မင္းတို႔ ေဖ့ဘြတ္ခ္ေပၚမွာ သူမ်ားေျပာတိုင္းမယံုနဲ႕ကြ။ တို႔က
သဒၵါသၿဂိဳဟ္တက္လာတဲ့အျပင္ က်မ္းအိပ္က်မ္းေလးႀကီးေတြကို ေဖါက္ခဲ့ဖူးလို႔
အခုလိုစာေရးေနတာပါကြာ။ အစြဲမထားရဘူးဆိုတာဘုရားေျပာတာဟု တ္တယ္။ဒါေပမယ့္ကြ မင္းတို႔ကုိ ဘုရားကထပ္ေျပာေသးတယ္။ အမ်ိဳးဘာသာသာသနာဆိုတဲ့ ေလာကီအက်ိဳးအတြက္ေတာ့အစြဲထားပါ၊ ဒါကပါရမီကုသိုလ္မို႔
ဒါနခန္းအစရွိတဲ့ ပါရမီ(၁၀)ပါးမွာ အေရးပါတယ္တဲ့။ ေလာကီကုသိုလ္ေတြနဲပါးရင္
ေလာကတိႆရဟႏၱာလို တစ္သက္လံုးပရိနိဗၺာန္စံ၀င္ခါနီး အထိကို ဆြမ္းတစ္ထပ္၀ေအာင္ဘုန္းမေပးရွာခ ဲ့ရဘူး။
ဒါသံသာရာမွာ ေလာကီကုသိုလ္ထက္ ေလာကီအကုသိုလ္ေတြမ်ားခဲ့လို႔။
ဒါ့ေၾကာင့္ေဖ့ဘြတ္ခ္သံုးရင္ ေလာကီအကုသုိလ္ေတြပါးဖို႔ စာေရြးဖတ္ၾကပါ။
ဒါ့ေၾကာင့္ အမ်ိဳးဘာသာသာသနာဆိုတဲ့ ေလာကီကုသိုလ္ေတြမ်ားမ်ားရေအာင္စ ုထားၾက ။ ေလာကီစုဘူးေလးလုပ္ထားသလိုေပါ့ေန ာ္။ အဲဒီစုဗူးထဲကို ေလာကီကုသိုလ္ေတြမ်ားမ်ားစုထားပါ ။ အခ်ိန္ေရာက္လာရင္သံုးလို႔ရတာေပါ ့။ ဒါကို နားမလည္ဘဲ မြတ္ေဒါင္းေတြလား မြတ္ကုလားေတြလားေတာ့မသိဘူး။ ျမန္မာထဲက နာမည္ႀကီးေတြလည္းပါတာပါပဲ
သူတို႔က အမ်ားသိဆိုေတာ့ ေျပာလုိက္ရင္ အမ်ားကပဲ အဟုတ္ထင္ၾကတယ္။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ပိဋကတ္အိုးထဲ ႏွစ္ၾကည့္လိုက္စမ္းပါ။ အေျဖမွန္ထြက္ပါတယ္။
အမ်ိုးသားေရးဆိုတာ ဘုရားရွင္မပယ္ခဲ့ဘူးကြ။ မင္းတို႔ၾကားဖူးတဲ့
ရတနသုတ္ပရိတ္ထဲမွာ ၊ေလာကတၳစရိယာ၊ဉာတတၳစရိယာ၊ဆိုတာ အဲဒါကို definition
ဖြင့္ၾကည့္ရင္ အမ်ိဳးေစာင့္ဥပေဒပဲဟ။ ခက္တယ္ကြာ။
အေျခခံပရိတ္ႀကီးေလးေတာင္မရၾကဘဲ ေဖ့ဘြတ္ခ္ေပၚမွာ စာႀကီးေပႀကီးေတြကို
ကူးျခေရးေနၾကတယ္။ ငါ ဒါ့ေၾကာင့္စာေရးေနတာပါ။ မင္းတို႔ေတြကို
မြတ္ေတြလားေဒါင္းေတြလားညာေနတာကိ ုငါဖတ္ေနရလို႔ပါ။
ဒါ့ေၾကာင့္ အမ်ိဳးေစာင့္တရားဆိုတာ ဉာတၳစရိယာကိုေျပာတာပါ။ ဒါကို မသိဘဲ
ဘုန္းေတာ္ႀကီးမ်ားကို ၀ိနည္းသံထုတ္ၿပီးေအာ္ေနၾကတာ။ ဆဲတာနဲ႔အတူတူပဲကါ။ ကဲကဲ
အခ်ိန္မရေတာ့ဘူး။ ဒါ့ေၾကာင့္ ေလာကီဆိုတဲ့ ဉာတၳစရိယာ(သို႔)
အမိ်ဳးေစာင့္ဥပေဒေတြကို ေထာက္ခံၾကပါ။ မင္းတို႔အတြက္ ကုသိုလ္ျဖစ္ပါတယ္။
ကန္႔ကြက္တဲ့သူေတြကေတာ့ သူ႔တို႔ရဲ႕ ကမၼကိစၥသေဘာပဲေလ။ ငါနဲ႔လည္းမဆိုင္ဘူး
မင္္းတို႔နဲ႔လည္းမဆုိင္ဘူးကြ။ ေအး တစ္ဆင့္တက္ေျပာရရင္
ေလာကုတၱရာကုသိုလ္ျဖစ္တဲ့ ရုပ္နာမ္ပညတ္ပရမၼသေဘာကိုေတာ့ အစြဲမထားပါနဲ႔
မင္းတို႔ရဲ႕ခႏၶာအိမ္ဟာ ေဇတ၀န္ေက်ာင္းထဲက သစ္မိႈက္ေလးတစ္ခုလိုသာသေဘာ
ထားလိုက္ပါတဲ့။
ငါဒီစကားကို အခ်ိန္ရရင္ ဆက္ေျပာမယ္ကြာ။ အခုေတာင္ ငါ့ကြန္ျပဴတာမွာျပေနတဲ့နာရီက ၂း၃၁ Am ေတာင္ရွိၿပီ။
မင္းတို႔ ေဖ့ဘြတ္ခ္ေပၚမွာ သူမ်ားေျပာတိုင္းမယံုနဲ႕ကြ။ တို႔က
သဒၵါသၿဂိဳဟ္တက္လာတဲ့အျပင္ က်မ္းအိပ္က်မ္းေလးႀကီးေတြကို ေဖါက္ခဲ့ဖူးလို႔
အခုလိုစာေရးေနတာပါကြာ။ အစြဲမထားရဘူးဆိုတာဘုရားေျပာတာဟု တ္တယ္။ဒါေပမယ့္ကြ မင္းတို႔ကုိ ဘုရားကထပ္ေျပာေသးတယ္။ အမ်ိဳးဘာသာသာသနာဆိုတဲ့ ေလာကီအက်ိဳးအတြက္ေတာ့အစြဲထားပါ၊ ဒါကပါရမီကုသိုလ္မို႔
ဒါနခန္းအစရွိတဲ့ ပါရမီ(၁၀)ပါးမွာ အေရးပါတယ္တဲ့။ ေလာကီကုသိုလ္ေတြနဲပါးရင္
ေလာကတိႆရဟႏၱာလို တစ္သက္လံုးပရိနိဗၺာန္စံ၀င္ခါနီး အထိကို ဆြမ္းတစ္ထပ္၀ေအာင္ဘုန္းမေပးရွာခ ဲ့ရဘူး။
ဒါသံသာရာမွာ ေလာကီကုသိုလ္ထက္ ေလာကီအကုသိုလ္ေတြမ်ားခဲ့လို႔။
ဒါ့ေၾကာင့္ေဖ့ဘြတ္ခ္သံုးရင္ ေလာကီအကုသုိလ္ေတြပါးဖို႔ စာေရြးဖတ္ၾကပါ။
ဒါ့ေၾကာင့္ အမ်ိဳးဘာသာသာသနာဆိုတဲ့ ေလာကီကုသိုလ္ေတြမ်ားမ်ားရေအာင္စ ုထားၾက ။ ေလာကီစုဘူးေလးလုပ္ထားသလိုေပါ့ေန ာ္။ အဲဒီစုဗူးထဲကို ေလာကီကုသိုလ္ေတြမ်ားမ်ားစုထားပါ ။ အခ်ိန္ေရာက္လာရင္သံုးလို႔ရတာေပါ ့။ ဒါကို နားမလည္ဘဲ မြတ္ေဒါင္းေတြလား မြတ္ကုလားေတြလားေတာ့မသိဘူး။ ျမန္မာထဲက နာမည္ႀကီးေတြလည္းပါတာပါပဲ
သူတို႔က အမ်ားသိဆိုေတာ့ ေျပာလုိက္ရင္ အမ်ားကပဲ အဟုတ္ထင္ၾကတယ္။
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ပိဋကတ္အိုးထဲ ႏွစ္ၾကည့္လိုက္စမ္းပါ။ အေျဖမွန္ထြက္ပါတယ္။
အမ်ိုးသားေရးဆိုတာ ဘုရားရွင္မပယ္ခဲ့ဘူးကြ။ မင္းတို႔ၾကားဖူးတဲ့
ရတနသုတ္ပရိတ္ထဲမွာ ၊ေလာကတၳစရိယာ၊ဉာတတၳစရိယာ၊ဆိုတာ အဲဒါကို definition
ဖြင့္ၾကည့္ရင္ အမ်ိဳးေစာင့္ဥပေဒပဲဟ။ ခက္တယ္ကြာ။
အေျခခံပရိတ္ႀကီးေလးေတာင္မရၾကဘဲ ေဖ့ဘြတ္ခ္ေပၚမွာ စာႀကီးေပႀကီးေတြကို
ကူးျခေရးေနၾကတယ္။ ငါ ဒါ့ေၾကာင့္စာေရးေနတာပါ။ မင္းတို႔ေတြကို
မြတ္ေတြလားေဒါင္းေတြလားညာေနတာကိ ုငါဖတ္ေနရလို႔ပါ။
ဒါ့ေၾကာင့္ အမ်ိဳးေစာင့္တရားဆိုတာ ဉာတၳစရိယာကိုေျပာတာပါ။ ဒါကို မသိဘဲ
ဘုန္းေတာ္ႀကီးမ်ားကို ၀ိနည္းသံထုတ္ၿပီးေအာ္ေနၾကတာ။ ဆဲတာနဲ႔အတူတူပဲကါ။ ကဲကဲ
အခ်ိန္မရေတာ့ဘူး။ ဒါ့ေၾကာင့္ ေလာကီဆိုတဲ့ ဉာတၳစရိယာ(သို႔)
အမိ်ဳးေစာင့္ဥပေဒေတြကို ေထာက္ခံၾကပါ။ မင္းတို႔အတြက္ ကုသိုလ္ျဖစ္ပါတယ္။
ကန္႔ကြက္တဲ့သူေတြကေတာ့ သူ႔တို႔ရဲ႕ ကမၼကိစၥသေဘာပဲေလ။ ငါနဲ႔လည္းမဆိုင္ဘူး
မင္္းတို႔နဲ႔လည္းမဆုိင္ဘူးကြ။ ေအး တစ္ဆင့္တက္ေျပာရရင္
ေလာကုတၱရာကုသိုလ္ျဖစ္တဲ့ ရုပ္နာမ္ပညတ္ပရမၼသေဘာကိုေတာ့ အစြဲမထားပါနဲ႔
မင္းတို႔ရဲ႕ခႏၶာအိမ္ဟာ ေဇတ၀န္ေက်ာင္းထဲက သစ္မိႈက္ေလးတစ္ခုလိုသာသေဘာ
ထားလိုက္ပါတဲ့။
ငါဒီစကားကို အခ်ိန္ရရင္ ဆက္ေျပာမယ္ကြာ။ အခုေတာင္ ငါ့ကြန္ျပဴတာမွာျပေနတဲ့နာရီက ၂း၃၁ Am ေတာင္ရွိၿပီ။
ငါဒီစကားကို အခ်ိန္ရရင္ ဆက္ေျပာမယ္ကြာ။ အခုေတာင္ ငါ့ကြန္ျပဴတာမွာျပေနတဲ့နာရီက ၂း၃၁ Am ေတာင္ရွိၿပီ။
No comments :
Post a Comment