ဟုတ္တယ္ဒကာရဲ႔ ။ ဦးဇင္းတို႔ေလာကသံုးဥပမာနဲ႔ေျပာရင္။
ရဟန္းဟာ ညစာစားတာ ပါစိတ္အာပတ္ပဲ။ အျပစ္မႀကီးဘူး။
သို႔ေသာ္ . . ဒါႀကီးကိုလူလည္ေခါင္းစားျပလုိက္ေတာ့ အျပစ္ကႀကီးသြားတယ္ . .
ဒီသာဓကလိုပါပဲ အခ်ိ႔႕ကိစၥေလးေတြဟာ ဘာမွမဟုတ္ေသာ္လည္းပဲ အခ်ိန္ကာလေနရာေဒသေပၚမွာလုိက္ၿပီး အျပစ္က ႀကီးေလးမႈကိုျဖစ္ေစပါတယ္။
ေနာက္ဥပမာေလးတစ္ခုေျပာရရင္ . .
ဗမာလည္း ၾကက္သားစားရင္ ၾကက္သတ္စားတာပဲ ကုလားလည္းၾကက္သားစား
ရင္ ၾကက္သတ္စားတာပဲ .. ။ သို႔ေသာ္ သတ္ပံုျခငး္က မတူဘူးေလ ..
ကုလားက ၾကက္ကို ရိုး၇ိုးမသတ္ဘူး လည္လွီးၿပီးသတ္ေတာ့ ပိုရက္စက္သလိုျဖစ္
ေနတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ကာလေဒသ ပုဂၢလကို လုိက္ၿပီး ျဖစ္စဥ္ေတြဟာ အေရာင္မ
တူဘူး။ ရပ္ကြက္ထဲက ဗမာမေလးတစ္ေယာက္ အဂၤလိပ္ကိုလင္ယူတာနဲ႔ .
အာဇာနည္ႀကီးရဲ႕ သမီးတစ္ေယာက္ အဂၤလိပ္ကိုလင္ယူတာ .. အတူဘူးကြဲ႕။
လင္ယူပါၿပီဆိုမွ ခလးရတာေပါ့။ ဘာမတူစရာရွိသလဲ ?
ေအး .. ရွိတာေပါ့ကြယ္ .. အမ်ိဳးသားေရးကၾကည့္ရင္ မိုးနဲ႔ေျမလိုကြာတယ္
ရပ္ကြက္ထဲက ဗမာမေလး အဂၤလိပ္ကုိလင္ယူတာက အဂၤလိပ္က အဲဒီေကာင္
မေလးတစ္ေယာက္ပဲပိုင္တာ။ အာဇာနည္သမီးကိုယူတဲံ အဂၤလိပ္ကေတာ့
အာဇာနည္ေတြကိုပါပိုင္သလိုျဖစ္သြားတယ္ .. စဥ္းစားတက္ရင္ ဒီထက္ေတြး
လို႔ရပါတယ္။
အလင္းရွင္
ရဟန္းဟာ ညစာစားတာ ပါစိတ္အာပတ္ပဲ။ အျပစ္မႀကီးဘူး။
သို႔ေသာ္ . . ဒါႀကီးကိုလူလည္ေခါင္းစားျပလုိက္ေတာ့ အျပစ္ကႀကီးသြားတယ္ . .
ဒီသာဓကလိုပါပဲ အခ်ိ႔႕ကိစၥေလးေတြဟာ ဘာမွမဟုတ္ေသာ္လည္းပဲ အခ်ိန္ကာလေနရာေဒသေပၚမွာလုိက္ၿပီး အျပစ္က ႀကီးေလးမႈကိုျဖစ္ေစပါတယ္။
ေနာက္ဥပမာေလးတစ္ခုေျပာရရင္ . .
ဗမာလည္း ၾကက္သားစားရင္ ၾကက္သတ္စားတာပဲ ကုလားလည္းၾကက္သားစား
ရင္ ၾကက္သတ္စားတာပဲ .. ။ သို႔ေသာ္ သတ္ပံုျခငး္က မတူဘူးေလ ..
ကုလားက ၾကက္ကို ရိုး၇ိုးမသတ္ဘူး လည္လွီးၿပီးသတ္ေတာ့ ပိုရက္စက္သလိုျဖစ္
ေနတယ္။ ဒါ့ေၾကာင့္ ကာလေဒသ ပုဂၢလကို လုိက္ၿပီး ျဖစ္စဥ္ေတြဟာ အေရာင္မ
တူဘူး။ ရပ္ကြက္ထဲက ဗမာမေလးတစ္ေယာက္ အဂၤလိပ္ကိုလင္ယူတာနဲ႔ .
အာဇာနည္ႀကီးရဲ႕ သမီးတစ္ေယာက္ အဂၤလိပ္ကိုလင္ယူတာ .. အတူဘူးကြဲ႕။
လင္ယူပါၿပီဆိုမွ ခလးရတာေပါ့။ ဘာမတူစရာရွိသလဲ ?
ေအး .. ရွိတာေပါ့ကြယ္ .. အမ်ိဳးသားေရးကၾကည့္ရင္ မိုးနဲ႔ေျမလိုကြာတယ္
ရပ္ကြက္ထဲက ဗမာမေလး အဂၤလိပ္ကုိလင္ယူတာက အဂၤလိပ္က အဲဒီေကာင္
မေလးတစ္ေယာက္ပဲပိုင္တာ။ အာဇာနည္သမီးကိုယူတဲံ အဂၤလိပ္ကေတာ့
အာဇာနည္ေတြကိုပါပိုင္သလိုျဖစ္သြားတယ္ .. စဥ္းစားတက္ရင္ ဒီထက္ေတြး
လို႔ရပါတယ္။
အလင္းရွင္
No comments :
Post a Comment