားေျပာတဲ့အတိုင္း
ေဖ့ဘြတ္ခ္အေကာင့္ထဲက လူမိုက္ေတြကိုထုတ္လိုက္တာ အခုစိတ္အရမ္း
ခ်မ္းသာသြားတယ္။ ေနာက္မို႔ဆို . . ပိုစ့္တစ္ခုတင္ၿပီးတာနဲ႔ သူတို႔က
ေကာ္ေလာ္ကန္႔လန္႔ comment နဲ႔ ႏႈတ္ဆက္ၿပီ . .။
အခုေတာ့ အဲလို . . . .
" ဗာလနံ လူေကာ္လူကန္႔အမ်ိဳးဖ်က္မြတ္ေဒါင္းတို႔ကို။
အေသနာစ ကိုယ့္အေကာင့္ထဲကထုတ္ပယ္လိုက္သျဖင့္လည္းေကာငး္။
မဂၤလံ . ဘုရားရွင္ေဟာ
မဂၤလာသေဘာကို ငါအလင္းရွင္ခံစားလိုက္ရပါေပသတည္း။"
အလင္းရွင္
Photo: မဂၤလာအေပါင္းနဲ႔ျပည့္စံုၾကပါေစ
.............................................
ဘုရားေဟာ ဘုရားေျပာဆိုတာ ဘယ္ေတာ့မွမွားရိုးလြဲရုိးထံုးစံမရွိဘူး
"အေသ၀နာစ ဗာလနံ လူမိုက္ကိုမေပါင္းနဲ႔ " ကိုယ္ဘုရားေျပာတဲ့အတိုင္း
ေဖ့ဘြတ္ခ္အေကာင့္ထဲက လူမိုက္ေတြကိုထုတ္လိုက္တာ အခုစိတ္အရမ္း
ခ်မ္းသာသြားတယ္။ ေနာက္မို႔ဆို . . ပိုစ့္တစ္ခုတင္ၿပီးတာနဲ႔ သူတို႔က
ေကာ္ေလာ္ကန္႔လန္႔ comment နဲ႔ ႏႈတ္ဆက္ၿပီ . .။
အခုေတာ့ အဲလို . . . . 
 " ဗာလနံ လူေကာ္လူကန္႔အမ်ိဳးဖ်က္မြတ္ေဒါင္းတို႔ကို။ 
အေသနာစ ကိုယ့္အေကာင့္ထဲကထုတ္ပယ္လိုက္သျဖင့္လည္းေကာငး္။ 
မဂၤလံ . ဘုရားရွင္ေဟာ
မဂၤလာသေဘာကို ငါအလင္းရွင္ခံစားလိုက္ရပါေပသတည္း။"
အလင္းရွင္

ဗုဒၶနဲ႔ ယွဥ္ .. ကုလားမယားခင္ ..

ကုလားကုိၾကေတာ့ . . . .
ကုလိမ္ကက်စ္ ... တဲ့။
တရုတ္ကုိၾကေတာ့ . ..
မဟုတ္တရုတ္ . . တဲ့။
အခုလည္းၾကည့္ . . တုႏိႈင္းမဲ့ ေမေမ တဲ့။
ဒီလိုဘလြတ္ရြတ္တက္ေတြ ေရးေနလို႔ကေတာ့ . . . .
အစိေႏၱယ် အပၸေမယ် ၊ သံုးေလာကခပင္း
တုႏိႈင္းမဲ့ တရားမင္းျဖစ္ေတာ္မူေသာ . . . ဆိုၿပီးေတာ့သာၾကားဖူးပါတယ္။
အခုတာ့ သာမန္ပုထုဥ္တစ္ေယာက္ကုိ
ဘဲ့ႏွယ္ ဗ်ာ။ ဘုရားသည္သာလွ်င္ တုႏႈိင္းမဲ့ေမတၱာရွင္ပါကြာ။
ဒါဆိုရင္ . . ဘုရားရွိခိုးအမ်ိဳးမ်ိဳးစာအုပ္မွာ
အန္အယ္ဒီဘုရားရွိခိုးဆ ထုတ္ေ၀ရမယ္နဲ႔တူတယ္။
အစိေႏၱယ်၊(၂) အပၸေမယ်(၂) အႏိႈင္းမဲ့ေမတၱာရွင္စုေမေမအား . . . ဆိုၿပီး
မင္းတို႔ မသံုးႏႈန္းသင့္ေသာစကားလံုးမ်ားကိုသံုးေနလို႔ကေတာ့
ရွင္းလုိ႔ကိုရမွာမဟုတ္ေတ့ဘူး။

မဟႏိုင္တို႔ . . ေထာက္ထုိး . . တိုးသမွ်က်ိဳး


မဟနမွာ မင္းကြန္းဆရာေတာ္ႀကီးတာ၀န္ထမ္းေဆာင္စဥ္က
 ထိုမဟနဆရာေတာ္မ်ားသီတင္းသံုးတဲ့အခန္းေတြမွာ
(ကိုရင္ႀကီးမ်ားအဖြဲ႕) လို႔ စာကပ္ခံရဘူးတယ။္ အဲဒီကတည္းက
မဟနကနာမည္ပ်က္ေနတာပါ။ ဒါကိုသံဃာေတာ္တိုင္းသိပါတယ္။
သူတို႔ဟာ အာဏာရွင္ရဲ႕ ခုိငး္ဘက္မ်ားျဖစ္ေၾကာင္း အလင္းရွင္
ဟိုးတုန္းကေရးဖူးပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ဆရာေတာ္ႀကီးမ်ားက ( မဟန)
အဖြဲ႕ကို (မဟႏိုင္)အဖြဲ႕တဲ့ ဘာမွေျပာဆိုပုိင္ခြင့္မရတာမိုမဟႏိုင္လို႔နာမည္
ေပးထားတယ္။ ေနာက္နာမည္တစ္မ်ိဳးက (ေထာက္ထိုးဘုန္းႀကီး) ဘာျဖစ္
လို႔ေထာက္ထိုးဘုန္းႀကီးလို႔နာမည္ေပးရသလဲဆိုရင္ . . သာသာနာေရးဌာန
ကလူေတြက " ဆရာေတာ္ ဒီေနရာေလးလက္မွတ္ထုိးေပးပါဘုရား " လို႔
႔ေျပာလိုက္ရင္ "ဟဲ့ ဒကာဘယ္နားငါလက္မွတ္ထိုးရမွာတုန္း " လို႔ျပန္ေမးတယ္။
အဲဒီအခါ လူဒကာက " ဆရာေတာ္ တပည့္ေတာ္လက္ေထာက္ထားတဲ့ေနရာသာ
ထိုးလိုက္ပါဘုရား " လို႔ျပန္ေလွ်ာက္တယ္။ ဒါနဲ႔ မဟနဘုန္းႀကီးကထိုးလို္က္တယ္။
ဒါ့ေၾကာင့္ မဟနဘုန္းႀကီးမ်ားအဖြဲ႕ကို ( ေထာက္ထိုးဘုန္းႀကီးမ်ားအဖြဲ႕) လို႔လည္း
၀ါရင့္သဘာရင့္သံဃာေတာ္ေတြက ကင္ပြန္းတပ္ၾကတယ္။
ေအးကြာ ငါလည္းဒီေလာက္ပဲေရးႏိုင္တယ္။ေနာက္အခြင့္သင့္ရင္ေတာ့ မဟႏိုင္တို႔
ေထာက္ထုိးတို႔အေၾကာင္းေျပာရေသးတာေပါ့။
အလင္းရွင္

ျပန္ေျပာရင္ ဒါေတြကလည္း သံေယာဇဥ္ေတြပဲလား ...............................................................

အဟိန္း . .. ငါတို႔လပဲ . . ေရႊ၀ါေရာင္နဲ႕ အႀကိတ္ခံထား၇တာကြ။ ေတာက္ . .
အဲဒီတုန္းက မယက တို႔ေခတ္ေပ့ါကြာ။ အလင္းရွင္ကို တရားသူႀကီးကို မယက
ကေထာင္သံုးႏွစ္ခ်ဖို႔အမိန္႔ေပးသဗ်။ ဒါနဲ႔ တရားသူႀကီးက မည္သို႔ပင္ဆိုေစကာမူ
ဆိုတဲ့ ဥပေဒနဲ႔ ခ်လိုက္ေလေတာ့သတည္း . . .

အလင္းရွင္

ေသြးနဲ႔ေရးတဲ့ သံေ၀ဃ .

မိုးကုတ္ဆ၇ာေတာ္ဘုရားႀကီးက ခႏၶာမရွိေတာ့တဲ့အခ်ိန္ေတာင္
အဓမၼ၀ါဒေတြအျဖစ္တရားစြဲဆိုခံရရွာတယ္။ ခႏၶာရွိခ်ိန္တုန္းကလည္း
မႏၱေလးမွာတရားစြဲခံရျပန္ေတာ့ အဲဒီတုန္းက မင္းကြန္း
တိပိဋကႀကီးက ရွိတယ္ေလ
. .
ေျပာခ်င္တာကေတာ့ မွန္တာမွားတာထက္ ေလာကဓံဆိုေလာကဓမၼေတြဟာ
လူ႔ေလာကထဲမွာသာ တြင္က်ယ္ေနတာပါဆိုတဲ့ အေတြးပါ။ ေနာက္အေတြး
တစ္ခုက မွားတယ္လို႔ေ၀ဖန္သူေတြကိုယ္တုိင္လည္း အမွန္ေတြကိုလုပ္ေနလို႔လား?
သူတို႔ကေတာ့ေျပာမွာေပါ့ေလ ဆ႒သဂၤါယနာတင္ထားတဲ့ ပိဋကတ္ကို references
လုပ္ၾကတာေပါ့။
ကဲ . . ကဲ . . . ကဲ . . လုိက္ဆုိၾက . . လိုက္ဆိုၾက
" ဟုတ္ပေလ ၊ ႏႈတ္ေခၽြကာဟရာမွျဖင့္ ၊ ပုေဗၺစ ထင္ရဲ႕ေလ ၊
ေကာသလရယ္ ၊ ဘ၀မွာအသေရလႊမ္းပါတဲ့ ၊ ေရႊနန္းစံနရိန္မွာလ ၊
ခါခ်ိန္တက္ပ်က္စၿမဲဟာမို႔ ၊ စြဲမိသံေ၀ ၊ အကုသိုလ္ အာဃတက္ရယ္က ၊
အခုလိုလာလို႔ဖ်က္တာေၾကာင့္ ၊ ဇရပ္သို႔ေျပးရေလ ၊
ေခြးေသသုိ႔ေသရျငား၊ သိလွ်က္ႏွင့္ပင္၊ ၀ိပါတ္ၾကမၼာငင္ေတာ့ ၊
ေရႊဉာဏ္ရွင္မေ၀ခြဲႏိုင္ဘု၊ ပြဲေတြ႕အမွား ။
ဆိုၿပီး ပညာေက်ာ္ဦးပုညႀကီးေသအံ့ဆဲဆဲမွာ ေရးခဲ့တဲ့ ေသြးနဲ႔ေရးတဲ့သံေ၀ဃ
လို႔ေျပာရမယ့္ ကဗ်ာပါပဲ။
အဲဒီေတာ့ ဒီကဗ်ာက ေကာသလမင္းႀကီးရဲ႕ အေၾကာင္း ကိုသိထားရင္ ကဗ်ာ
ရွင္ရဲ႕ ဆိုလိုရင္းအနက္ကိုေကာက္ခ်က္ခ်ႏိုင္တာမို႔ အားရင္၊စိတ္ပါရင္
အလင္းရွင္ေရးတင္ေပးပါဦးမယ္။

အလင္းရွင္
Photo: ေသြးနဲ႔ေရးတဲ့ သံေ၀ဃ
....................................
မိုးကုတ္ဆ၇ာေတာ္ဘုရားႀကီးက ခႏၶာမရွိေတာ့တဲ့အခ်ိန္ေတာင္ 
အဓမၼ၀ါဒေတြအျဖစ္တရားစြဲဆိုခံရရွာတယ္။ ခႏၶာရွိခ်ိန္တုန္းကလည္း 
မႏၱေလးမွာတရားစြဲခံရျပန္ေတာ့ အဲဒီတုန္းက မင္းကြန္း
တိပိဋကႀကီးက ရွိတယ္ေလ . .
ေျပာခ်င္တာကေတာ့ မွန္တာမွားတာထက္ ေလာကဓံဆိုေလာကဓမၼေတြဟာ
လူ႔ေလာကထဲမွာသာ တြင္က်ယ္ေနတာပါဆိုတဲ့ အေတြးပါ။ ေနာက္အေတြး
တစ္ခုက မွားတယ္လို႔ေ၀ဖန္သူေတြကိုယ္တုိင္လည္း အမွန္ေတြကိုလုပ္ေနလို႔လား?
သူတို႔ကေတာ့ေျပာမွာေပါ့ေလ ဆ႒သဂၤါယနာတင္ထားတဲ့ ပိဋကတ္ကို  references
လုပ္ၾကတာေပါ့။
ကဲ .  . ကဲ . . . ကဲ . . လုိက္ဆုိၾက . .  လိုက္ဆိုၾက 
" ဟုတ္ပေလ ၊ ႏႈတ္ေခၽြကာဟရာမွျဖင့္ ၊ ပုေဗၺစ ထင္ရဲ႕ေလ ၊
ေကာသလရယ္ ၊ ဘ၀မွာအသေရလႊမ္းပါတဲ့ ၊ ေရႊနန္းစံနရိန္မွာလ ၊
ခါခ်ိန္တက္ပ်က္စၿမဲဟာမို႔ ၊ စြဲမိသံေ၀ ၊ အကုသိုလ္ အာဃတက္ရယ္က ၊
အခုလိုလာလို႔ဖ်က္တာေၾကာင့္ ၊ ဇရပ္သို႔ေျပးရေလ ၊
 ေခြးေသသုိ႔ေသရျငား၊ သိလွ်က္ႏွင့္ပင္၊ ၀ိပါတ္ၾကမၼာငင္ေတာ့ ၊
 ေရႊဉာဏ္ရွင္မေ၀ခြဲႏိုင္ဘု၊ ပြဲေတြ႕အမွား ။ 
ဆိုၿပီး ပညာေက်ာ္ဦးပုညႀကီးေသအံ့ဆဲဆဲမွာ ေရးခဲ့တဲ့ ေသြးနဲ႔ေရးတဲ့သံေ၀ဃ
လို႔ေျပာရမယ့္ ကဗ်ာပါပဲ။
အဲဒီေတာ့ ဒီကဗ်ာက ေကာသလမင္းႀကီးရဲ႕ အေၾကာင္း ကိုသိထားရင္ ကဗ်ာ
ရွင္ရဲ႕ ဆိုလိုရင္းအနက္ကိုေကာက္ခ်က္ခ်ႏိုင္တာမို႔ အားရင္၊စိတ္ပါရင္ 
အလင္းရွင္ေရးတင္ေပးပါဦးမယ္။
အလင္းရွင္


လူ႔သား ႏွွင့္ နိဗၺာန္

ဓမၼဆိုတာမ်ိဳးဟာ ဘုရားရွင္ေဟာတဲ့ ပိဋကတ္သံုးပံုကိုသာ
တစ္သီးပုဂၢလ သတ္မွတ္ေခၚယူတာမ်ိဳးမဟုတ္ပါ။ ျမင္ျမင္
သမွ် ၾကားၾကားသမွ် အာရံုေတြကို ကိုယ့္ဘက္က ခံယူက်င့္
သံုးမႈသာလွ်င္ပဓာနပါ။ ဘုရားရွင္သတ္ေတာ္ထင္ရွားရွိစဥ္က
တည္းကလည္းဆြမ္းခံၾကြ တဲ့ ရဟန္းေတာ္တစ္ပါးဟာ လူစည္း
ကားရာေစ်းအနီးကမိန္းမပ်ဳိတစ္ေယာက္ကေနတဲ့ အလွကို
ၾကည့္ေနရင္း ထိုရဟန္း ေတာ္ဟာ မိန္းမ ပ်ိဳရဲ႕သြယ္ေပ်ာင္းေကာ့
ညႊန္အလုိက္သင့္လုိ သလို ေကြးကုိင္းညြတ္ယိုင္းမႈေတြကိုၾကည့္မိ
တဲ့အခါ ၀ါေယာဓာတ္တို႔ရဲ႕ တြန္းကန္မႈကို အာရံုျပဳမိတယ္ . .
အဲဒီမွာတင္ပဲ ထုိအရွင္ျမတ္ဟာ အာသ၀တရားေတြကင္းခ်ဳပ္လို႔
ရဟႏၱာမေထရ္ျမတ္ျဖစ္သြားတယ္။
ဒါ့ေၾကာင့္ လူဟာ အျမင္ကိုအျမင္မွန္အျဖစ္ရႈ႕ျမင္တက္ဖို႔ အၾကားကို
အၾကားမွန္အျဖစ္ နားေထာင္တက္ဖို႔သာလိုတာပါ။ အာရံုတုိင္းဟာ
ကိုယ္အသံုးခ်တက္မယ္ဆိုရင္ ၀ါနဆိုတဲ့နိဗၺာန္ ခရီးကို တုိက္ရိုက္
ညႊန္ျပေနတာမ်ိဳးပါ။အခုေဖၚျပပါ THE ISAND ရုပ္ရွင္ဇာတ္လမ္းေလး
ကိုၾကည့္ ၾကည့္ပါ။ ၾကည့္သူရဲ႕ ခံယူမႈဓာတ္ခံေပၚမွာမူတည္ၿပီး . .
၀ါနဆို တဲ့နိဗၺာကိုေသာ္လည္းေကာင္း . .သတၱ၀ါတို႔ရဲ႕ ျဖစ္ျခင္းပ်က္
ျခင္းသေဘာတရားတို႔အျပင္ ဒီထက္မကတဲ့ သခၤါရေလာကကို ျမင္ေတြ႕
ရမွာျဖစ္ပါတယ္။
ဒါ့အျပင္ လူေတြေတာင့္တေနတဲ့ နိဗၺာန္ဆိုတာ တကယ္ရွိသ
လား . . အဲဒီနိဗၺာန္ကုိ ဘုရားသခင္ဆိုသူေတြက တကယ္ပဲယံု ၾကည္သူကုိ
ဆြဲေခၚသြားတာလား . .
အို . .စသည္ျဖင့္ ဓမၼ ဓာတ္ခံရင့္သန္သူအတြက္ေတာ့ . .တကယ့္ နိဗၺာန္ပါပဲ။
ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ ခ်ံဳ႕ေျပာခ်င္တာကေတာ့ . ..
အလင္းရွင္ရဲ႕ပိုစ့္ ေတြ သရုပ္ေဖၚပံုေတြကို အျမင္အမ်ိဳးမ်ိဳးနဲ႔ျမင္တဲ့ၾကတဲ့သူမ်ား
အတြက္ အျမင္မွန္သမၼာဒိ႒ိအပိုင္းအစေလးေတြရေစခ်င္လို႔ပါ မဲမဲျမင္တာနဲ႔
 ငါ့ေယာက္ခမထန္းေတာေတာ့ မလုပ္ၾကပါနဲ႔ . .အေပၚတစ္စေလာက္ေဖၚျပတာနဲ႔ 
ရဟန္းယုတ္ရယ္လိုျမင္ တက္သူမ်ား . . ထုိသူမ်ားအားလံုး . မဂၢင္တရားအစားစားကို 
ခြဲျခားစိတ္ျဖာနား လည္ႏိုင္တဲ့တစ္ေန႔ ေခါင္းညိတ္မိမွာကေတာ့ အလင္းရွင္ ဟာ တကယ့္ သစၥာ၀ါဒီသမားပါလားဆိုတာကိုေတာ့ အေသအခ်ာပါပဲ . .ဗ်ာ။
အလင္းရွင္
Photo

Photo

1Like · ·

ဒီမိုေခြးေတြသိေစရန္ .

အလင္းရွင္တို႔က ဗုဒၶဘာသာႀကီးကုိ မြတ္ေတြမ်ိဳေနလို႔
အမ်ိဳးသားေရးကိုေျပာေနတာဒါကိုမင္းတုိ႔က မသိဘဲ . .
တရုတ္ကိုဘာလို႔မေျပာတာမေ၀ဖန္တာလဲလို႔ . . ေ၀ဖန္
ျပစ္တင္ေနတယ္။ မင္းတို႔သိဖို႔ ငါေျပာလိုက္မယ္။
စစ္တိုက္မယ္ဆိုရင္ စစ္မ်က္ႏွာျပင္ကို တစ္ခုၿပီးလို႔ ႏိုင္မွ
ေနာက္ထပ္စစ္မ်က္ႏွာျပင္ကိုဖြင့္ရတယ္ . .
တုိက္ရတယ္ . . ဒီေလာက္မွနားမလည္ရင္ မင္းတို႔(တာရုိးကသြားေတြ)
ႏိုင္ငံေရးလုပ္တာနဲ႔မတူဘဲ လုပ္စားေနတာနဲ႔တူတယ္ကြ။
အလင္းရွင္
Photo: ဒီမိုေခြးေတြသိေစရန္ . .
........................................
အလင္းရွင္တို႔က ဗုဒၶဘာသာႀကီးကုိ မြတ္ေတြမ်ိဳေနလို႔ 
အမ်ိဳးသားေရးကိုေျပာေနတာဒါကိုမင္းတုိ႔က မသိဘဲ . .
 တရုတ္ကိုဘာလို႔မေျပာတာမေ၀ဖန္တာလဲလို႔ . . ေ၀ဖန္
ျပစ္တင္ေနတယ္။ မင္းတို႔သိဖို႔ ငါေျပာလိုက္မယ္။  
စစ္တိုက္မယ္ဆိုရင္ စစ္မ်က္ႏွာျပင္ကို တစ္ခုၿပီးလို႔ ႏိုင္မွ
 ေနာက္ထပ္စစ္မ်က္ႏွာျပင္ကိုဖြင့္ရတယ္ . . 
 တုိက္ရတယ္  . .  ဒီေလာက္မွနားမလည္ရင္ မင္းတို႔(တာရုိးကသြားေတြ)
ႏိုင္ငံေရးလုပ္တာနဲ႔မတူဘဲ လုပ္စားေနတာနဲ႔တူတယ္ကြ။
အလင္းရွင္


ငါေရာက္ခဲ့ဖူးေသာ . . ၀ါနၿမိဳ႕ေတာ္ …

ေယာဂီတစ္ေယာက္ဟာ ၀ါနေခၚနိဗၺာန္ကိုျမင္ႏိုင္ဖုိ႔ ျဖစ္စဥ္
အမွန္ေတြကိုသိထားရပါလိမ့္မယ္။ ဘုရားလက္ထက္ေတာ္အခါက ၀ါနၿမိဳ႕ေတာ္ကိုေရာက္ရွိသြားခဲ့ၾကသူ ေထရ္ရာေထရီတို႔ရဲ႕ အပါဒါန္ပါဠိေတာ္ကိုၾကည့္ရင္ဒုကၡကိုသိျမင္ျခင္းဆိုတာကိုေတြ႕ရတယ္။
ဥပမာ . .ပဒါစာရီေထရရီမကိုပဲၾကည့္ သူဟာ ၀ါနေခၚနိဗၺာန္ၿမိဳ႕ ေတာ္ကိုေရာက္ရွိတယ္ဆိုတာသူ႔ရဲ႕ျဖစ္စဥ္အမွန္ကို
သိသြားလို႔ပါ။ ခႏၶာကိုယ္ အ၀တ္မကပ္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ဒုကၡေဘးၾကမ္းကို
ရင္ဆိုင္ေတြ႕ႀကံဳခဲ့ရတဲ့ တစ္ဦးတည္းေသာသူေဌးသမီးဘ၀မွ ေဘးၾကမ္းအတိေရာက္ခဲ့
ရသူ၊သူမရဲ႕ျဖစ္စဥ္ကို . .“ကိုဒါသ” နဲ႔ေမႊ႕ ေလွ်ာ္ကာသမီးမ်ားႏွင့္ေပွ်ာ္ပါးေမ့ေလွ်ာ့ေနခဲ့တယ္။ 
အဲလို သူမဟာ ဘုရားရွင္နဲ႔မေတြ႕ခင္အထိ သူမဘ၀ရဲ႕ျဖစ္စဥ္အမွန္ကုိ ေမ့ေလွ်ာ့ေနခဲ့တယ္။ ဘယ္ေလာက္အထိေမ့သြားလည္း
ဆိုရင္ သူေဌးသမီးေလးပဒါစာရီဟာ ခႏၶာကိုယ္မွာ အ၀တ္၀တ္ဖို႔အသိအကင္းမဲ့ခဲ့ရတဲ့ အထိကို ေမ့ေနမိခဲ့တယ္။
အဲလို တစ္ဦးတည္းေသာသူေဌးသမီးဘ၀မွ . . .
ကၽြန္ကို ဒါသရဲ႕ဇနီးမယားအျဖစ္တစ္ဖံု. . .
သားတစ္ေယာက္ကို စြန္ခ်ီလို႔ စြန္ေနာက္ပါၿပီးေသ . . . .
တစ္ေယာက္ကေရနစ္လို႔ေသ . . .
ေနာက္ဆံုးသားတစ္ေယာက္က ေမြးဖြားရင္းမီးတြင္းထဲမွာေသ . .
ဒါနဲ႔တင္ ပဒါစာရီမေလးရဲ႕ သူ႔ဒုကၡျဖစ္စဥ္ကမၿပီးေသးဘူးသူ႔ ဘ၀ရဲ႕
အခ်စ္ဆံုး “ကုိဒါသ” ကို ေတာႀကီးေျမြေဟာက္ေပါက္လို႔ ေျမြဆိပ္သင့္ၿပီး
ေသျပန္ေရာဗ်ာ။
ပဒါစာရီရဲ႕ ဒုကၡျဖစ္စဥ္ေတြဟာ ဒီလို႔ကိုၾကမ္းတမ္းခက္ထန္ခဲ့ရတယ္။
ဒါ ၀ါနဆိုတဲ့နိဗၺာန္ကုိ သိမီေရာက္ရွိသူရဲ႕ ဒုကၡျဖစ္စဥ္ကို အၾကမ္းေျပာေျပာ
သြားတာေနာ္။တကယ့္လက္ေတြ႕မွာ ပဒါစာရီ ရဲ႕ဒုကၡျဖစ္စဥ္ကို ခ်ေရးမယ္ဆိုရင္
ေရးသူပင္ ဒုကၡသင့္ေလာက္တယ္။
မင္းတုိ႔ေတြးၾကည့္ပါ (၁)သူေဌးသမီး၊(၂)တစ္ဦးတည္းေသာသမီး အဲလို သူ႔မျဖစ္စဥ္မွာၿပီးျပည့္စံုေနတဲ့ဘ၀ကေန . . ကၽြန္ေယာက္်ားနဲ႔ခိုးရာလုိက္ေျပးၿပီး 
ကၽြန္လိုေနရတဲ့ဘ၀ကို မင္းတို႔ခ်ေရးၾကည့္စမ္းပါ ဘယ္ေလာက္မ်ား
ေသြးၾကမ္းေနမလဲလို႔ . .။
အဲလိုဘ၀ၾကမ္းမွာ သေဌးသမီးေလးပဒါစာရီဟာ ခ်စ္ေသာ ကိုဒါသအတြက္ ကေလးႏွစ္ေယာက္ကိုေမြးဖြားေပးခဲ့ရံုမွ်မက သုံး ေယာက္အထိေမြးဖြားခဲ့တာ
ေနာက္ဆံုးတစ္ေယာက္ၾကမွပဲ ေတာထဲမွာမို႔ အဖက္မတင္မီးတြင္းထဲဆံုးပါးခဲ့တယ္။
တကယ္ဆို ဒီေလာက္မိုးေတြရြာေနတဲ့ ေတာႀကီးမ်က္မည္းထဲမွာ ကိုယ္၀န္သည္ျဖစ္တဲ့
 သူမကိုယ္တုိင္ပင္ မီးတြင္းထဲမွာေသဆံုးႏိုင္တယ္။
ဒီေလာက္ဒုကၡျဖစဥ္အၾကမ္းစားႀကီးေတြက ပဒါစာရီအတြက္ အနားမေပးခဲ့ပါဘူး။
 သူမခမ်ာေသြးႏုသားႏုနဲ႔ သူ႔မိဘမ်ားရွိရာကို တစ္ေယာက္တည္း အေရာက္လာခဲ့ရတဲ့
 ဒုကၡျဖစ္စဥ္ကိုေရာ စာခ်ေရးလို႔ ရႏိုင္ပါ့မလား . . . . ။
ေဟာ့ . . ေရာက္ၿပီ။ သူေနတဲ့ၿမိဳ႕ . . သူ႔ေနတဲ့ရပ္ကြက္ေလး . 
.ေနာက္ သူ႔ကိုေမြးဖြားေပးတဲ့အိမ္ႀကီးနဲ႔ သူခ်စ္ေသာမိ္ခင္ဖခင္ ေတြ . . ။
စုတ္ျပတ္သတ္ေနတဲ့ ပဒါစာရီသူေဌးသမီးေလးကို ဘယ္သူကမွ
သူေဌးသမီးေလပဒါစာရီရယ္လို႔ မသိၾက . . သူ႔ကိုထိမ္းေၾကာင္းခဲ့တဲ့ အိမ္ေဖၚမ်ားဟာ မီးေလာင္ျပင္ႀကီးတစ္ခုေပၚမွာတဲေလးထုိး ၿပီးေနေနၾကတယ္။ အဲဒီအိမ္ေဖၚေတြကို သူ႔မိခင္နဲ႔ဖခင္ေတြအ ေၾကာင္းကိုစံုးစမ္းေတာ့ အိမ္ေဖၚေတြက မီးေလာင္ျပင္အိမ္ႀကီးကို 
လက္ညိဳးညႊန္ရင္ သူေဌးႀကီးနဲ႔သူေဌးကေတာ္တို႔ရဲ႕ ဇာတ္သိမ္းမ လွတဲ့ျဖစ္စဥ္ကုိေျပာျပတယ္။
ဒါေတြကုိၾကားလိုက္ရတဲ့ ပဒါစာရီဟာ ကၽြန္နဲ႔လင္ေနာက္လိုက္ ေျပးခဲ့တာေတြကိုေရာ . . စသည္ျဖင့္စသည္ျဖင့္ . . သူ႔ရဲ႕ဒုကၡျဖစ္ စဥ္ႀကီးက ထူထဲလြန္းေတာ့ . . . ျဗဳန္းဆို ရူးႏွမ္းၿပီးထြက္ေျပးပါ ေလေရာ . . . .
ေသြးႏုႏုသားႏုႏုမို႔ ၾကားလိုက္ရတဲ့ မိဘမ်ားရဲ႕ဒုကၡျဖစ္စဥ္ကို ပဒါစာရီမေလးခမ်ာ မခံႏိုင္ေတာ့ဘူး ႏွလံုးကြဲမတက္ ခံစားရပါ ေသာ ေစတသိကဒုကၡကို ပဒါစာရီမေလးဟာ 
အ၀တ္မကပ္ ရူးႏွမ္းသူတစ္ေယာက္အျဖစ္ သူမျဖတ္သန္းလာခဲ့ရေသာ ဘ၀ျဖစ္ စဥ္မ်ား
ကိုေမ့သြားခဲ့ရတယ္။
ဒီလိုနဲ႔ ၿမိဳ႕ထဲမွာ အ၀တ္မပါ အရူးသည္မေလးပဒါစာရီဟာ ဘုရား နဲ႔ေတြ႕ေတာ့မွ
“ ခ်စ္သမီးပဒါစာရီ သတိထားေလာ့” ဒီစကား ေလးကိုမဟာကရုဏာရွင္ျမတ္ဗုဒၶကေျပာ
လုိက္တဲ့အခါ နံငယ္ပိုင္းေလးမွ်နဲ႔ ဖံုးလႊမး္ထားတဲ့သူ႔မခႏၶာကိုယ္ရဲ႕အျဖစ္ကို သူသတိရ 
သြားတာနဲ႔
“ ငါဟာ အ၀တ္မကပ္ႏိုင္ေအာင္ ခဏတာရူးသြပ္ သြားပါလား” ရယ္လို႔သူသတိရသြားတယ္။
အဲဒီကေနတစ္ဆက္တည္းဆုိသလို သူေဌးသမီးဘ၀ကေန စၿပီး ကၽြန္ကိုဒါသနဲ႔ ခိုးရာလိုက္ေျပးခဲ့ရပံုအစကေနအခုေရာက္ရွိဆဲ့ မ်က္ေမွာက္အထိ သူ႔ရဲ႕ဒုကၡျဖစ္စဥ္အနႏၱကို တစ္ကြက္ျခင္းတစ္ ကြက္ ပံုေဖၚမိရင္းက . .
ဒုကၡေတြၿငိမ္း . . ဒုကၡေတြသိမ္း . .. အ ေအးဓာတ္ကိန္းတဲ့ ၀ါနေခၚနိဗၺာန္ၿမိဳ
႕ေတာ္ကိုေရာက္ခဲ့ရပါတယ္။
ဒါ့ေၾကာင့္ နိဗၺာန္ဆိုတာ အမ်ားထင္သလို တပလႅင္ထို္င္ေနမွရာတာမ်ိဳးလည္း
မဟုတ္သလို . . . . စၾကၤန္ေလွ်ာက္ေနလို႔လည္းရသြားတာမဟုတ္. . .
ေလ်ာင္းထိုင္ရပ္သြားဆိုတဲ့ ေနျခင္းေလးပါးနဲ႔ ဒုကၡျဖစ္စဥ္မွန္ကုိ သိလိုက္မွသာလွ်င္
နိဗၺာန္ဆိုတာ မ်က္ေမွာက္ ျပဳႏိုင္တာမ်ိဳးပါ။
ဒါ့ေၾကာင့္ ဗုဒၶသည္ ၀ါနကိုေရာက္ဖို႔ အဆင္ေလးဆင့္ကိုသိရန္လို အပ္ေၾကာင္း 
ဓမၼစကၠပ၀တၱနသုတ္မွာ . . . .
ဣဓံ ေခါ ပန ဘိကၡေ၀ ဒုကၡံ အရိယသစၥံ၊ ဇာတိပိဒုကၡာ၊
ဇရာပိဒု ကၡာ၊ ဗ်ာဓိပ ဒုေကၡာ၊ မရဏံပိဒုကၡံ၊
အပၸိေယဟိ သမၸေယာေဂါ ဒုေကၡာ၊ ပိေယဟိ ၀ိပၸေယာေဂါ ဒုေကၡာ၊
ယံပိစၦံ န လဘတိ တမၸိဒုကၡံ ၊ သံခိေတၱန ပဥၥဳပါဒါနကၡႏၶာ ဒုကၡာ။
လို႔ သစၥာေလးပါးဆုိတဲ့ သတၱ၀ါတိုင္းရဲ႕ ဒုကၡျဖစ္စဥ္မ်ားကို ေဟာၾကားျပသခဲ့ပါတယ္။
ဒါ့ေၾကာင့္ ၀ါနဆိုတဲ့ နိဗၺာန္ၿမိဳ႕ေတာ္ကိုအေရာက္လွမ္းႏို္င္ဖို႔ အရင္ဆံုးသိသင့္သိထိုက္တာ
ကေတာ့ ကိုယ့္ရဲ႕ဒုကၡျဖစ္စဥ္ေတြ ကိုသိဖို႔ပါပဲ။

အလင္းရွင္
အပိုင္း(ခ)ကိုဆက္လက္ေရးသားဦးမည္
Photo: ငါေရာက္ခဲ့ဖူးေသာ . . ၀ါနၿမိဳ႕ေတာ္
………………………..
ေယာဂီတစ္ေယာက္ဟာ ၀ါနေခၚနိဗၺာန္ကိုျမင္ႏိုင္ဖုိ႔ ျဖစ္စဥ္ 
အမွန္ေတြကိုသိထားရပါလိမ့္မယ္။ ဘုရားလက္ထက္ေတာ္အခါက ၀ါနၿမိဳ႕ေတာ္ကိုေရာက္ရွိသြားခဲ့ၾကသူ ေထရ္ရာေထရီတို႔ရဲ႕ အပါဒါန္ပါဠိေတာ္ကိုၾကည့္ရင္ဒုကၡကိုသိျမင္ျခင္းဆိုတာကိုေတြ႕ရတယ္။ 
ဥပမာ . .ပဒါစာရီေထရရီမကိုပဲၾကည့္ သူဟာ ၀ါနေခၚနိဗၺာန္ၿမိဳ႕ ေတာ္ကိုေရာက္ရွိတယ္ဆိုတာသူ႔ရဲ႕ျဖစ္စဥ္အမွန္ကို
သိသြားလို႔ပါ။ ခႏၶာကိုယ္ အ၀တ္မကပ္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ဒုကၡေဘးၾကမ္းကို
 ရင္ဆိုင္ေတြ႕ႀကံဳခဲ့ရတဲ့ တစ္ဦးတည္းေသာသူေဌးသမီးဘ၀မွ ေဘးၾကမ္းအ
တိေရာက္ခဲ့ရသူ၊ သူမရဲ႕ျဖစ္စဥ္ကို . . “ကိုဒါသ” နဲ႔ေမႊ႕ ေလွ်ာ္ကာသမီး မ်ားႏွင့္ေပွ်ာ္ပါးေမ့ေလွ်ာ့ေနခဲ့တယ္။ အဲလို သူမဟာ  ဘုရားရွင္နဲ႔မေတြ႕ခင္အထိ သူမဘ၀ရဲ႕ျဖစ္စဥ္အမွန္ကုိ ေမ့ေလွ်ာ့ေနခဲ့တယ္။ ဘယ္ေလာက္အထိေမ့သြားလည္း
ဆိုရင္ သူေဌးသမီးေလးပဒါစာရီဟာ ခႏၶာကိုယ္မွာ အ၀တ္၀တ္ဖို႔အသိအကင္းမဲ့ခဲ့ရတဲ့ အထိကို ေမ့ေနမိခဲ့တယ္။
အဲလို တစ္ဦးတည္းေသာသူေဌးသမီးဘ၀မွ . . . 
ကၽြန္ကို ဒါသရဲ႕ဇနီးမယားအျဖစ္တစ္ဖံု. . . 
သားတစ္ေယာက္ကို စြန္ခ်ီလို႔ စြန္ေနာက္ပါၿပီးေသ . . . .
တစ္ေယာက္ကေရနစ္လို႔ေသ . . .
ေနာက္ဆံုးသားတစ္ေယာက္က ေမြးဖြားရင္းမီးတြင္းထဲမွာေသ . .
 ဒါနဲ႔တင္ ပဒါစာရီမေလးရဲ႕ သူ႔ဒုကၡျဖစ္စဥ္ကမၿပီးေသးဘူးသူ႔ ဘ၀ရဲ႕
အခ်စ္ဆံုး “ကုိဒါသ” ကို ေတာႀကီးေျမြေဟာက္ေပါက္လို႔ ေျမြဆိပ္သင့္ၿပီး
ေသျပန္ေရာဗ်ာ။
ပဒါစာရီရဲ႕ ဒုကၡျဖစ္စဥ္ေတြဟာ ဒီလို႔ကိုၾကမ္းတမ္းခက္ထန္ခဲ့ရတယ္။
ဒါ ၀ါနဆိုတဲ့နိဗၺာန္ကုိ သိမီေရာက္ရွိသူရဲ႕ ဒုကၡျဖစ္စဥ္ကို အၾကမ္းေျပာေျပာ
သြားတာေနာ္။တကယ့္လက္ေတြ႕မွာ ပဒါစာရီ ရဲ႕ဒုကၡျဖစ္စဥ္ကို ခ်ေရးမယ္ဆိုရင္
 ေရးသူပင္ ဒုကၡသင့္ေလာက္တယ္။ 
မင္းတုိ႔ေတြးၾကည့္ပါ (၁)သူေဌးသမီး၊(၂)တစ္ဦးတည္းေသာသမီး  အဲလို သူ႔မျဖစ္စဥ္မွာၿပီးျပည့္စံုေနတဲ့ဘ၀ကေန . . ကၽြန္ေယာက္်ားနဲ႔ခိုးရာလုိက္ေျပးၿပီး ကၽြန္လိုေနရတဲ့ဘ၀ကို မင္းတို႔ခ်ေရးၾကည့္စမ္းပါ ဘယ္ေလာက္မ်ား
 ေသြးၾကမ္းေနမလဲလို႔ . .။
အဲလိုဘ၀ၾကမ္းမွာ သေဌးသမီးေလးပဒါစာရီဟာ ခ်စ္ေသာ ကိုဒါသအတြက္ ကေလးႏွစ္ေယာက္ကိုေမြးဖြားေပးခဲ့ရံုမွ်မက သုံး ေယာက္အထိေမြးဖြားခဲ့တာ
 ေနာက္ဆံုးတစ္ေယာက္ၾကမွပဲ ေတာထဲမွာမို႔ အဖက္မတင္မီးတြင္းထဲဆံုးပါးခဲ့တယ္။
 တကယ္ဆို ဒီေလာက္မိုးေတြရြာေနတဲ့ ေတာႀကီးမ်က္မည္းထဲမွာ ကိုယ္၀န္သည္ျဖစ္တဲ့ သူမကိုယ္တုိင္ပင္ မီးတြင္းထဲမွာေသဆံုးႏိုင္တယ္။ 
ဒီေလာက္ဒုကၡျဖစဥ္အၾကမ္းစားႀကီးေတြက ပဒါစာရီအတြက္ အနားမေပးခဲ့ပါဘူး။ သူမခမ်ာေသြးႏုသားႏုနဲ႔ သူ႔မိဘမ်ားရွိရာကို တစ္ေယာက္တည္း အေရာက္လာခဲ့ရတဲ့ ဒုကၡျဖစ္စဥ္ကိုေရာ စာခ်ေရးလို႔ ရႏိုင္ပါ့မလား . . . . ။
ေဟာ့ . . ေရာက္ၿပီ။ သူေနတဲ့ၿမိဳ႕ . . သူ႔ေနတဲ့ရပ္ကြက္ေလး . .ေနာက္ သူ႔ကိုေမြးဖြားေပးတဲ့အိမ္ႀကီးနဲ႔ သူခ်စ္ေသာမိ္ခင္ဖခင္ ေတြ . . ။
စုတ္ျပတ္သတ္ေနတဲ့ ပဒါစာရီသူေဌးသမီးေလးကို ဘယ္သူကမွ 
သူေဌးသမီးေလပဒါစာရီရယ္လို႔ မသိၾက . . သူ႔ကိုထိမ္းေၾကာင္းခဲ့တဲ့ အိမ္ေဖၚမ်ားဟာ မီးေလာင္ျပင္ႀကီးတစ္ခုေပၚမွာတဲေလးထုိး ၿပီးေနေနၾကတယ္။ အဲဒီအိမ္ေဖၚေတြကို သူ႔မိခင္နဲ႔ဖခင္ေတြအ ေၾကာင္းကိုစံုးစမ္းေတာ့ အိမ္ေဖၚေတြက မီးေလာင္ျပင္အိမ္ႀကီးကို လက္ညိဳးညႊန္ရင္ သူေဌးႀကီးနဲ႔သူေဌးကေတာ္တို႔ရဲ႕ ဇာတ္သိမ္းမ လွတဲ့ျဖစ္စဥ္ကုိေျပာျပတယ္။
ဒါေတြကုိၾကားလိုက္ရတဲ့ ပဒါစာရီဟာ ကၽြန္နဲ႔လင္ေနာက္လိုက္ ေျပးခဲ့တာေတြကိုေရာ . . စသည္ျဖင့္စသည္ျဖင့္ . . သူ႔ရဲ႕ဒုကၡျဖစ္ စဥ္ႀကီးက ထူထဲလြန္းေတာ့ . . . ျဗဳန္းဆို ရူးႏွမ္းၿပီးထြက္ေျပးပါ ေလေရာ . . . .
ေသြးႏုႏုသားႏုႏုမို႔ ၾကားလိုက္ရတဲ့ မိဘမ်ားရဲ႕ဒုကၡျဖစ္စဥ္ကို ပဒါစာရီမေလးခမ်ာ မခံႏိုင္ေတာ့ဘူး ႏွလံုးကြဲမတက္ ခံစားရပါ ေသာ ေစတသိကဒုကၡကို ပဒါစာရီမေလးဟာ အ၀တ္မကပ္ ရူးႏွမ္းသူတစ္ေယာက္အျဖစ္ သူမျဖတ္သန္းလာခဲ့ရေသာ ဘ၀ျဖစ္ စဥ္မ်ားကိုေမ့သြားခဲ့ရတယ္။
ဒီလိုနဲ႔ ၿမိဳ႕ထဲမွာ အ၀တ္မပါ အရူးသည္မေလးပဒါစာရီဟာ ဘုရား နဲ႔ေတြ႕ေတာ့မွ
 “ ခ်စ္သမီးပဒါစာရီ သတိထားေလာ့” ဒီစကား ေလးကိုမဟာကရုဏာရွင္ျမတ္ဗုဒၶကေျပာလုိက္တဲ့အခါ နံငယ္ပိုင္းေလးမွ်နဲ႔ ဖံုးလႊမး္ထားတဲ့သူ႔မခႏၶာကိုယ္ရဲ႕အျဖစ္ကို သူသတိရ သြားတာနဲ႔ 
“ ငါဟာ အ၀တ္မကပ္ႏိုင္ေအာင္ ခဏတာရူးသြပ္ သြားပါလား” ရယ္လို႔သူသတိရသြားတယ္။
အဲဒီကေနတစ္ဆက္တည္းဆုိသလို သူေဌးသမီးဘ၀ကေန စၿပီး ကၽြန္ကိုဒါသနဲ႔ ခိုးရာလိုက္ေျပးခဲ့ရပံုအစကေနအခုေရာက္ရွိဆဲ့ မ်က္ေမွာက္အထိ သူ႔ရဲ႕ဒုကၡျဖစ္စဥ္အနႏၱကို တစ္ကြက္ျခင္းတစ္ ကြက္ ပံုေဖၚမိရင္းက . . ဒုကၡေတြၿငိမ္း . . ဒုကၡေတြသိမ္း . .. အ ေအးဓာတ္ကိန္းတဲ့ ၀ါနေခၚနိဗၺာန္ၿမိဳ႕ေတာ္ကိုေရာက္ခဲ့ရပါတယ္။
ဒါ့ေၾကာင့္ နိဗၺာန္ဆိုတာ အမ်ားထင္သလို တပလႅင္ထို္င္ေနမွရာတာမ်ိဳးလည္း 
မဟုတ္သလို . . . . စၾကၤန္ေလွ်ာက္ေနလို႔လည္းရသြားတာမဟုတ္. . .  
ေလ်ာင္းထိုင္ရပ္သြားဆိုတဲ့ ေနျခင္းေလးပါးနဲ႔  ဒုကၡျဖစ္စဥ္မွန္ကုိ သိလိုက္မွသာလွ်င္
 နိဗၺာန္ဆိုတာ မ်က္ေမွာက္ ျပဳႏိုင္တာမ်ိဳးပါ။ 
ဒါ့ေၾကာင့္ ဗုဒၶသည္ ၀ါနကိုေရာက္ဖို႔ အဆင္ေလးဆင့္ကိုသိရန္လို အပ္ေၾကာင္း ဓမၼစကၠပ၀တၱနသုတ္မွာ . . . .
ဣဓံ ေခါ ပန ဘိကၡေ၀ ဒုကၡံ အရိယသစၥံ၊ ဇာတိပိဒုကၡာ၊ 
ဇရာပိဒု ကၡာ၊ ဗ်ာဓိပ ဒုေကၡာ၊ မရဏံပိဒုကၡံ၊
 အပၸိေယဟိ သမၸေယာေဂါ ဒုေကၡာ၊ ပိေယဟိ ၀ိပၸေယာေဂါ ဒုေကၡာ၊
ယံပိစၦံ န လဘတိ တမၸိဒုကၡံ ၊ သံခိေတၱန ပဥၥဳပါဒါနကၡႏၶာ ဒုကၡာ။ 
လို႔ သစၥာေလးပါးဆုိတဲ့ သတၱ၀ါတိုင္းရဲ႕ ဒုကၡျဖစ္စဥ္မ်ားကို ေဟာၾကားျပသခဲ့ပါတယ္။ 
ဒါ့ေၾကာင့္ ၀ါနဆိုတဲ့ နိဗၺာန္ၿမိဳ႕ေတာ္ကိုအေရာက္လွမ္းႏို္င္ဖို႔ အရင္ဆံုးသိသင့္သိထိုက္တာ
ကေတာ့ ကိုယ့္ရဲ႕ဒုကၡျဖစ္စဥ္ေတြ ကိုသိဖို႔ပါပဲ။
အလင္းရွင္ 
အပိုင္း(ခ)ကိုဆက္လက္ေရးသားဦးမည္


ၾကြားတာမဟုတ္ဘူး .


အလင္းရွင္ ေထာင္မက်ခင္တုန္းက စာေရးရင္
ကဗ်ာတစ္ပုဒ္(၃၀၀၀) ေဆာင္းပါးလဲ အဒီေစ်းပါပဲ။
ဒါ ကနဦးကေလာင္ထြက္ထြက္ခ်င္းကတည္းက ဒီေစ်းပါ။
ကုိယ့္မိတ္ေဆြ ပန္းခ်ီဆရာတစ္ေယာက္ကေတာင္ေျပာဘူးတယ္။

အလင္းရွင္က စာေပကံပြင့္တယ္ . . ဘယ္သူမွစာစေရးေရးျခငး္
ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ကို (၃၀၀၀) ရဖို႔ေနေနသာသာ ထည့္ေပးဖို႔ကို
အယ္ဒီတာကိုေခ်ာ့ရေသးတယ္။တဲ့။
ဒီလိုေတြ႕ႀကံဳခဲ့ဖူးပါတယ။္ အဲလိုအေတြ႕အႀကံဳသမားရွိတဲ့သူကို
comment အစုတ္ပလုပ္ေတြတက္လာေတာ့ အကုသုိလ္မ်ားလို႔
အဲဒီ commtne သမားေတြကို ဘေလာ့ပစ္ပါတယ္။
ဒါ . . တရားမွ်တပါတယ္ေနာ္

အလငး္ရွင္

Photo: ၾကြားတာမဟုတ္ဘူး
..............................
အလင္းရွင္ ေထာင္မက်ခင္တုန္းက စာေရးရင္
ကဗ်ာတစ္ပုဒ္(၃၀၀၀) ေဆာင္းပါးလဲ အဒီေစ်းပါပဲ။
ဒါ ကနဦးကေလာင္ထြက္ထြက္ခ်င္းကတည္းက ဒီေစ်းပါ။
ကုိယ့္မိတ္ေဆြ ပန္းခ်ီဆရာတစ္ေယာက္ကေတာင္ေျပာဘူးတယ္။
အလင္းရွင္က စာေပကံပြင့္တယ္ . . ဘယ္သူမွစာစေရးေရးျခငး္
ေဆာင္းပါးတစ္ပုဒ္ကို (၃၀၀၀) ရဖို႔ေနေနသာသာ ထည့္ေပးဖို႔ကို
အယ္ဒီတာကိုေခ်ာ့ရေသးတယ္။တဲ့။
ဒီလိုေတြ႕ႀကံဳခဲ့ဖူးပါတယ။္ အဲလိုအေတြ႕အႀကံဳသမားရွိတဲ့သူကို
comment အစုတ္ပလုပ္ေတြတက္လာေတာ့ အကုသုိလ္မ်ားလို႔
အဲဒီ commtne သမားေတြကို ဘေလာ့ပစ္ပါတယ္။
ဒါ . . တရားမွ်တပါတယ္ေနာ္
အလငး္ရွင္


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Bird Gadget