ကာလ၀ိပတၱိ၊ ဆိုတဲ့ ပါဠိစကားေလးက ေခတ္အခါပ်က္တဲ့တဲ့
အေနအထားမ်ိဳးမွာသံုးတာ။ အင္း တကယ္ေတာ့ ေခတ္ပ်က္တယ္
ဆိုတာ ကမၻာအေနအထထားေျပာင္းလဲမႈကေန စၿပီး ဥတုေတြ
ေဖါက္ျပန္ရာကေနျဖစ္တက္သလို ကမၻာကိုအမွီျပဳတဲ့လူသားတို႔စိတ္
ဓာတ္ပ်က္ယြင္းမႈကေနၿပီေတာ့လည္း ကာလ၀ိပတၱိတရားေတြျဖစ္
တက္တယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ကမၻာပ်က္ရတဲ့အေၾကာင္းအရင္းက သက္မဲ့
ျဖစ္တဲ့ ကမၻာရဲ႕ တည္ေနမႈပံုသ႑ာန္ ခၽြတ္ေခ်ာ္တိမ္းပါးမႈေတြ
ေၾကာင့္ျဖစ္သလို လူသားမ်ားရဲ႕ အလိုဆိုးႀကီးမားျခင္းေၾကာင့္လည္း
ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။
ဒီေတာ့က အျခားကိုမေလ့လာနဲ႔ဦး ကိုယ့္အေရွ႕မွာရွိေနတဲ့ဗုဒၶဘာ
သာကိုပဲ ဥပမာျပဳေလ့လာၾကည့္ပါ။ ဒီေနရာမွာလည္းပဲ ဟိုးအိႏၵိယ
နဲ႔ သီဟိုဠ္ကို အလွမ္းေ၀းလြန္းလို႔အသာထားပါဦး။ အခုကိုယ္ရပ္
တည္ေနတဲ့ ကိုယ္ပစၥဳပၸန္တည့္တည့္က သံဃာအစဥ္အဆက္ကို
ေလ့လာၾကည့္ပါ။ ဒါဆိုရင္ ကာလ၀ိပတၱိရဲ႕ သေဘာကိုထင္သာျမင္
သာရွိပါလိမ့္မယ္။
ဟိုးေရွးကဆို ရဟန္းေတာ္မ်ား ၀တၳဳေငြေခၚပိုက္ဆံမ်ားကို တြင္
က်ယ္စြာမကိုင္ၾကပါဘူး။ ေဟာ့ ခုေခတ္ေခၚ ေတာင္ၿမိဳ႕မဟာဂႏၶာ
ရံုဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးမ်ားခႏၶာ၀န္ခ်ၿပီးတဲ့ေနာက္ပိုင္းမွာ ရဟန္း
ေတာ္မ်ားဟာ ေငြမ်ားကိုေျပာင္ေျပာင္တင္းတင္းကိုင္လာၾကတယ္။
ဒါေတြဟာ ၀ိနည္းတရားေတာ္မ်ား ဆုတ္ယုတ္လာမႈကိုတိုက္ရိုက္
ေဖၚျပေနတာပါပဲ။
ဒါကို (မဟန)ေခၚသံဃအႀကီးအကဲမ်ားက ေျပာင္ေျပာင္တင္းတင္း
ခြင့္ျပဳထားတယ္။ ဒီလိုခြင့္မျပဳသင့္တဲ့ အမႈကိစၥေတြကိုေတာ့ ခြင့္ျပဳ
ၿပီး ခြင့္ျပဳထိုက္တာေတြကိုေတာ့ ညႊန္ၾကားလႊာဆိုတဲ့ စကားလံုးလွ
လွယဥ္ယဥ္ေလးကိုသံုးၿပီး ဖမ္းဆီးေထာင္ခ်ပစ္တယ္။
ဒီေနရာမွာသိသာျမင္သာေအာင္ပါဠိေတာ္ေလး ထုတ္ျပရရင္ . .
“န သာဒိယႏၱိ သမာ သက်ပုတၱိယာ ဇာတရူပရဇတံ၊ နပၸဋိဂၢဏွႏ ၱိ
သမဏာ သက်ပုတၱိယာ ဇတရူပရဇတံ၊ နိကၡိတၱဏသု၀ဏၰာ
သမဏာ သက်ပုတၱိယာ။ အေပတဇာတရူပရဇတံ။ ယႆ ေခါ
ဂါမဏိ ဇတရူပရဇတံ ကပၸတိ ၊ ပၪၥပီ တႆ ကာမဂုဏာ ကပၸႏ ၱိ၊
ယႆ ပၪၥ ကာမဂုဏာ ကပၸႏ ၱိ တႆပိ ဇာတရူပရဇတံ ကပၸတိ ’’
ဆိုၿပီးဘုရားရွင္က ဂါမဏိရြာသူႀကီးကိုမိန္႔ၾကားခဲ့တာပါ။
ဂါမဏိ၊ ဂါမဏိ။ ဟိသစၥံ၊မွန္၏။ သက်ပုတၱိယာနံ၊ သာကီ၀င္မင္း
သားျဖစ္ကုန္ေသာ။ သမဏာနံ၊ ရဟန္းတို႔အား။ ဇာတရူပရဇတံ၊
ေရႊေငြသည္။ နကပၸတိ၊မအပ္။ သက်ပုတၱိယာ၊ သာကီ၀င္မင္းသား
ျဖစ္ကုန္ေသာ။ သမဏာ၊ရဟန္းတို႔သည္။ ဇာတရူပရဇတံ၊ ေရႊေငြ
ကို။ နပဋိဂၢဏွႏ ၱိ၊ မခံကုန္။ သက်ပုတၱိယာ၊သာကီ၀င္မင္းသားျဖစ္
ကုန္ေသာ။ သမဏာ၊ ရဟန္းတို႔သည္။ နိကၡတၱမဏိသုဏၰာ၊ ခ်အပ္
ေသာ ပတၱျမားေရႊရွိကုန္၏။ အေပတဇာတရူပရဇတာ၊ ပယ္အပ္
ေသာ ေရႊေငြရွိကုန္၏။ ဂါမဏိ၊ ဂါမဏိ။ ယသ၊အၾကင္သူအား။
ဇာတရူပရဇတာ၊ ေရႊေငြသည္။ ကပၸတိ၊အပ္ျငားအံ့။ တႆ၊ထိုသူ
အား။ ပၪၥ၀ိ၊ငါးပါးသည္လည္းျဖစ္ကုန္ေသာ။ ကာမဂုဏာ၊ကာမဂုဏ္
တို႔သည္။ ကပၸႏ ၱိ၊ အပ္ကုန္၏ ။
ဒီေတာ့က . . ရဟန္းသံဃာေခၚ ဘုရားသားေတာ္မ်ားဟာ ေငြကို
ကိုင္သံုးစြဲေနတာကို အပ္စပ္တယ္ဆိုပါက မိန္းမကိုပါ သံုးစြဲလိုရ
တယ္လို႔ ဘုရားရွင္မိန္႔ၾကားလိုက္တာပါပဲ။
ဇာတရူပရဇတေခၚေရႊေငြကိုအပ္တယ္ဆုိရင္တဲ့ . ကာမဂုဏာေခၚ
ကာမဂုဏ္မွန္သမွ်ကိုခံစားသံုးစြဲအပ္တယ္ လို႔ဘုရားကေျပာတာ။
ဒီေတာ့ မ်က္ေမွာက္ေခတ္ (မဟန)ဟာ ဒီ၀ိနည္းဓမၼကို ထုတ္ျပကာ
ကိုယ္တိုင္လည္းေငြကိုအလွဴမခံေစပဲ ေရွ႕ကေနၿပီးဦးေဆာင္ကာ
၀ိနယဓမၼကို ေစာင့္ထိမ္းၾကမယ္ဆိုရင္ ေနာက္ပါရဟန္းငယ္သီတင္း
ငယ္မ်ားမွာလည္း အတုလိုက္ၿပီး ေစာင့္ထိမ္းၾကမွာပါ။
အခုေတာ့ .. ယင္း(မဟန)ကိုယ္တိုင္ ၀ိနည္းဓမၼခဏ္ကို လိုသလို
ေရွာင္တိမ္းၿပီး မိမိတို႔အသံုးလိုတာကို ထုတ္သံုးတယ္ ညႊန္ၾကား
တယ္ ေနာက္ဆံုး တစ္ႏိုင္ငံလံုးရွိလွည္းေနေလွေအာင္းျမင္းေစာငင္း
မက်န္ (ႏိုင္ငံေတာ္သံဃမဟာနာယကမွ ညႊန္ၾကားလႊာ) ဆုိၿပီး
ေတာ့ မလိုက္နာတဲ့ရဟန္းသံဃာကို ေထာင္ခ်တယ္။ အဲ .. မိမိတို႔
အသံုးလိုတဲ့ အခုေျပာတဲ့ ဇာတရူပရဇတသိကၡာပုဒ္ေတြကိုေတာ့
မသိက်ိဳးဟန္ျပဳ၍ ေနၾကတယ္။ မိမိတို႔ (မဟန)ဘုန္းေတာ္ႀကီး
မ်ားက ဘဏ္ေတြမွာပါ ကိုယ့္နာမည္ဘြဲ႕ေတာ္ေတြနဲ႔ ေငြေတြ
ေျမာက္မ်ားစြာအပ္ႏွံတက္ၾကတာကိုလည္း ၾကားသိရပါတယ္။
ဒါ့ေၾကာင့္ အလင္းရွင္သည္ မည္သူ႔ကိုမွ် မည္သည့္ဂိုဏ္းကိုမွ် ထိပါး
ပုတ္ခတ္လိုသည္မဟုတ္ပါ။ မထိပါးမပုတ္ခတ္သည္မွာလည္း
အထင္အရွားပါ ။
ေခါင္လံုရင္ တံစက္ၿမိတ္အေပါက္အေသးမ်ားကေတာ့ဖာေထးရံုႏွင့္
ရပါသည္ဆုိေသာဥပမာအတုိင္း ..
နိႆဂၢိပါစိတ္အာပတ္ေလာက္သာဆိုေသာ္လည္း ယင္းအာပတ္
မွတဆင့္ ဆင့္ပြားျဖစ္ေပၚလာတက္သည့္ အျခားေသာ အျပစ္မ်ား
ကို မျဖစ္ပြားေစရန္ အိမ္ေခါင္ထြဋ္ႏွင့္တူေသာ (မဟန)ေခၚဘုန္း ေတာ္ႀကီးမ်ားသည္ကိုယ္တိုင္လူႀကီးမ်ားပီပီ
ဦးေဆာင္၍ ယင္း
သိကၡာပုဒ္ကို ကိုယ္တိုင္လည္းက်င့္သံုးေစသကဲ့သို႔ ႏိုင္ငံအ၀ွမ္း
ရွိသံဃာေတာ္မ်ားအားလည္း ေစတနာကရုဏာထားကာ ညြန္
ၾကားျပသ အတုယူသင့္ပါတယ္။
ယင္းသို႔မဟုတ္လွ်င္ သာသနာေတာ္သည္ ဒီထက္ ရြံရွာဖြယ္ရာ
ေကာင္းေတာ့သည္ ရႊံရွာဖြယ္ရာမ်ားကိုလည္း အလင္းရွင္မွထုတ္
ျပပါက ကိုယ့္ေပါင္ကိုယ္လွန္ေထာင္းသည္နွင့္တူပါသည္။ ေလာက
၀ယ္ ေခါင္းေဆာင္ဟူသည္ပဓာနက်သည္ ထို႔ေၾကာင့္လည္းပဲ က်မ္း
ျပဳအေက်ာ္မေထရ္ေမာ္တို႔က “ ေရွ႕ကားႏြားလားအေျဖာင့္သြား
ေသာ္ ေနာက္ႏြားတစ္သိုက္အေျဖာင့္လိုက္၏ ’’ လို႔ ဆံုးမထားေတာ္
မူပါတယ္။
ယင္းၾသ၀ါဒအတုိင္း ေရွ႕ေဆာင္ႏြားလားႀကီးမ်ားမွ ၀ိနည္းဓမၼမ်ားကို
မတိမ္းအေစာင္း တူ႔ရႈေမာင္းၾကပါက ေနာက္လိုက္မ်ားျဖစ္ၾကေသာ
အလင္းရွင္တို႔လို ႏြားငယ္သားငယ္တို႔သည္ အတုလိုက္၍က်င့္မည္
မွာမလြဲဧကန္ပင္ျဖစ္ပါသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ကာလ၀ိပတၱိတရားမ်ား မတိုးပြားေစပဲ ကာလသမၸတၱိ
တရားမ်ားသာ ႀကီးပြားတိုက္တက္ေစရန္ သာသနာေရးအရျပဳျပင္
သင့္သည္ျဖစ္ေၾကာင္း အသိေပးတိုက္တြန္းႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။
ဤဓမၼဒါနကုသိုလ္ကို ၾကာျမင့္ေသာကာလဆီမွလြန္ေတာ္မူခဲ့ေသာ
ဖခင္ႀကီးနွင့္ (၃၁)ဘံုသားမ်ားအား ေ၀ငွသံုးေဆာင္လုိက္ပါသည္။
█ ░ အလင္းရွင္ ░ █
က်မ္းကိုး . .
၁၀ - မဏိစူဠကသုတ္၊ ၈- ဂါမဏိသံယုတ္၊
သဠာယတန၀ဂၢသံယုတ္ပါဠိေတာ္။
အေနအထားမ်ိဳးမွာသံုးတာ။ အင္း တကယ္ေတာ့ ေခတ္ပ်က္တယ္
ဆိုတာ ကမၻာအေနအထထားေျပာင္းလဲမႈကေန စၿပီး ဥတုေတြ
ေဖါက္ျပန္ရာကေနျဖစ္တက္သလို ကမၻာကိုအမွီျပဳတဲ့လူသားတို႔စိတ္
ဓာတ္ပ်က္ယြင္းမႈကေနၿပီေတာ့လည္း ကာလ၀ိပတၱိတရားေတြျဖစ္
တက္တယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ကမၻာပ်က္ရတဲ့အေၾကာင္းအရင္းက သက္မဲ့
ျဖစ္တဲ့ ကမၻာရဲ႕ တည္ေနမႈပံုသ႑ာန္ ခၽြတ္ေခ်ာ္တိမ္းပါးမႈေတြ
ေၾကာင့္ျဖစ္သလို လူသားမ်ားရဲ႕ အလိုဆိုးႀကီးမားျခင္းေၾကာင့္လည္း
ျဖစ္ႏိုင္ပါတယ္။
ဒီေတာ့က အျခားကိုမေလ့လာနဲ႔ဦး ကိုယ့္အေရွ႕မွာရွိေနတဲ့ဗုဒၶဘာ
သာကိုပဲ ဥပမာျပဳေလ့လာၾကည့္ပါ။ ဒီေနရာမွာလည္းပဲ ဟိုးအိႏၵိယ
နဲ႔ သီဟိုဠ္ကို အလွမ္းေ၀းလြန္းလို႔အသာထားပါဦး။ အခုကိုယ္ရပ္
တည္ေနတဲ့ ကိုယ္ပစၥဳပၸန္တည့္တည့္က သံဃာအစဥ္အဆက္ကို
ေလ့လာၾကည့္ပါ။ ဒါဆိုရင္ ကာလ၀ိပတၱိရဲ႕ သေဘာကိုထင္သာျမင္
သာရွိပါလိမ့္မယ္။
ဟိုးေရွးကဆို ရဟန္းေတာ္မ်ား ၀တၳဳေငြေခၚပိုက္ဆံမ်ားကို တြင္
က်ယ္စြာမကိုင္ၾကပါဘူး။ ေဟာ့ ခုေခတ္ေခၚ ေတာင္ၿမိဳ႕မဟာဂႏၶာ
ရံုဆရာေတာ္ဘုရားႀကီးမ်ားခႏၶာ၀န္ခ်ၿပီးတဲ့ေနာက္ပိုင္းမွာ ရဟန္း
ေတာ္မ်ားဟာ ေငြမ်ားကိုေျပာင္ေျပာင္တင္းတင္းကိုင္လာၾကတယ္။
ဒါေတြဟာ ၀ိနည္းတရားေတာ္မ်ား ဆုတ္ယုတ္လာမႈကိုတိုက္ရိုက္
ေဖၚျပေနတာပါပဲ။
ဒါကို (မဟန)ေခၚသံဃအႀကီးအကဲမ်ားက ေျပာင္ေျပာင္တင္းတင္း
ခြင့္ျပဳထားတယ္။ ဒီလိုခြင့္မျပဳသင့္တဲ့ အမႈကိစၥေတြကိုေတာ့ ခြင့္ျပဳ
ၿပီး ခြင့္ျပဳထိုက္တာေတြကိုေတာ့ ညႊန္ၾကားလႊာဆိုတဲ့ စကားလံုးလွ
လွယဥ္ယဥ္ေလးကိုသံုးၿပီး ဖမ္းဆီးေထာင္ခ်ပစ္တယ္။
ဒီေနရာမွာသိသာျမင္သာေအာင္ပါဠိေတာ္ေလး ထုတ္ျပရရင္ . .
“န သာဒိယႏၱိ သမာ သက်ပုတၱိယာ ဇာတရူပရဇတံ၊ နပၸဋိဂၢဏွႏ ၱိ
သမဏာ သက်ပုတၱိယာ ဇတရူပရဇတံ၊ နိကၡိတၱဏသု၀ဏၰာ
သမဏာ သက်ပုတၱိယာ။ အေပတဇာတရူပရဇတံ။ ယႆ ေခါ
ဂါမဏိ ဇတရူပရဇတံ ကပၸတိ ၊ ပၪၥပီ တႆ ကာမဂုဏာ ကပၸႏ ၱိ၊
ယႆ ပၪၥ ကာမဂုဏာ ကပၸႏ ၱိ တႆပိ ဇာတရူပရဇတံ ကပၸတိ ’’
ဆိုၿပီးဘုရားရွင္က ဂါမဏိရြာသူႀကီးကိုမိန္႔ၾကားခဲ့တာပါ။
ဂါမဏိ၊ ဂါမဏိ။ ဟိသစၥံ၊မွန္၏။ သက်ပုတၱိယာနံ၊ သာကီ၀င္မင္း
သားျဖစ္ကုန္ေသာ။ သမဏာနံ၊ ရဟန္းတို႔အား။ ဇာတရူပရဇတံ၊
ေရႊေငြသည္။ နကပၸတိ၊မအပ္။ သက်ပုတၱိယာ၊ သာကီ၀င္မင္းသား
ျဖစ္ကုန္ေသာ။ သမဏာ၊ရဟန္းတို႔သည္။ ဇာတရူပရဇတံ၊ ေရႊေငြ
ကို။ နပဋိဂၢဏွႏ ၱိ၊ မခံကုန္။ သက်ပုတၱိယာ၊သာကီ၀င္မင္းသားျဖစ္
ကုန္ေသာ။ သမဏာ၊ ရဟန္းတို႔သည္။ နိကၡတၱမဏိသုဏၰာ၊ ခ်အပ္
ေသာ ပတၱျမားေရႊရွိကုန္၏။ အေပတဇာတရူပရဇတာ၊ ပယ္အပ္
ေသာ ေရႊေငြရွိကုန္၏။ ဂါမဏိ၊ ဂါမဏိ။ ယသ၊အၾကင္သူအား။
ဇာတရူပရဇတာ၊ ေရႊေငြသည္။ ကပၸတိ၊အပ္ျငားအံ့။ တႆ၊ထိုသူ
အား။ ပၪၥ၀ိ၊ငါးပါးသည္လည္းျဖစ္ကုန္ေသာ။ ကာမဂုဏာ၊ကာမဂုဏ္
တို႔သည္။ ကပၸႏ ၱိ၊ အပ္ကုန္၏ ။
ဒီေတာ့က . . ရဟန္းသံဃာေခၚ ဘုရားသားေတာ္မ်ားဟာ ေငြကို
ကိုင္သံုးစြဲေနတာကို အပ္စပ္တယ္ဆိုပါက မိန္းမကိုပါ သံုးစြဲလိုရ
တယ္လို႔ ဘုရားရွင္မိန္႔ၾကားလိုက္တာပါပဲ။
ဇာတရူပရဇတေခၚေရႊေငြကိုအပ္တယ္ဆုိရင္တဲ့ . ကာမဂုဏာေခၚ
ကာမဂုဏ္မွန္သမွ်ကိုခံစားသံုးစြဲအပ္တယ္ လို႔ဘုရားကေျပာတာ။
ဒီေတာ့ မ်က္ေမွာက္ေခတ္ (မဟန)ဟာ ဒီ၀ိနည္းဓမၼကို ထုတ္ျပကာ
ကိုယ္တိုင္လည္းေငြကိုအလွဴမခံေစပဲ ေရွ႕ကေနၿပီးဦးေဆာင္ကာ
၀ိနယဓမၼကို ေစာင့္ထိမ္းၾကမယ္ဆိုရင္ ေနာက္ပါရဟန္းငယ္သီတင္း
ငယ္မ်ားမွာလည္း အတုလိုက္ၿပီး ေစာင့္ထိမ္းၾကမွာပါ။
အခုေတာ့ .. ယင္း(မဟန)ကိုယ္တိုင္ ၀ိနည္းဓမၼခဏ္ကို လိုသလို
ေရွာင္တိမ္းၿပီး မိမိတို႔အသံုးလိုတာကို ထုတ္သံုးတယ္ ညႊန္ၾကား
တယ္ ေနာက္ဆံုး တစ္ႏိုင္ငံလံုးရွိလွည္းေနေလွေအာင္းျမင္းေစာငင္း
မက်န္ (ႏိုင္ငံေတာ္သံဃမဟာနာယကမွ ညႊန္ၾကားလႊာ) ဆုိၿပီး
ေတာ့ မလိုက္နာတဲ့ရဟန္းသံဃာကို ေထာင္ခ်တယ္။ အဲ .. မိမိတို႔
အသံုးလိုတဲ့ အခုေျပာတဲ့ ဇာတရူပရဇတသိကၡာပုဒ္ေတြကိုေတာ့
မသိက်ိဳးဟန္ျပဳ၍ ေနၾကတယ္။ မိမိတို႔ (မဟန)ဘုန္းေတာ္ႀကီး
မ်ားက ဘဏ္ေတြမွာပါ ကိုယ့္နာမည္ဘြဲ႕ေတာ္ေတြနဲ႔ ေငြေတြ
ေျမာက္မ်ားစြာအပ္ႏွံတက္ၾကတာကိုလည္း ၾကားသိရပါတယ္။
ဒါ့ေၾကာင့္ အလင္းရွင္သည္ မည္သူ႔ကိုမွ် မည္သည့္ဂိုဏ္းကိုမွ် ထိပါး
ပုတ္ခတ္လိုသည္မဟုတ္ပါ။ မထိပါးမပုတ္ခတ္သည္မွာလည္း
အထင္အရွားပါ ။
ေခါင္လံုရင္ တံစက္ၿမိတ္အေပါက္အေသးမ်ားကေတာ့ဖာေထးရံုႏွင့္
ရပါသည္ဆုိေသာဥပမာအတုိင္း ..
နိႆဂၢိပါစိတ္အာပတ္ေလာက္သာဆိုေသာ္လည္း ယင္းအာပတ္
မွတဆင့္ ဆင့္ပြားျဖစ္ေပၚလာတက္သည့္ အျခားေသာ အျပစ္မ်ား
ကို မျဖစ္ပြားေစရန္ အိမ္ေခါင္ထြဋ္ႏွင့္တူေသာ (မဟန)ေခၚဘုန္း ေတာ္ႀကီးမ်ားသည္ကိုယ္တိုင္လူႀကီးမ်ားပီပီ
ဦးေဆာင္၍ ယင္း
သိကၡာပုဒ္ကို ကိုယ္တိုင္လည္းက်င့္သံုးေစသကဲ့သို႔ ႏိုင္ငံအ၀ွမ္း
ရွိသံဃာေတာ္မ်ားအားလည္း ေစတနာကရုဏာထားကာ ညြန္
ၾကားျပသ အတုယူသင့္ပါတယ္။
ယင္းသို႔မဟုတ္လွ်င္ သာသနာေတာ္သည္ ဒီထက္ ရြံရွာဖြယ္ရာ
ေကာင္းေတာ့သည္ ရႊံရွာဖြယ္ရာမ်ားကိုလည္း အလင္းရွင္မွထုတ္
ျပပါက ကိုယ့္ေပါင္ကိုယ္လွန္ေထာင္းသည္နွင့္တူပါသည္။ ေလာက
၀ယ္ ေခါင္းေဆာင္ဟူသည္ပဓာနက်သည္ ထို႔ေၾကာင့္လည္းပဲ က်မ္း
ျပဳအေက်ာ္မေထရ္ေမာ္တို႔က “ ေရွ႕ကားႏြားလားအေျဖာင့္သြား
ေသာ္ ေနာက္ႏြားတစ္သိုက္အေျဖာင့္လိုက္၏ ’’ လို႔ ဆံုးမထားေတာ္
မူပါတယ္။
ယင္းၾသ၀ါဒအတုိင္း ေရွ႕ေဆာင္ႏြားလားႀကီးမ်ားမွ ၀ိနည္းဓမၼမ်ားကို
မတိမ္းအေစာင္း တူ႔ရႈေမာင္းၾကပါက ေနာက္လိုက္မ်ားျဖစ္ၾကေသာ
အလင္းရွင္တို႔လို ႏြားငယ္သားငယ္တို႔သည္ အတုလိုက္၍က်င့္မည္
မွာမလြဲဧကန္ပင္ျဖစ္ပါသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ကာလ၀ိပတၱိတရားမ်ား မတိုးပြားေစပဲ ကာလသမၸတၱိ
တရားမ်ားသာ ႀကီးပြားတိုက္တက္ေစရန္ သာသနာေရးအရျပဳျပင္
သင့္သည္ျဖစ္ေၾကာင္း အသိေပးတိုက္တြန္းႏႈိးေဆာ္အပ္ပါသည္။
ဤဓမၼဒါနကုသိုလ္ကို ၾကာျမင့္ေသာကာလဆီမွလြန္ေတာ္မူခဲ့ေသာ
ဖခင္ႀကီးနွင့္ (၃၁)ဘံုသားမ်ားအား ေ၀ငွသံုးေဆာင္လုိက္ပါသည္။
█ ░ အလင္းရွင္ ░ █
က်မ္းကိုး . .
၁၀ - မဏိစူဠကသုတ္၊ ၈- ဂါမဏိသံယုတ္၊
သဠာယတန၀ဂၢသံယုတ္ပါဠိေတာ္။
No comments :
Post a Comment