ေနစဥ္ . ..
စာအုပ္နဲ႔မ်က္ႏွာ . . ခြာခ်လို႔မရတဲ့အျပင္
အြန္းလိုင္းေပၚမွာေတြ႕ရတဲ့ ဣ႒ာရံု အနိ႒ာရံုေတြဟာ
ဆြဲျဖဳတ္လို႔မရတဲ့ ႏွစ္တစ္ရာျပကၡလို . . . .။
ႏိုင္လြန္ကတၱရာ
စာမ်က္ႏွာေပၚက အသစ္စက္စက္ -
ေျခသလံုးေပါင္တံသြယ္သြယ္ေတြနဲ႔ ခႏၶာေဗဒေခါက္ခ်ိဳးညီဆ႒ဂံေတြ . .
ပလက္ေဖါင္းနေဘးက -
ညစ္ေၾကးထပ္ထပ္ ႏို႔ဘလပ္ကို တြဲခိုဆဲြႀကံဳလွီေနတဲ့ ခေလးတစ္သိုက္ေတြ . . .
ဂ်ာနယ္တစ္ရြက္ကိုလွန္လိုက္တုိင္း
စကားလံုးက ပံုႏွိပ္ထားသလို မညီမညာ -
ေသာက္သံုးမၾကတဲ့ အယ္ဒီတာအခ်ိဳ႕ကိုလည္းေတြ႕ရတယ္။
အလွဴခံ ေငြဖလားထဲက
နားညီးေအာင္အသံျမည္ေနသူေတြကလည္း
တကယ့္အေၾကြေစ့ေတြမဟုတ္ဘဲ ေက်ာက္ခဲတုံးေလးေတြ . . .
ဖန္ဆင္းရွင္ရဲ႕ သီအုိရီလြဲမွားမႈက
ျမန္မာႏိုင္ငံအတြက္ေတာ့ . . . ေၾကကြဲစိတ္ပ်က္နားက်ည္းမုန္းတီးစရာ ပံုျပင္ေတြပါပဲ။
စာအုပ္နဲ႔မ်က္ႏွာ . . ခြာခ်လို႔မရတဲ့အျပင္
အြန္းလိုင္းေပၚမွာေတြ႕ရတဲ့ ဣ႒ာရံု အနိ႒ာရံုေတြဟာ
ဆြဲျဖဳတ္လို႔မရတဲ့ ႏွစ္တစ္ရာျပကၡလို . . . .။
ႏိုင္လြန္ကတၱရာ
စာမ်က္ႏွာေပၚက အသစ္စက္စက္ -
ေျခသလံုးေပါင္တံသြယ္သြယ္ေတြနဲ႔ ခႏၶာေဗဒေခါက္ခ်ိဳးညီဆ႒ဂံေတြ . .
ပလက္ေဖါင္းနေဘးက -
ညစ္ေၾကးထပ္ထပ္ ႏို႔ဘလပ္ကို တြဲခိုဆဲြႀကံဳလွီေနတဲ့ ခေလးတစ္သိုက္ေတြ . . .
ဂ်ာနယ္တစ္ရြက္ကိုလွန္လိုက္တုိင္း
စကားလံုးက ပံုႏွိပ္ထားသလို မညီမညာ -
ေသာက္သံုးမၾကတဲ့ အယ္ဒီတာအခ်ိဳ႕ကိုလည္းေတြ႕ရတယ္။
အလွဴခံ ေငြဖလားထဲက
နားညီးေအာင္အသံျမည္ေနသူေတြကလည္း
တကယ့္အေၾကြေစ့ေတြမဟုတ္ဘဲ ေက်ာက္ခဲတုံးေလးေတြ . . .
ဖန္ဆင္းရွင္ရဲ႕ သီအုိရီလြဲမွားမႈက
ျမန္မာႏိုင္ငံအတြက္ေတာ့ . . . ေၾကကြဲစိတ္ပ်က္နားက်ည္းမုန္းတီးစရာ ပံုျပင္ေတြပါပဲ။
No comments :
Post a Comment