ပူးတြဲဓာတ္ပံုပါ ကြန္မန္ေတြရဲ႕ အလြဲအမွားမ်ားကို တစ္ခုျခင္း
စီလိုတိုရွင္းေျပာျပသြားပါတယ္။ Aung Ko Myint ရဲ႕ကြန္ မန္႔မွာ
နီတိဆရာက တတိယအရြယ္ေရာက္ေန တဲ့အမ်ိဳးသမီးေတြကို
ဆိုလိုဟန္မတူပါဘူးဗ်ာ၊ စဥ္းစားၾကည့္ပါ။ လို႔ဆိုထား သလို
Kyaw Kyawlinzaw ညံ့ဖ်င္းတဲ့စ ကားလံုးေတြ ကိုအလင္းရွင္
လို႔သတ္မွတ္ ရမွာလား . . စသည္ျဖင့္ ျပစ္တင္း စကားဆိုထားပါတယ္။
အထက္ပါထိုcommentသမားႏွစ္ေယာက္ရဲ႕စကားတို႔တြင္AungKoMyint
ရဲစကားကို ေရးလိုက္တာနဲ႔တင္က်န္commentကိုပါ ေျခပၿပီးသားျဖစ္
သြားမွာမိုAungKoMyintရဲစကားကုိခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာၾကရ ေအာင္ . . ။
နီတိဆရာဆိုသည္မွာ ပိဋကတ္ကိုထံုးလိုေခ်ေရလိုေႏွာက္ၿပီးမွ လုိတိုရွင္း
စကားလက္ေဆာင္မ်ားကို ခ်ျပေပးခဲ့တဲ့သူမို႔ ထိုထို ေသာနီတိဆရာမ်ားရဲ႕
စကားကို ထပ္မံစဥ္းစားလိုေသာ Aung Ko Myint ရဲ႕ အေတြးကို ရြံရွာမိပါတယ္။
နီတိဆရာမ်ားရဲစကားရပ္တိုင္းဟာအမွန္ဟုမဆိုသာေသာ္လည္းပါဠိေတာ္မ်ားမွ
ထူးျခားဆန္းသစ္သာအေတြးအၾကံ မ်ားကို ေႏွာင္းလူတို႔အတြက္ သင္ခန္းစာတစ္
ရပ္ျဖစ္ေစရန္ အမွာအထားရွိခဲ့ေသာ ဂါထာ၀ါက်စကားလံုးမ်ားသည္ကား
လံုး၀ဥႆံုပင္ အမွန္ျဖစ္ ေခ်သည္ကို Aung Ko Myint တို႔ကို သိေစခ်င္သည္။
စရဏနီတိႏွင့္ ေပါရာဏကထာအစရွိေသာ ေရွးေဟာင္းစကားမ်ားကို
မဆိုထားပါနဲ႔ဦး . . ျမန္မာ ႏိုင္ငံတြင္ထင္ေပၚ ေက်ာ္ၾကားလူႀကိဳက္မ်ားခဲ့သည့္
စီလိုတိုရွင္းေျပာျပသြားပါတယ္။ Aung Ko Myint ရဲ႕ကြန္ မန္႔မွာ
နီတိဆရာက တတိယအရြယ္ေရာက္ေန တဲ့အမ်ိဳးသမီးေတြကို
ဆိုလိုဟန္မတူပါဘူးဗ်ာ၊ စဥ္းစားၾကည့္ပါ။ လို႔ဆိုထား သလို
Kyaw Kyawlinzaw ညံ့ဖ်င္းတဲ့စ ကားလံုးေတြ ကိုအလင္းရွင္
လို႔သတ္မွတ္ ရမွာလား . . စသည္ျဖင့္ ျပစ္တင္း စကားဆိုထားပါတယ္။
အထက္ပါထိုcommentသမားႏွစ္ေယာက္ရဲ႕စကားတို႔တြင္AungKoMyint
ရဲစကားကို ေရးလိုက္တာနဲ႔တင္က်န္commentကိုပါ ေျခပၿပီးသားျဖစ္
သြားမွာမိုAungKoMyintရဲစကားကုိခြဲျခမ္းစိတ္ျဖာၾကရ ေအာင္ . . ။
နီတိဆရာဆိုသည္မွာ ပိဋကတ္ကိုထံုးလိုေခ်ေရလိုေႏွာက္ၿပီးမွ လုိတိုရွင္း
စကားလက္ေဆာင္မ်ားကို ခ်ျပေပးခဲ့တဲ့သူမို႔ ထိုထို ေသာနီတိဆရာမ်ားရဲ႕
စကားကို ထပ္မံစဥ္းစားလိုေသာ Aung Ko Myint ရဲ႕ အေတြးကို ရြံရွာမိပါတယ္။
နီတိဆရာမ်ားရဲစကားရပ္တိုင္းဟာအမွန္ဟုမဆိုသာေသာ္လည္းပါဠိေတာ္မ်ားမွ
ထူးျခားဆန္းသစ္သာအေတြးအၾကံ မ်ားကို ေႏွာင္းလူတို႔အတြက္ သင္ခန္းစာတစ္
ရပ္ျဖစ္ေစရန္ အမွာအထားရွိခဲ့ေသာ ဂါထာ၀ါက်စကားလံုးမ်ားသည္ကား
လံုး၀ဥႆံုပင္ အမွန္ျဖစ္ ေခ်သည္ကို Aung Ko Myint တို႔ကို သိေစခ်င္သည္။
စရဏနီတိႏွင့္ ေပါရာဏကထာအစရွိေသာ ေရွးေဟာင္းစကားမ်ားကို
မဆိုထားပါနဲ႔ဦး . . ျမန္မာ ႏိုင္ငံတြင္ထင္ေပၚ ေက်ာ္ၾကားလူႀကိဳက္မ်ားခဲ့သည့္
စာေရးဆရာႀကီးေရႊဥေဒါင္း
သည္ပင္ဗုဒၶျမတ္စြာ၏ပါဠိေတာ္မ်ားမွ ဘ၀သင္
ခန္းစားမ်ားကိုအမွတ္မထင္သူ႔ရဲ႕ကိုယ္တုိင္ေရး၀တၳဳစာအုပ္မ်ားတြင္
ဇာတ္ကြက္ဆင္ကာ ပရိတ္သတ္အား ဓမၼရသအျဖစ္ေ၀ငွခဲ့သည္ကို
ဇာတ္ကြက္ဆင္ကာ ပရိတ္သတ္အား ဓမၼရသအျဖစ္ေ၀ငွခဲ့သည္ကို
ဘုရားေဟာမႏွံ႕စပ္ေသာသူမ်ားအတြက္ အေၾကာင္းအက်ိဳး မဲ့စကား
မ်ားျဖစ္ေနတက္သည္ကို စာမဖတ္လို႔ စာငတ္ေန သူမ်ား အတြက္
သနားစရာ ပင္ျဖစ္သည္။
အလင္းရွင္ရဲ႕ ငယ္ဆရာသည္ အလြန္ပင္စာေပ၀ါသနာ ပါလိုက္စားသူျဖစ္သလို
မ်ားျဖစ္ေနတက္သည္ကို စာမဖတ္လို႔ စာငတ္ေန သူမ်ား အတြက္
သနားစရာ ပင္ျဖစ္သည္။
အလင္းရွင္ရဲ႕ ငယ္ဆရာသည္ အလြန္ပင္စာေပ၀ါသနာ ပါလိုက္စားသူျဖစ္သလို
ပန္ခ်ီပညာကိုလည္းကၽြမ္း က်င္သူျဖစ္ သည္ . ။ သူကတစ္ေန႔ေသာအခါတြင္
စာေရးဆရာေရႊဥေဒါင္း ေရးတဲ့ (ေထာင္မင္းသားႀကီး ဦးဖိုးေထာ္) ဆိုတဲ့ ၀တၳဳကို
အလင္းရွင္အားဖတ္ခုိင္းဖူးတယ္။ ဘာ့ေၾကာင့္လည္းဆိုေတာ့ ေရႊဥေဒါင္းရဲ႕
စကားလံုးတစ္လံုးကိုႀကိဳက္လို႔တဲ့။
(ကမၻာေျမႀကီးကိုတစ္သားတည္းညီေအာင္ညိွလို႔မရဘူး) . . .
အဲဒီစကားကိုႀကိဳက္လို႔တဲ့့။ တကယ္ေတာ့အဲဒီစကားဟာ ေရႊဥ ေဒါင္းရဲ႕
စကားမဟုတ္ ဘုရားေဟာစကား ျဖစ္သည္ကို ေနာက္ မွသိရ၏။ ဒါ့ေၾကာင့္ စာေတြေစ့ငွေအာင္မဖတ္ႏိုင္ ေသးတဲ့ သူအတြက္ေတာ့ အရာအားလံုးဟာ
ထိုသူအတြက္ ေတာ့ ဘာမွ ဘ၀အဓိပၸါယ္ရသ ေပၚလြင္လာမွာမဟုတ္သလို
(ကမၻာေျမႀကီးကိုတစ္သားတည္းညီေအာင္ညိွလို႔မရဘူး) . . .
အဲဒီစကားကိုႀကိဳက္လို႔တဲ့့။ တကယ္ေတာ့အဲဒီစကားဟာ ေရႊဥ ေဒါင္းရဲ႕
စကားမဟုတ္ ဘုရားေဟာစကား ျဖစ္သည္ကို ေနာက္ မွသိရ၏။ ဒါ့ေၾကာင့္ စာေတြေစ့ငွေအာင္မဖတ္ႏိုင္ ေသးတဲ့ သူအတြက္ေတာ့ အရာအားလံုးဟာ
ထိုသူအတြက္ ေတာ့ ဘာမွ ဘ၀အဓိပၸါယ္ရသ ေပၚလြင္လာမွာမဟုတ္သလို
အလင္းရွင္ရဲ႕စကားရပ္တိုင္းရဲ႕ ဆုိလိုရင္းကိုလည္း နားလည္မည္မဟုတ္ . . ။
အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ . . ေခြးသည္ဆီဦးေထာပတ္ကိုႀကိဳက္ေသာ္လည္း
ေခ်းကိုေတြ႕လွ်င္ေတာ့ စားခ်င္ေနေသး သည့္ ၀ိဉာဏ္စိတ္ကို အလင္းရွင္မဆို
အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ . . ေခြးသည္ဆီဦးေထာပတ္ကိုႀကိဳက္ေသာ္လည္း
ေခ်းကိုေတြ႕လွ်င္ေတာ့ စားခ်င္ေနေသး သည့္ ၀ိဉာဏ္စိတ္ကို အလင္းရွင္မဆို
ထားႏွင့္သိၾကားေတာင္ မရသာေခ် . . ။
အလင္းရွင္
အလင္းရွင္
No comments :
Post a Comment