လူဝတ္လဲရျခင္းအေၾကာင္း ကုိယ္တုိင္ဖြင့္ဟခ်က္)
သူတစ္ပါးကို မၾကည္ညိဳရင္ ကုသိုလ္မရ႐ုံသာရိွမယ္။ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္
မၾကည္ညိဳရင္ အပါယ္က်တတ္တယ္။
အေၾကာင္းကား ...
သူတစ္ပါးကို လိမ္ညာ၍ရေသာ္လည္း မိမိကိုယ္မိမိလိမ္ညာ၍မရေ
သာေၾကာင့္တည္း။ႏွလံုးသားကလာတ့ဲ ဒႆနပါ ကိုယ္တိုင္မက်င့္ဘဲန႔ဲ
စာအုပ္ေတြ ဘယ္ေလာက္ဖတ္ဖတ္ ဒီလိုဒႆနမ်ဳိး ထြက္မလာႏိုင္ဘူးဆိုတာ
ပညာရိွသူေတာ္ေကာင္းတိုင္း သိႏိုင္ပါတယ္။
ယခု လူ႔ဘဝေရာက္တ့ဲထိ ကိုယ္ကိုယ္ကိုယ္ ၾကည္ညိဳလ်က္ပါ။
ဓမၼကထိကဘဝက ေရာက္တ့ဲအရပ္မွာရတ့ဲအလွဴေငြေတြကို
ခ်က္ခ်င္းျပန္လွဴခ့ဲတာေတြကို တကယ္လိုအပ္လို႔ အလွဴခံတ့ဲ
ရဟန္းရွင္လူေတြအသိပါ။ေအာင္ျမင္ေနတ့ဲ ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုအတြင္း
လွဴခ့ဲတ့ဲအလွဴေငြေတြကို ျပန္တြက္ၾကည့္ရင္ သိန္းေပါင္းႏွစ္ေသာင္း
အထက္မွာရိွတာေၾကာင့္ ေတြးၾကည့္တိုင္း ပီတိျဖစ္ရပါတယ္။
ရဟန္းဘဝကရခ့ဲတ့ဲ ဝတၴဳေငြေၾကးေတြကို လူ႔ဘဝထိယူၿပီး
မသုံးသင့္ဘူးလို႔ ယူဆတယ္။ ဒါေၾကာင့္ လူဝတ္လဲခ်ိန္မွာလည္း
ဘာမွမက်န္ေအာင္ ခြဲေဝလွဴဒါန္းပစ္တာပါ။ ေက်ာင္းကန္ေတြကိုလည္း
ဝိနည္းန႔ဲအညီ ဦးစီးအုပ္ခ်ဳပ္ႏိုင္တ့ဲသံဃာေတြကို လႊဲအပ္လွဴဒါန္းခ့ဲတယ္။
ရိပ္သာငါးခုမွာရိွတ့ဲ အေဆာက္အအံုႀကီးႀကီးတိုင္းဟာ ဓမၼပူဇာေငြအမ်ားစုန႔ဲ
ေဆာက္လုပ္ခ့ဲရတာပါ။ တစ္ဦးတည္းအလွဴရွင္ မရိွခ့ဲပါဘူး။
သည္ၾကားထဲက တရားေဟာနားတ့ဲအခါ ႏြမ္းပါးသူမ်ားအတြက္
ပညာေရးန႔ဲက်န္းမာေရးမွာ ဆက္ေထာက္ပ့ံႏိုင္ေအာင္ ေဖာင္ေဒးရွင္းအတြက္
သိန္းေထာင့္ငါးရာကို အစိုးရဘဏ္မွာ အပ္ေပးထားပါတယ္။
ျမန္မာျပည္ကႏြမ္းပါးသူ ရဟန္းရွင္လူမ်ားကို ယခုထက္မက လွဴခ်င္၊
ကူညီခ်င္ပါတယ္။ က်န္းမာေရးမေကာင္းတ့ဲအတြက္ရယ္၊ဝိနည္းျပစ္
လြတ္ဖို႔အတြက္ရယ္၊ အဲဒီကူညီခ်င္တ့ဲ ရည္ရြယ္ခ်က္ႀကီး
ေအာင္ျမင္ဖို႔အတြက္ရယ္ဟာ လူဝတ္လဲရျခင္းရဲ႕ အဓိကအေၾကာင္းေတြပါ။
ႏွစ္သုံးဆယ္ေက်ာ္ ႀကိဳးစားအားထုတ္ခ့ဲရတ့ဲ ရဟန္းဘဝန႔ဲ ေအာင္ျမင္မႈေတြကို
စြန္႔ရတ့ဲအတြက္ ကာယကံရွင္က ေဘးကလူေတြထက္ ပိုခံစားရပါတယ္။
အရင္းကအရမ္းမ်ားပါတယ္။ အရင္းမ်ားရင္ အျမတ္မ်ားရတာဟာလည္း
သဘာဝပါ။ ရလာတ့ဲအျမတ္ဟာလည္း အမ်ားအက်ိဳးအတြက္ အဓိကပါ။
ပုံမွန္အတိုင္း ေနသြားမယ္ဆိုရင္ ေအာင္ျမင္ေနပါၿပီ။ ျပည့္စုံေနပါၿပီ။
ဒီေအာင္ျမင္မႈေတြ ျပည့္စုံမႈေတြကိုစြန္႔ၿပီး သာမန္လူတစ္ေယာက္အျဖစ္
ခံယူလိုက္ၿပီဆိုကတည္းက ႀကီးမားတ့ဲရည္ရြယ္ခ်က္ႀကီးတစ္ခုရိွေနၿပီဆိုတာ
စဥ္းစားတတ္တ့ဲသူတိုင္း သိႏိုင္ပါတယ္။ဒီရည္ရြယ္ခ်က္ႀကီး ေအာင္ျမင္ဖို႔အတြက္
အကူအညီေပးသူ လက္တြဲေခၚသူမ်ားကိုလည္း လက္ခံသင့္ရင္ လက္ခံရမွာပါ။
ရည္ရြယ္ခ်က္ႀကီး ေအာင္ျမင္မႈလမ္းေၾကာင္းေပၚ စေရာက္ၿပီဆိုတာန႔ဲ
အားလံုးကို အသိေပးပါ႔မယ္။
မာနခ်ၿပီး ရည္ရြယ္ခ်က္ႀကီးႀကီးထားဖို႔ မင္းကြန္းတိပိဋကဆရာေတာ္က
ၾသဝါဒေပး ဖူးပါတယ္။ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ သိပ္ေအာင္ျမင္ေနၿပီလို႔ထင္လာရင္
ကိုယ့္ထက္ေအာင္ျမင္ေနတ့ဲသူေတြကို ေမာ့ၾကည့္လိုက္
ကိုယ္ဘာမွမဟုတ္ေသးဘူးဆိုတာ သိလာလိမ့္မယ္တ့ဲ။
ေမတၱာရွင္ေရႊျပည္သာဆိုတာ ကမၻာ့အဆင့္နဲ႔ ယွဥ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့
ဘာမွမဟုတ္ေသးပါဘူး။စာေရးတ့ဲအဆင့္၊ လွဴဒါန္းတ့ဲအဆင့္ေတြဟာ
ဘာမွ မေျပာပေလာက္ေသးပါဘူး။ သူတစ္ပါးလွဴတာ လက္ျဖန္႔ခံၿပီး
တစ္ဆင့္ျပန္လွဴတ့ဲ အဆင့္ေလာက္ပဲ ရိွတာပါ။အခ်ိန္ေပးပါ။
ေဝဖန္တာ၊ အျပစ္တင္တာ မေစာေစခ်င္ပါ။တစ္ခ်ိန္မွာ ေမတၱာရွင္ေရႊျပည္သာဟာ
ေအာင္ျမင္မႈအသီးအပြင့္ေတြ ေပြ႕ပိုက္ၿပီး၊ ျမန္မာျပည္က ႏြမ္းပါးသူ ရဟန္းရွင္လူေတြ
ရင္ခြင္ထဲအေရာက္ ျပန္လာမယ္ဆိုတာ ႏွလံုးသားနဲ႔ ယုံၾကည္ေပးၾကပါ။
ပရဝဇၨာႏု ပႆိႆ၊
နိစၥံဥဇၩာန သညိေနာ။
အာသဝါ တႆ ဝၯႏၲိ၊
အာရာေသာ အာသဝကၡယာ။ (ဓမၼပဒ)
သူတစ္ပါးအျပစ္ကို အဖန္ဖန္ျမင္တတ္ၿပီး
အၿမဲတမ္း သူတစ္ပါးအား က့ဲရဲ႕႐ႈတ္ခ်ေန ေသာသူသည္
အာသေဝါတရား(ကိေလသာမ်ား) တိုးပြား၏။
အာသေဝါတရားကုန္ရာ နိဗၺာန္မွေဝး၏။
(မေရာက္ႏိုင္)။
သူတစ္ပါးမေကာင္းကြက္ကိုရွာၾကည့္လွၽင္
အကုသိုလ္လည္းျဖစ္သည္
စိတ္လည္းဆင္းရဲသည္
အ႐ုပ္လည္းဆိုးသည္
စီးပြားလည္းပ်က္သည္
အပါယ္သို႔လည္းက်သည္။
သူတစ္ပါး၏ေကာင္းကြက္ကိုရွာၾကည့္လွ်င္
ကုသိုလ္လည္းျဖစ္သည္
စိတ္လည္းခ်မ္းသာသည္
႐ုပ္လည္းလွသည္
စီးပြားလည္းတက္သည္
နိဗၺာန္သို႔လည္းေရာက္သည္။
သူတစ္ပါး၏အျပစ္ကို
ေတြးခ်ိန္၊ ေရးခ်ိန္၊ ေျပာခ်ိန္မ်ားသည္
အလကားရျခင္းမဟုတ္။
မိမိကုသိုလ္ရမည့္အခ်ိန္မ်ားကို
အကုသိုလ္ႏွင့္လဲေပးရျခင္းျဖစ္သည္။
အင္တာနက္သည္လူ႔ဘဝႏွင့္တူသည္
လူ႔ဘဝသည္ကုသိုလ္အတြက္အသံုးခ်ၿပီး
နိဗၺာန္သို႔သြားႏိုင္သက့ဲသို႔
အကုသိုလ္အတြက္အသုံးခ်ၿပီး
အပါယ္သို႔လည္းသြားႏိုင္သည္။
ထို႔အတူအင္တာနက္သည္လည္း
ကုသိုလ္အတြက္အသံုးခ်ၿပီး
နိဗၺာန္သို႔သြားႏိုင္သက့ဲသို႔၊
အကုသိုလ္အတြက္အသုံးခ်ၿပီး
အပါယ္သို႔လည္းသြားႏိုင္သည္။
*********
ေမတၱာရွင္(ေရႊျပည္သာ)
ေမတၱာရွင္ဆရာေတာ္ဦးဇဝနသည္ ၿပီးခဲ့သည့္ ၂ဝ၁၃ခုႏွစ္တြင္
လည္ေခ်ာင္းနာသည့္ေရာဂါေၾကာင့္ ဆရာဝန္က အနားယူရန္ၫႊန္ၾကားထားေသာ္လည္း
တရားပြဲမ်ားကို ဆက္လက္ေဟာ ၾကားခဲ့ေသာေၾကာင့္ ၂ဝ၁၄ခုႏွစ္ထဲတြင္ အေျခအေနဆိုးကာ လည္ေခ်ာင္းမွေသြးပါခဲ့သည္အထိျဖစ္ခဲ့ေၾကာင္း ဆရာေတာ္၏ကပိၸယေက်ာင္းသားဦးစိုးတင့္က ရန္ကုန္တိုင္းမ္သို႔ေျပာသည္။
ယခု အခါ တရားပြဲမ်ားကိုဖ်က္သိမ္းၿပီး အင္ဒိုနီးရွား၊ စင္ကာပူ၊ အေမရိကန္စေသာ ႏိုင္ငံျခားတိုင္းျပည္မ်ားတြင္ သြားေရာက္အနားယူရာ ႐ုတ္တရက္ ေခ်ာ္လဲၿပီး
ခါး႐ိုးအက္သြားေသာေၾကာင့္ ဒကာ၊ ဒကာမမ်ား၏ ကာလရွည္ျပဳစုမႈကိုခံယူရမည္ျဖစ္သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ရဟန္းေတာ္ဝိနည္းႏွင့္အညီျဖစ္ေစရန္ လူဝတ္လဲလိုက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ဦးစိုးတင့္က
ရွင္းျပသည္။ ဆရာေတာ္၏ကိုယ္တိုင္ဖြင့္ဟဝန္ခံခ်က္ကိုလည္း ၄င္း ထံမွ ခြင့္ျပဳခ်က္ရယူကာ မိမိတို႔ရန္ကုန္တိုင္းမ္ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။
( ရန္ကုန္တုိင္းမ္ ဂ်ာနယ္ အတဲြ (၁၀) အမွတ္ (၂၆))
အလင္းရွင္
မၾကည္ညိဳရင္ အပါယ္က်တတ္တယ္။
အေၾကာင္းကား ...
သူတစ္ပါးကို လိမ္ညာ၍ရေသာ္လည္း မိမိကိုယ္မိမိလိမ္ညာ၍မရေ
သာေၾကာင့္တည္း။ႏွလံုးသားကလာတ့ဲ ဒႆနပါ ကိုယ္တိုင္မက်င့္ဘဲန႔ဲ
စာအုပ္ေတြ ဘယ္ေလာက္ဖတ္ဖတ္ ဒီလိုဒႆနမ်ဳိး ထြက္မလာႏိုင္ဘူးဆိုတာ
ပညာရိွသူေတာ္ေကာင္းတိုင္း သိႏိုင္ပါတယ္။
ယခု လူ႔ဘဝေရာက္တ့ဲထိ ကိုယ္ကိုယ္ကိုယ္ ၾကည္ညိဳလ်က္ပါ။
ဓမၼကထိကဘဝက ေရာက္တ့ဲအရပ္မွာရတ့ဲအလွဴေငြေတြကို
ခ်က္ခ်င္းျပန္လွဴခ့ဲတာေတြကို တကယ္လိုအပ္လို႔ အလွဴခံတ့ဲ
ရဟန္းရွင္လူေတြအသိပါ။ေအာင္ျမင္ေနတ့ဲ ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခုအတြင္း
လွဴခ့ဲတ့ဲအလွဴေငြေတြကို ျပန္တြက္ၾကည့္ရင္ သိန္းေပါင္းႏွစ္ေသာင္း
အထက္မွာရိွတာေၾကာင့္ ေတြးၾကည့္တိုင္း ပီတိျဖစ္ရပါတယ္။
ရဟန္းဘဝကရခ့ဲတ့ဲ ဝတၴဳေငြေၾကးေတြကို လူ႔ဘဝထိယူၿပီး
မသုံးသင့္ဘူးလို႔ ယူဆတယ္။ ဒါေၾကာင့္ လူဝတ္လဲခ်ိန္မွာလည္း
ဘာမွမက်န္ေအာင္ ခြဲေဝလွဴဒါန္းပစ္တာပါ။ ေက်ာင္းကန္ေတြကိုလည္း
ဝိနည္းန႔ဲအညီ ဦးစီးအုပ္ခ်ဳပ္ႏိုင္တ့ဲသံဃာေတြကို လႊဲအပ္လွဴဒါန္းခ့ဲတယ္။
ရိပ္သာငါးခုမွာရိွတ့ဲ အေဆာက္အအံုႀကီးႀကီးတိုင္းဟာ ဓမၼပူဇာေငြအမ်ားစုန႔ဲ
ေဆာက္လုပ္ခ့ဲရတာပါ။ တစ္ဦးတည္းအလွဴရွင္ မရိွခ့ဲပါဘူး။
သည္ၾကားထဲက တရားေဟာနားတ့ဲအခါ ႏြမ္းပါးသူမ်ားအတြက္
ပညာေရးန႔ဲက်န္းမာေရးမွာ ဆက္ေထာက္ပ့ံႏိုင္ေအာင္ ေဖာင္ေဒးရွင္းအတြက္
သိန္းေထာင့္ငါးရာကို အစိုးရဘဏ္မွာ အပ္ေပးထားပါတယ္။
ျမန္မာျပည္ကႏြမ္းပါးသူ ရဟန္းရွင္လူမ်ားကို ယခုထက္မက လွဴခ်င္၊
ကူညီခ်င္ပါတယ္။ က်န္းမာေရးမေကာင္းတ့ဲအတြက္ရယ္၊ဝိနည္းျပစ္
လြတ္ဖို႔အတြက္ရယ္၊ အဲဒီကူညီခ်င္တ့ဲ ရည္ရြယ္ခ်က္ႀကီး
ေအာင္ျမင္ဖို႔အတြက္ရယ္ဟာ လူဝတ္လဲရျခင္းရဲ႕ အဓိကအေၾကာင္းေတြပါ။
ႏွစ္သုံးဆယ္ေက်ာ္ ႀကိဳးစားအားထုတ္ခ့ဲရတ့ဲ ရဟန္းဘဝန႔ဲ ေအာင္ျမင္မႈေတြကို
စြန္႔ရတ့ဲအတြက္ ကာယကံရွင္က ေဘးကလူေတြထက္ ပိုခံစားရပါတယ္။
အရင္းကအရမ္းမ်ားပါတယ္။ အရင္းမ်ားရင္ အျမတ္မ်ားရတာဟာလည္း
သဘာဝပါ။ ရလာတ့ဲအျမတ္ဟာလည္း အမ်ားအက်ိဳးအတြက္ အဓိကပါ။
ပုံမွန္အတိုင္း ေနသြားမယ္ဆိုရင္ ေအာင္ျမင္ေနပါၿပီ။ ျပည့္စုံေနပါၿပီ။
ဒီေအာင္ျမင္မႈေတြ ျပည့္စုံမႈေတြကိုစြန္႔ၿပီး သာမန္လူတစ္ေယာက္အျဖစ္
ခံယူလိုက္ၿပီဆိုကတည္းက ႀကီးမားတ့ဲရည္ရြယ္ခ်က္ႀကီးတစ္ခုရိွေနၿပီဆိုတာ
စဥ္းစားတတ္တ့ဲသူတိုင္း သိႏိုင္ပါတယ္။ဒီရည္ရြယ္ခ်က္ႀကီး ေအာင္ျမင္ဖို႔အတြက္
အကူအညီေပးသူ လက္တြဲေခၚသူမ်ားကိုလည္း လက္ခံသင့္ရင္ လက္ခံရမွာပါ။
ရည္ရြယ္ခ်က္ႀကီး ေအာင္ျမင္မႈလမ္းေၾကာင္းေပၚ စေရာက္ၿပီဆိုတာန႔ဲ
အားလံုးကို အသိေပးပါ႔မယ္။
မာနခ်ၿပီး ရည္ရြယ္ခ်က္ႀကီးႀကီးထားဖို႔ မင္းကြန္းတိပိဋကဆရာေတာ္က
ၾသဝါဒေပး ဖူးပါတယ္။ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ သိပ္ေအာင္ျမင္ေနၿပီလို႔ထင္လာရင္
ကိုယ့္ထက္ေအာင္ျမင္ေနတ့ဲသူေတြကို ေမာ့ၾကည့္လိုက္
ကိုယ္ဘာမွမဟုတ္ေသးဘူးဆိုတာ သိလာလိမ့္မယ္တ့ဲ။
ေမတၱာရွင္ေရႊျပည္သာဆိုတာ ကမၻာ့အဆင့္နဲ႔ ယွဥ္ၾကည့္လိုက္ေတာ့
ဘာမွမဟုတ္ေသးပါဘူး။စာေရးတ့ဲအဆင့္၊ လွဴဒါန္းတ့ဲအဆင့္ေတြဟာ
ဘာမွ မေျပာပေလာက္ေသးပါဘူး။ သူတစ္ပါးလွဴတာ လက္ျဖန္႔ခံၿပီး
တစ္ဆင့္ျပန္လွဴတ့ဲ အဆင့္ေလာက္ပဲ ရိွတာပါ။အခ်ိန္ေပးပါ။
ေဝဖန္တာ၊ အျပစ္တင္တာ မေစာေစခ်င္ပါ။တစ္ခ်ိန္မွာ ေမတၱာရွင္ေရႊျပည္သာဟာ
ေအာင္ျမင္မႈအသီးအပြင့္ေတြ ေပြ႕ပိုက္ၿပီး၊ ျမန္မာျပည္က ႏြမ္းပါးသူ ရဟန္းရွင္လူေတြ
ရင္ခြင္ထဲအေရာက္ ျပန္လာမယ္ဆိုတာ ႏွလံုးသားနဲ႔ ယုံၾကည္ေပးၾကပါ။
ပရဝဇၨာႏု ပႆိႆ၊
နိစၥံဥဇၩာန သညိေနာ။
အာသဝါ တႆ ဝၯႏၲိ၊
အာရာေသာ အာသဝကၡယာ။ (ဓမၼပဒ)
သူတစ္ပါးအျပစ္ကို အဖန္ဖန္ျမင္တတ္ၿပီး
အၿမဲတမ္း သူတစ္ပါးအား က့ဲရဲ႕႐ႈတ္ခ်ေန ေသာသူသည္
အာသေဝါတရား(ကိေလသာမ်ား) တိုးပြား၏။
အာသေဝါတရားကုန္ရာ နိဗၺာန္မွေဝး၏။
(မေရာက္ႏိုင္)။
သူတစ္ပါးမေကာင္းကြက္ကိုရွာၾကည့္လွၽင္
အကုသိုလ္လည္းျဖစ္သည္
စိတ္လည္းဆင္းရဲသည္
အ႐ုပ္လည္းဆိုးသည္
စီးပြားလည္းပ်က္သည္
အပါယ္သို႔လည္းက်သည္။
သူတစ္ပါး၏ေကာင္းကြက္ကိုရွာၾကည့္လွ်င္
ကုသိုလ္လည္းျဖစ္သည္
စိတ္လည္းခ်မ္းသာသည္
႐ုပ္လည္းလွသည္
စီးပြားလည္းတက္သည္
နိဗၺာန္သို႔လည္းေရာက္သည္။
သူတစ္ပါး၏အျပစ္ကို
ေတြးခ်ိန္၊ ေရးခ်ိန္၊ ေျပာခ်ိန္မ်ားသည္
အလကားရျခင္းမဟုတ္။
မိမိကုသိုလ္ရမည့္အခ်ိန္မ်ားကို
အကုသိုလ္ႏွင့္လဲေပးရျခင္းျဖစ္သည္။
အင္တာနက္သည္လူ႔ဘဝႏွင့္တူသည္
လူ႔ဘဝသည္ကုသိုလ္အတြက္အသံုးခ်ၿပီး
နိဗၺာန္သို႔သြားႏိုင္သက့ဲသို႔
အကုသိုလ္အတြက္အသုံးခ်ၿပီး
အပါယ္သို႔လည္းသြားႏိုင္သည္။
ထို႔အတူအင္တာနက္သည္လည္း
ကုသိုလ္အတြက္အသံုးခ်ၿပီး
နိဗၺာန္သို႔သြားႏိုင္သက့ဲသို႔၊
အကုသိုလ္အတြက္အသုံးခ်ၿပီး
အပါယ္သို႔လည္းသြားႏိုင္သည္။
*********
ေမတၱာရွင္(ေရႊျပည္သာ)
ေမတၱာရွင္ဆရာေတာ္ဦးဇဝနသည္ ၿပီးခဲ့သည့္ ၂ဝ၁၃ခုႏွစ္တြင္
လည္ေခ်ာင္းနာသည့္ေရာဂါေၾကာင့္ ဆရာဝန္က အနားယူရန္ၫႊန္ၾကားထားေသာ္လည္း
တရားပြဲမ်ားကို ဆက္လက္ေဟာ ၾကားခဲ့ေသာေၾကာင့္ ၂ဝ၁၄ခုႏွစ္ထဲတြင္ အေျခအေနဆိုးကာ လည္ေခ်ာင္းမွေသြးပါခဲ့သည္အထိျဖစ္ခဲ့ေၾကာင္း ဆရာေတာ္၏ကပိၸယေက်ာင္းသားဦးစိုးတင့္က ရန္ကုန္တိုင္းမ္သို႔ေျပာသည္။
ယခု အခါ တရားပြဲမ်ားကိုဖ်က္သိမ္းၿပီး အင္ဒိုနီးရွား၊ စင္ကာပူ၊ အေမရိကန္စေသာ ႏိုင္ငံျခားတိုင္းျပည္မ်ားတြင္ သြားေရာက္အနားယူရာ ႐ုတ္တရက္ ေခ်ာ္လဲၿပီး
ခါး႐ိုးအက္သြားေသာေၾကာင့္ ဒကာ၊ ဒကာမမ်ား၏ ကာလရွည္ျပဳစုမႈကိုခံယူရမည္ျဖစ္သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ရဟန္းေတာ္ဝိနည္းႏွင့္အညီျဖစ္ေစရန္ လူဝတ္လဲလိုက္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ဦးစိုးတင့္က
ရွင္းျပသည္။ ဆရာေတာ္၏ကိုယ္တိုင္ဖြင့္ဟဝန္ခံခ်က္ကိုလည္း ၄င္း ထံမွ ခြင့္ျပဳခ်က္ရယူကာ မိမိတို႔ရန္ကုန္တိုင္းမ္ဂ်ာနယ္တြင္ ေဖာ္ျပေပးထားပါသည္။
( ရန္ကုန္တုိင္းမ္ ဂ်ာနယ္ အတဲြ (၁၀) အမွတ္ (၂၆))
အလင္းရွင္
No comments :
Post a Comment